 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E3x 88-92] Pompa oleju 4G37 a luz ?? |
Autor |
Wiadomość |
daacid [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 18:10 [E3x 88-92] Pompa oleju 4G37 a luz ??
|
|
|
Witam Wszystkich.mam galancika od moze 3 miesiecy:)ktos wmontowal w niego 4g15.silnik zmarl nie wiadomo dlaczego.Uznałem ze nie bede sie nim przejmowal i wloze 4g37 oczywiscie z wielka pomoca ojca.dostalismy ten silnik w czesciach.panewki nowe itd simmeringi itd.wal po szlifie.zakladamy.zalozylismy czujnik oleju z 4g15.ale to chyba nie ma znaczenia.odpalamy.zlapal na 4 gary.dodam jeszcze ze bardzo ladnie lecz ciasno tak jak powinien.zgasl.lamka od cisnienia nawet nie kwapi sie zgasnac.pompa oleju.zdjelismy caly rozrzad.dostalismy sie do pompy.sucho.wyczuwalny na walku balansowym lekki luz.naprawde nie duzy ale jest.walek ustawilismy zgodnie ze znakami rozrządu czyli db.zakręcilismy pompe.zdjęlismy filtr rowniez suchy:/wpompowalismy recznie troche oleju do pompy od strony filtra w nadziei ze zassie.teraz jestem w kropce.auto stoi juz miesiac:(((nie wiem co robic:((( madzie moze jakis pomysl co zrobic z tym fantem? prosze o pomoc jezeli ktos ma pomysl co moze byc nie tak:)
z gory dziekuje
mozna by wymienic pompe ale skąd wiadomo ze nie kupie uszkodzonej lub zuzytej:((
pozdrawiam tych ktorzy jezdzą i tych ktorzy ciagle naprawiaja!! |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 29-03-2007, 19:14
|
|
|
Pompa oleju jest zaprojektowana na pompowanie cieczy i to dość gęstej - jak ma pompować powietrze to są jaja....
Po 1. Czy wymienialiście uszczelkę smoka jeżeli był odkręcany?
Po 2. Zalejcie olejem miskę, i przez filtr aż będzie się wylewało - najlepiej jeszcze "popchnąć" oliwę powietrzem sprężonym, tak żeby łopatki pompy się zalały
Po 3. Na miłość boską NIE odpalajcie tego silnika, tylko kręćcie rozrusznikiem z wykręconymi świecami i odłączonym aparatem od komputera aż zgaśnie lampka - po kilku chwilach pracy silnika bez oleju panewki będą do wyrzucenia |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
daacid [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 19:41
|
|
|
Dzieki za szybka odpowiedz:)
1)uszczelka jest ok.
2)olej byl wprowadzany przez filtr lecz nie pod sprężonym powietrzem.ale przelewal sie.
3)w tym galu kompa brak
pozdrawiam Dawid |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-03-2007, 20:04
|
|
|
Dlaczego napisałeś, że kompa brak? Przecież 4G37 posiada sterownik zarówno w wersji gźnikowej jak i na wtrysku. Z tym, że przy wersji gaźnikowej możliwa jest praca silnika bez niego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
daacid [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 20:39
|
|
|
Nie sa podpiete zadne kable do niego.Nie widac zadnych zlaczy kostek itd.To skladak.W dodatku poprzedni tak spartolil za przeproszeniem ten fajny samochod ze przykro patrzec na niektore elementy chociazby kable pozamieniane poprzemienia
ne itd.byla klima byl alarm centralki itd bajery.poucinal poskracal ehhh co za czlowiek:/
ojciec sam mowi ze nas zamroczylo podczas kupna tego samochodu:/ |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-03-2007, 11:38
|
|
|
daacid napisał/a: | 3)w tym galu kompa brak |
to akurat nieważne - ważne, żeby kręcić bez kompresji i bez zalewania benzyną |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|