Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Falujące obroty po spawaniu wydechu i resecie ECU
Autor Wiadomość
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 12-07-2015, 13:00   [CK1A 1.3] Falujące obroty po spawaniu wydechu i resecie ECU

Mam nietypowy problem w moim Lancerze CK1A 1998 1.3.
Jako że miał kilka dziur w wydechu (w tym jedna koło sondy lambda) oddałem do pospawania. Rzecz jasna musieli w tym celu odpiąć akumulator więc po naprawie jak zawsze pod odpięciu akumulatora nastąpił reset ECU. Więc jak zawsze przed jazdą zostawiłem go na te kilka minut by sobie wyregulował obroty. Niestety tym razem coś było nie tak, bo jak silnik się nagrzał to obroty zamiast w granice 700 spadły do ok 200/min i zaczęły falować w tych okolicach. Już prawie jak miałoby spaść komputer je podbijał trochę i tak w kółko, aż w końcu po jakimś czasie i tak auto zgasło.
Mr. Mechanik próbował się podpiąć do komputera ale coś mu jego urządzenie nie chciało go zczytać. Przeczyścili przepustnicę, silniczek krokowy (nie były zbytnio zasyfione) i trochę sytuacja uległa poprawie, ale nadal obroty falują.

Dodam, że nigdy tak się nie działo, zawsze po resecie ECU obroty się ustawiały bez problemu. Tym razem po tym spawaniu wydechu coś się zchrzaniło. Rzecz jasna powtórzyłem operację kilka razy bez skutku. Wiem, że prawdopodobnie sonda jest ok (nie przyspawali jej).

Czy ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Czy to może być czujnik położenia przepustnicy?
Ostatnio zmieniony przez Instru 14-07-2015, 09:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 12-07-2015, 16:52   

Przeczytaj to:
http://forum.mitsumaniaki...obroty+faluj%B1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.