Brilliance BS4 |
Autor |
Wiadomość |
Bonzol
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-07-2015, 15:20 Brilliance BS4
|
|
|
Witam.
Od niedawna posiadam chiński samochód Brilliance BS4 który w przeważającej większości jest kopią Mitsubishi Lancer VII. Cała komora silnikowa (silnik 4G18) jest jak gdyby wycięta z Lancera. Ale nie tylko to. Duża część wyposażenia kabiny również (np.wentylacja). Autko jest ładne i niezbyt stare (2010r - 65 tyś km). Przyprowadzone z Niemiec prawie nic mu nie dolega, tylko denerwuje mnie zbyt wolne schodzenie silnika na wolne obroty przy zmianie biegów. Nie wiem. Może to tak ma być? Przez 15 lat jeździłem Toyotą Corollą z silnikiem Diesla i nie mam wyczucia ale wydaje mi się, że po puszczeniu gazu silnik powinien od razu zejść na wolne obroty. Mój niestety schodzi bardzo powoli. Przeszkadza to przy zmianie biegów bo samochód szarpie i to właśnie mnie wkurza. Proszę o poradę znawców tematu. |
Ostatnio zmieniony przez Bonzol 09-07-2015, 20:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 04-07-2015, 17:28
|
|
|
Bonzol, od tego typu problemów są działy techniczne.
Tu opisujemy nasze auta.
Uzupełnij historie, wrzuć zdjęcia itp. |
|
|
|
 |
matraks
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 138 Skąd: Chicago
|
Wysłany: 04-07-2015, 21:29
|
|
|
Wrzuć zdjęcia. Jestem strasznie ciekawy tego wynalazku. Co Tobą kierowało, że kupiłeś ten samochód? |
_________________ Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008 |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Bonzol
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-07-2015, 14:57
|
|
|
He, he. Artykuł powyżej jest tendencyjny. Kolega ma samochód z lat 90 tych i wcale nie lepszy byłby w tych testach. Z resztą Niemcy dbają o swój rynek i żadne chińskie auta nie są im potrzebne.
A tu link - tak dla równowagi: http://www.motorewia.pl/m...brilliance-bs4/ |
Ostatnio zmieniony przez Bonzol 09-07-2015, 19:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 09-07-2015, 10:45
|
|
|
Bonzol, dawaj fotki
Opisz jak Ci się użytkuje auto, wady/zalety ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Bonzol
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-07-2015, 20:04
|
|
|
Na razie go rozebrałem w drobny mak. Muszę wiedzieć czy to faktycznie nie jest jakaś trumna. Faktycznie - spasowanie plastików nie jest rewelacyjne. Zawieszenie i układ hamulcowy jest od BMW i raczej nie będzie sprawiało to problemów. Mam pewne wątpliwości co do jakości zabezpieczenia antykorozyjnego. Jakość blachy też wygląda nie najlepiej. Przypomina mi to dawne Lady 1500 i 1300 gdzie wyglądało to podobnie. Dlatego od razu zaaplikowałem konserwację środkiem do przestrzeni zamkniętych - podwójna dawka (progi, maski, drzwi). Obowiązkowo konserwacja podwozia (pojawiły się ogniska korozji w miejscu zgrzewania podwozia z belkami). Muszę jeszcze odbudować układ wydechowy: tłumiki jeszcze dobre ale rury to sitko (bardzo cieniutka blacha). Silnika nie ruszam. Wymieniłem olej, pasek jeszcze dobry, obroty stabilne, błędów brak. Przyjrzę się tej przepustnicy choć obroty spadają już szybciej. Musiałem odbudować podstawkę pod akumulator gdyż stara była kompletnie skorodowana i doszło do perforacji (to też świadczy o niskiej jakości blachy). Generalnie nadwozie jest ładne bez ognisk korozji. Lakier elegancki. Cała elektryka sprawna (full wypas). Kłopot sprawia wyjęcie elementów plastikowych - zatrzaski są cholernie twarde i trzeba trochę się napracować zanim popuszczają. |
|
|
|
 |
Bonzol
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-07-2015, 06:15
|
|
|
Samochodem jeździ się przyjemnie. Nic nie trzęsie, w kabinie jest cicho. Trochę brakuje mocy w silniku (101KM) ale da się przeżyć. No i każdy za nim się obejrzy
W Afryce, a konkretnie w Zambii, widziałem bardzo dużo tych samochodów. Skoro w tamtych warunkach dają sobie radę to i u nas pojeździ trochę. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 13-07-2015, 08:53
|
|
|
Bonzol, gratuluję pierwszego chińczyka na Forum.
Więcej zdjęć i więcej opisów.
Mówi się, że za 15lat wszyscy będziemy jeździć "chińczykami" |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 13-07-2015, 10:04
|
|
|
Hmm z zewnątrz nie jest brzydki, ogólnie i zewnątrz i wewnątrz przypomina mi hyundaie/kia sprzed 15 lat |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11144 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 13-07-2015, 10:08
|
|
|
mkm napisał/a: | Mówi się, że za 15lat wszyscy będziemy jeździć "chińczykami" |
A części będziemy kupować w sklepie "Za 4 złote "
Żartuję teraz
Gratuluję zakupu.Będę obserwował temat. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-07-2015, 10:45
|
|
|
mkm napisał/a: | Mówi się, że za 15lat wszyscy będziemy jeździć "chińczykami" |
Maciek nie kadz, wiemy ze masz 2 colty w piwnicy zalane ,,formalina'' na czarna godzine.
PS Brilance produkuje dla BMW wiec nie jest zle. Jak z czesciami zamiennymi bo tego praktycznie nie ma - tj tego modelu. Chyba ze wszystko z lancera pasuje.
Załóz ładne alufele to wyglad bedzie duzzzzoooo lepszy. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Bonzol
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-07-2015, 12:44
|
|
|
A tutaj jednostka napędowa:
 |
|
|
|
 |
matijar
Nowy Forumowicz
Auto: Brilliance BS6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 1 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 26-11-2016, 20:04 Re: Brilliance BS4
|
|
|
Bonzol napisał/a: | Witam.
Od niedawna posiadam chiński samochód Brilliance BS4 który w przeważającej większości jest kopią Mitsubishi Lancer VII. Cała komora silnikowa (silnik 4G18) jest jak gdyby wycięta z Lancera. Ale nie tylko to. Duża część wyposażenia kabiny również (np.wentylacja). Autko jest ładne i niezbyt stare (2010r - 65 tyś km). Przyprowadzone z Niemiec prawie nic mu nie dolega, tylko denerwuje mnie zbyt wolne schodzenie silnika na wolne obroty przy zmianie biegów. Nie wiem. Może to tak ma być? Przez 15 lat jeździłem Toyotą Corollą z silnikiem Diesla i nie mam wyczucia ale wydaje mi się, że po puszczeniu gazu silnik powinien od razu zejść na wolne obroty. Mój niestety schodzi bardzo powoli. Przeszkadza to przy zmianie biegów bo samochód szarpie i to właśnie mnie wkurza. Proszę o poradę znawców tematu. |
Hej Bonzol, ja mam od jakiegoś czasu Brillianca BS6, nie wiele różniącego się od BS 4, powiedz mi czy wiesz może gdzie znajduje się moduł sterujący centralnym zamkiem, zauważyłem, że samochód za dużo prądu mi pobiera na postoju i rozładowuje mi się akumulator po 2-3 dniach (możliwe, że przekaźnik mi się skleił). Jak wyciągam bezpiecznik odpowiadający za centralkę pobór prądu spada z 0.25 A do 0.5 A |
|
|
|
 |
|