Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zakup pajero 2
Autor Wiadomość
lis81 
Nowy Forumowicz

Auto: chcę kupić
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: pol
Wysłany: 05-06-2015, 21:48   zakup pajero 2

witam
na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie pajero 2, mam na oku fajny egzemplarz w 3 drzwiach ze skrzynią super select
z tego co się orientuję to z ss można jeździć po czarnym na cztery koła?
jak prawidłowo powinna załączyć się blokada tylnego mostu?
czy przy silniku 2,8 td jest dwumasa ?

z góry dzięki za podpowiedzi
pozdrawiam
Lukasz

[ Dodano: 07-06-2015, 13:23 ]
witam ponownie
podpowie ktoś coś na temat tego pajero, jutro jadę oglądać, jak może się cenić? na alledrogo widziałem od 15tyś w górę, rocznik 1998 w trzydrzwiowy, daleko od domu nie mam bo 5km chcę pojechać i zobaczyć co za cudo :D
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 07-06-2015, 19:22   

jezdzic mozna do 100km/h,dwumasy nie ma a uwage zwroc na ramę i rdzę
 
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 20-06-2015, 12:56   

Slaw napisał/a:
jezdzic mozna do 100km/h (...)


Nie wprowadzaj w błąd.
Jeździć można z dowolną prędkością, natomiast na nalepce na drzwiach masz umieszczoną prędkość, do której bezpiecznie w czasie jazdy możesz zmieniać napędy pomiędzy 2d i 4d. I jest to ok. 100 km/h.
Reduktor natomiast zapina się na postoju - zresztą można go zapiąć tylko w pozycji P lub N przy skrzyni automatycznej.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-06-2015, 22:41   

Co do "prawidłowego" załączania blokady tylnego dyfra, to - o ile rozumiem sens Twojego pytania - powinna przez chwilę pobzyczeć pompka, a lampka sygnalizująca zapięcie powinna zacząć świecić ciągłym światłem. Blokadę można włączać tylko przy 4HLC i 4LLC.

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
SUCHARUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Biedrzychowice
Wysłany: 25-06-2015, 19:17   

kolego zwroc uwage na rame a szczegolnie tylniej czesci widoczna od poczatku tylnich nadkol (szczegolnie na lukach w ktorych to rama zalamuje sie do gory) az do samego konca ....najlepiej wziac jakiegos mlotka albo ostrego srubokreta i postukac (badz powbijac srubokret) w newralgicznych miejscach ...jesli gdzies wystukasz badz beda juz dziury to i cala rama bedzie napewno do poprawek (niestety to jest dla mnie temat niepojety zeby w takim samochodzie pierwsze co sie rozlatywalo to rama przeca to powinno byc wieczne buda powinna odpasc silnik pasc a rama zostac no ale juz tak jest)....wracajac do tych poprawek to jesli jestes gosciem ktory ma pojecie o sapawniu i dostep do sprzetu to mozna sie pokusic o model do poprawek a jesli nie to szczerze odradzam aktualnie walcze ze swoim traktorem a robie to sam z racji wykonywanego zawodu i powiem szczerze ze jesli bym mial to robic dla kogos to tanio by nie bylo...i na pewno kazdy inny blacharz tak by powiedzial.... dalej idac jesli juz sie zdecydujesz to sprawdz napedy czy sie prawidlowo zalaczaja kontroli takze maja dzialac prawidlowo wskazywac poprzez mruganie zalaczanie napedu po czym swiecic ciaglym switlem wskazujac zalaczenie..... proces wylaczania odwrotnie.....sprawdzic czy w reduktorze lancuch nie przeskakuje najlepiej to zrobic wjezdzajac na wzniesienie o duzym kacie nachylenie tylem bedzie wjezdzal albo bedzie chrupotal lancuch w reduktorze to tez niestety drogi gips w tym samochodzie...idac dalej ABS powiem szczerze ze u siebie nie posiadam tylko dlatego ze nie idzie zdobyc przedniego czujnika jesli chodzi o uzywke bo demontaz = uszkodzenie w gre wchodzi nowka za przeszlo 400zl :shock: takze lepiej posprawdzac systemy....bo ABS w tym samochodzie jednak zima sie przydaje bardzo...warto tez zwrocic uwage na obudowe reduktora a konkretnie wyjscie walka zdawczego tylniego walu napedowego jesli bedzie zalane olejem to wypadalo by zlapac wal przy flanszy krzyzaka i sprawdzic reka luz gora dol jesli bedzie przesowac sie ok 3-4mm to niestety wymiana uszczelniacza juz nie pomoze bedzie trzeba bawic sie w tulejowanie obudowy (bo znajduje sie tam taka smieszna panewka stalowa z kompozytem) albo kupic nowa a to w setkach juz (male skosnookie ludziki juz nie przewidzialy ze to moze sie wyrobic i nie robili tuleji jako czesc zamienna tylko cala obudowe)
to takie moje spostrzezenia jesli chodzi o 3 letnie uzytkowanie pewni by sie cos jeszcze znalazlo ale napisalem te grubsze :wink: jesli chodzi o motor 2.8 to tez trzeba zwrocic uwage na prace a mianowicie musi latwo odpalac nie jak ursus c360 przed remontem na biegu jalowym ma pracowac rowno nie ksztusic sie gasnac przy schodzeniu z obrotow itp. tak samo podczas jazdy (ten silnik ze tak powiem nalezy juz do przyzwoitych i przyspiesza calkiem dobrze) warto sprawdzic czy ciagnie.....to wszystko z troski o pompe wtryskowa ktora to lubi padac z zaniedbania wymian filtrow paliwa (ktorych to w tym modelu nie wolno zalowac)badz lania jakiejs lipnej wahy...co do reszty to musisz zaciagnac jezyka u tego kto posiada 2.8 sam posiadam v6 a z 2.8 mialem stycznosc wlasnie podczas wymiany owej pompki o ktorej wspominalem :wink: przepraszam za moja skladnie bo jak sie rozpisze to z tym ciezko :? jesdnak mysle ze jakies informacje przekazalem :roll:
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 02-07-2015, 08:30   

Skrzynie biegow mozna sprawdzic dajac wjache reduktora na N i zalaczac biegi pokolei sluchajac lozysk ,czy nie wyja,mam na mysli manuala.Silnik, rozgzac,wjac bagnet i odkrecic korek wlewu oleju,zobaczyc co sie dzieje.Pokolysac buda,czy amory sprawne mozna cos ztargowac.Powodzenia.
_________________

 
 
Karolq00 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 9
Skąd: Wierzchowiska
Wysłany: 02-07-2015, 22:24   

Co do łożysk w skrzyni to jak mają wyć to będą na każdym biegu. Wycie 4 biegu i zgrzyty przy szybkim wrzuceniu 3 to prawdopodobnie tylko obluzowane łożyska w gniazdach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.