 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Matejko 29-06-2015, 16:40 |
EA:20016A13A69AT |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-06-2015, 16:20
|
|
|
arturj123 napisał/a: | W Borze ciekawa jest konstrukcja ręcznego, nie ma tarczobębnów - wg mnie lepsze rozwiązanie | Ręczny hamulec na bębnach i linkach zawsze jest skuteczniejszy od tarczowego. Tarczowy jest przeważnie "gumowaty", a bębnowy wystarczy raz na kilka, kilkanaście lat podregulować na szczękach i jest brzytwa. Jak to mawia mój kumpel mechanik "wieczny ręczny". |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 29-06-2015, 14:42
|
|
|
No to temat do zamknięcia
Może jeszcze wrócę do Mitsubishi...chociaż jak patrzę na te nowsze auta MMC to prędzej sobie kupię CA0 do upalania niż nowego Lancera czy Outlandera |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
|
|