Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z34A 1.3] colt cz 2009r. po wypadku nie kreci rozrusznikiem
Autor Wiadomość
bromal 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-07-2015, 13:29   [Z34A 1.3] colt cz 2009r. po wypadku nie kreci rozrusznikiem

witam, mam następujący problem z moim coltem, po wypadku (tj. wystrzelone poduszki itd)
samochód nie odpala, nawet nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyka kontrolki swieca, rozrusznik nie kreci, natomiast kreci się caly czas wentylator, dodam jeszcze że cały czas po przekreceniu kluczyka pali jeden bezpiecznik.

Znajomy elektronik stwierdził uwalone ecu, kupiłem drugie ecu, przelutował immo ze starego do nowego kompa, objawy nadal te same, posprawdzałem instalacje i po prostu rozłożyłem rece, nie mam wiecej pomysłów, może ktoś z forum miał podobny przypadek? gdzie szukać przyczyny - możliwe że komputer który kupiłem jest również uwalony?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-07-2015, 15:33   

Wypadałoby zrobić diagnostyke ECU gdyż uruchomienie wentylatora po załaczeniu zapłonu świadczy o uszkodzenia jakiegoś elementu osprzętu silnika, co do braku rozruchu wypadałoby sprawdzić czy do rozrusznika dochodżą odpowiednie sygnały
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 05-07-2015, 16:22   

W Passacie miałem czujnik uderzeniowy (wstrząsowy)
http://www.v10.pl/Wylaczn...iego,77689.html
W Misiach też chyba coś takiego powinno być ? Ale on raczej odcina tylko pompę paliwową, chyba, że są jeszcze jakieś inne patenty.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
bromal 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-07-2015, 19:20   

robertdg napisał/a:
Wypadałoby zrobić diagnostyke ECU gdyż uruchomienie wentylatora po załaczeniu zapłonu świadczy o uszkodzenia jakiegoś elementu osprzętu silnika, co do braku rozruchu wypadałoby sprawdzić czy do rozrusznika dochodżą odpowiednie sygnały


probowalismy delphi sie polaczyc, laczy sie ze wszystkim oprocz silnika

[ Dodano: 06-07-2015, 00:14 ]
nie mogę spać przez ten samochód, nie daje mi spokoju, właśnie pobrałem instrukcję obsługi i sprawdziłem na schemacie który bezpiecznik mi pali, więc pali ciągle bezpiecznik nr 39 "cewka zapłonowa (pojazd z silnikami benzynowymi). Możliwe, że jest uwalona któraś z cewek i blokuje kompa ( a co za tym idzie rozrusznik) i przez to wchodzi w tryb awaryjny i kręci wentylatorem? czy zaczynam zmyślać niestworzone historie..
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2015, 16:24   

Nie kombinuj tylko podepnij pod komputer diagnostyczny.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bromal 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-07-2015, 23:11   

Podłączyłem dzisiaj ponownie delphi ds150s i tak jak wcześniej nie łączy się w ogl z silnikiem, natomiast z innymi podzespołami tak, prześle kilka screenów, może to przedstawi lepszy obraz sytuacji: http://zapisz.net/gal.php?id=559aee3c49d56
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2015, 09:52   

bromal napisał/a:
tak jak wcześniej nie łączy się w ogl z silnikiem,

Szukaj w zasilaniu ECU silnika bo na razie jest on martwy/nie dostaje napięcia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bromal 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-07-2015, 11:06   

A czy aby na pewno cz3 nie ma jakiejs wstrzasowki? Mozliwe ze komputer ktory kupilem jest rowniez uwalony?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2015, 11:15   

Przecież na Forum jest do ściągnięcia service manual do Twojego samochodu... http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3445

[ Dodano: 07-07-2015, 11:22 ]
13B - tam szukaj

[ Dodano: 07-07-2015, 11:28 ]
Natomiast odpowiedz mi na ważne pytanie - lewa strona była uszkodzona? Jeżeli tak, to jest duża szansa na to, że faktycznie uwalone było ECU, natomiast w tych samochodach się nie przelutowuje immobilizera tylko koduje kluczyki za pomocą MUT3...

Masz też obecne problemy z CANem. Generalnie obstawiam, że masz do przejrzenia elektrykę w samochodzie i obawiam się, że czeka Cie zakup ECU silnika.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bromal 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-07-2015, 14:44   

tak w lewą, dlatego też pierwsze na co padlo to na wymiane ecu, co prawda komputer nie byl roztrzaskany dostal troszkę w dolną kostkę, więc dlatego kupiłem drugi i nadal to samo
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2015, 14:53   

Żeby zagadał na ECU musi je widzieć a tu bez MUTa sie nie obejdzie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kwasek1234 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt VI lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 1
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-09-2015, 23:04   

Witam, czy problem został rozwiązany borykam się z takim samym problem byłbym wdzięczny jak by ktoś kto to naprawił udzielił mi wskazówek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.