Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-01-2009, 11:06
[II 2.0 DID] Znikający płyn do chłodnicy w Outku II
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-01-2013, 13:55   

Tak powinno to wyglądać. Jeżeli auto masz prywatne to opinia Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta może Ci bardzo pomóc.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 23-01-2013, 16:06   

Ja kiedys musiałem kupić na okres naprawy Fiata Siene bo od serwisu nie mogłem uzyskać samochodu zastepczego a po kilku wizytach mam nowy silnik
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-01-2013, 17:58   

fufaj3 napisał/a:
Ja kiedys musiałem kupić na okres naprawy Fiata Siene
na szczęście ominęły mnie dłuższe naprawy, ale to znacznie lepsze rozwiązanie niż samochód zastępczy po 200zł/dzień tylko dlatego, że ASO czeka na części
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2013, 17:58   

zastanawia mnie sprawa panewek, jak mogły sie zjechać?? mechanikiem nie jestem ale według mnie nie było odpowiedniego smarowania, czyli płyn leciał do oleju . Ale niech wypowiedzą sie osoby co wiedzą więcej niż ja. W przypadku gwarancji, po wymianie mojej głowicy też zadałem im takie pytanie. Otóż gwarancja się nie zmienia, ale w twoim przypadku masz chyba jakiś okres po wykonaniu usługi. Mnie zostało jeszcze 1,5 miesiąca podstawowej.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-01-2013, 18:23   

nawet gdyby płyn leciał do oleju - to stanowił niewielki procent całości ubywało Ci niewiele. Jeśliby z tego powodu były wytarte panewki w silniku, to turbina byłaby już do wyrzucenia - tam dobre smarowanie jest znacznie ważniejsze bo obroty nawet kilkadziesiąt razy większe. Ale fakt - że 37tys. i wytarte panewki to aż dziwne. Nie spotkałem się nigdy z wytarciem panewek po takim przebiegu - nawet w starych silnikach i oleju Selektol to były przebiegi rzędu 100-120tys. km między remontami silników. Pewnie panewki były wtedy grubsze, ale mimo wszystko....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
SzymCzas 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 DID, Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 20
Skąd: Andrychów
Wysłany: 23-01-2013, 18:42   

Też mnie zastanawia sprawa panewek na wałku rozrządu , przebieg 37 tyś. km tylko !! , albo jest coś mocno nie tak z tym silnikiem, albo grają na czas bo każdy telefon z serwisu to czas odbioru auta się wydłuża, lub robią wszystko co się da żeby klient był zadowolony i że zrobili wszystko co możliwe.
A jak sami stwierdzili nie wiedzą czemu płynu ubywa !!
A co mają panewki do płynu chłodniczego ubywającego ??
Ja bym miał najbardziej zadowolony jak bym miał autko zrobione i sprawne.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2013, 00:48   

SzymCzas napisał/a:
Też mnie zastanawia sprawa panewek na wałku rozrządu , przebieg 37 tyś. km tylko !!

Ile razy sprawdzałeś poziom oleju?
SzymCzas napisał/a:
A jak sami stwierdzili nie wiedzą czemu płynu ubywa !!

Niech wymienią głowicę. W tym samochodzie to norma. Powinni jeszcze sprawdzić na wszelki wypadek chłodnicę EGR.
_________________

 
 
SzymCzas 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 DID, Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 20
Skąd: Andrychów
Wysłany: 05-02-2013, 09:37   

Oleju dolewałem około 0,5l na 12 000 km.

Autko po prawie trzech tygodniach w serwisie odebrałem zobaczymy czy nadal płynu ubywa.

Wymienione :
1) Panewki na wałku rozrządu
2) Uszczelka pod głowicą.

Głowica ponoć sprawna nie zauważyli mikropęknięć.
 
 
CharlieK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-06-2015, 15:01   

Ja powiem krótko: z początku miałem małe ubytki płynu chłodniczego ,z czasem coraz większe. Mój warsztat leczył mnie objawowo, wymienialismy rózne rzeczy, byłem na przeglądzie obiegu chłodzenia i zostało to uszczelnione, a płyn spadał dalej. Była podejrzana chłodnica EGRa, ale z czasem, jak auto przestało już odpalać - wysłałem do innego warsztatu. Tamci zdjęcli, wysłaliśmy do jednej z firm zajmującej się gowicami na ekspertyzę i co ? 2 mikro pęknięcia przy zaworach, czyli brak mozliwości naprawy nawet, takie miejsce. Zakup nowej głowicy - 1200 PLN (warsztat w Łomiankach pod Warszawą - głowica pasuje od analogicznego modelu VW), montaże dalsze 1200, bo jeszcze od razu wymieniałem rozrząd i pompę wody. Suma sumarum - 4 klocki poszły się kochać.

ALE TO NIE KONIEC. Jeżdżąc na rozrzedzonym i zafaflunionym okleju - jednocześnie zatarłem turbo, a więc kolejne ponad 1500 PLN w plecy :(

Mówiac krótko, jak masz objawy:
- obytek płynu pomimo szczelnego układu chłodniczego
- szlam pod korkiem
- spadek mocy
- problemy z rozruchem
- wyskakujące check engin'y
- problemy z turbiną

to jedź natychmiast na zdjęcie głowicy i wyślij w dobre miejsce, gdzie ją sprawdzą. Owszem, wiem, jest to koszt, ale tym kosztem i szybką reakcją można oszczędzić dalsze wielotysięczne wydatki.
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 29-06-2015, 16:10   

To grubo. Przy takich objawach nawet bym fury nie odpalał.
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.