 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kłopot z odpalaniem na benzynie Carismy 1,6 |
Autor |
Wiadomość |
feniks68
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 1 Skąd: TŁuszcz
|
Wysłany: 29-06-2015, 13:39 Kłopot z odpalaniem na benzynie Carismy 1,6
|
|
|
Nie wiem co się dzieje od pewnego czasu mam problemy zęby odpalić na benzynie na gazie nie ma problemu Mechanik stwierdził ze to wina pompy paliwa wymienił ja ale na wiele się to nie zdało ze dwa miesiące było spokoju ,teraz tylko chrząknie i dupa i tak jest przez kilka dni aż znów ja coś naleci i odpali parę razy na benzynie Potem znów przez jakiś czas tylko chrząkniecie przy pierwszym odpalaniu na benzynie i nic Proszę o pomoc co możne być przyczyna tego |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-06-2015, 22:07
|
|
|
Wypadałoby sprawdzić układ paliwowy oraz parametry rzeczywiste podczas odpalania, móże gdzies nieszczelnośc, może nowa pompa zawiodła, może przekaźnik pmpy się wiesza, to wszystko domniemania. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 29-06-2015, 23:10
|
|
|
Mam pytanie - jak 90% posiadaczy LPG jeździsz z minimalną ilością benzyny, i sporadycznie nalewasz po 5 czy 10 litrów, byle auto odpaliło ?
Wiem, wiem, oszczędność, ale pompa paliwa jest smarowana i chłodzona benzyną...już pomijam, jaki syf potrafi się robić w baku, jak permanentnie jest pusty. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-06-2015, 06:37
|
|
|
Jeśli autko ma problemy tylko z porannym pierwszym po dłuższym postoju odpalaniem to może być problem z wtryskami LPG lub z reduktorem, przy takich problemach jak u Ciebie jest tak w większości przypadków. Wtryski lub reduktor mogą być nieszczelne i przepuszczają gaz który ląduje w kolektorze ssącym i podczas odpalania silnik odpala jednocześnie na benzynie i na gazie przez co jest zalewany nadmiarem paliwa. Aby to sprawdzić i jednocześnie wykluczyć jeden z elementów jak zgasisz auto zdejmij z reduktora cienki przewód podciśnieniowy łączący reduktor z kolektorem ssącym i pewnie z czujnikiem ciśnienia gazu. Rano przed odpaleniem auta załóż go z powrotem, jeśli auto odpali normalnie to będzie znaczyło, że reduktor do regeneracji lub wymiany bo przepuszcza gaz do podciśnienia. Jeśli jednak to nie pomoże to pewnie wina wtryskiwaczy, wystarczy że jeden będzie nieszczelny. Aby sprawdzić czy to wtryski po zgaszeniu auta zdejmij z listwy wtryskowej przewód gazowy zasilający ją w gaz aby wypuścić gaz z przewodu i listwy. Przed odpaleniem auta oczywiście zamontuj go z powrotem.
Napisz jaka to dokładnie instalacja, głównie jaki sterownik wtryskiwacze i reduktor i ile ma przejechane. |
|
|
|
 |
|
|