Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem wymiany sprężyn Colt CJ0
Autor Wiadomość
MrowaSO 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Sosnowiec
  Wysłany: 12-07-2015, 11:08   Problem wymiany sprężyn Colt CJ0

Witam, prosze was o pomoc.
Jak odkręcić nakrętke w kielichu? Przy normalnym kręceniu kręci się z siłownikiem. Żaby ani wd40 nie pomogło. Prosze was o pomoc ponieważ musze zmienić sprężyny. Oczywiście sciągacz do sprężyn został użyty.


 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-07-2015, 11:26   

Kluczem udarowym trzeba poluzować, dalej już powinno się dać odkręcić kluczem ręcznym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MrowaSO 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12-07-2015, 11:32   

A czy nie będzie dalej problemu z kręceniem się wraz z siłownikiem? Jest mocno zapieczona ta nakrętka
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-07-2015, 12:34   

Najpierw trzeba ją poluzowac a potem to już wiadomo będzie jak bardzo utrudnione będzie jej odkrecenie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MrowaSO 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12-07-2015, 14:24   

Ja rozumiem, ale właśnie poluzować się nie chce - dalej kręci się razem z siłownikiem
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-07-2015, 16:14   

Uzyj klucza udarowego do poluzowania
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 13-07-2015, 12:15   

Ale się uparł na ten udarowy a jak zablokujesz siłownik amortyzatora? Weź klucz oczkowy gięty nie fajkowy nałóż na nakrętkę a drugim kluczem złap od góry za te zeszlifowanie na końcu siłownika nad tą nakrętką bo ono służy do tego żeby Ci się nie obracał. Trochę siły i powinno ruszyć jak już potraktowałeś odrdzewiaczem to nie powinieneś mieć większych problemów tym, miłej wymiany :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-07-2015, 18:20   

tom580 napisał/a:
Ale się uparł na ten udarowy a jak zablokujesz siłownik amortyzatora?
Jak się nie rozumie co się czyta to pózniej są wątpliwości:
robertdg napisał/a:
Uzyj klucza udarowego do poluzowania
udaru używasz do poluzowania a potem odkrecasz kluczem ręcznym, filozofia :roll:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-07-2015, 11:42   

tylko i wyłącznie mocny udarowy. odrdzewiacz to można psikać i miesiąc a i tak się tego nie ruszy dwoma zwykłymi ręcznymi kluczami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.