[E38A 2.0 4WD] Jakie SPORTOWE amory i sprężyny ? |
Autor |
Wiadomość |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-07-2015, 21:00
|
|
|
Kido Racing jest z australii i ponoć warte zainteresowania
K Sport jest z Arizony i często gęsto się pojawia na ebayu zwłaszcza w air kit'ach - ponoć taki sobie niezbyt specjalny asortyment |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 13-07-2015, 16:51
|
|
|
robertdg, Dobra, skoro polecasz KIDO, to biorę go pod uwagę.
Tylko teraz. Czy te amorki sprzedawane w USA mają papiery/ oznaczenie TUV ??
905 Dolarów to mniej więcej 3400zł
Czy mnie cło złapie w Polsce ? i wtedy obowiązuje 23% cła ? |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-07-2015, 18:22
|
|
|
Znaczy polecam, słyszałem zaledwie kilka opinii obiegowych, a cło podejrzewam, że będą z Ciebie zdzierać |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 16-07-2015, 13:28
|
|
|
robertdg,
Wiesz może czy do E38A podchodzi zawieszenie od Evo 1/ Evo 2/ Evo3 ?
Lub innych modeli Mitsu.
Kiedyś mi się ubiło o uszy, że zawieszenie od Eclipse gen 1. mają taką samą zawieche jak Galanty E3
BTW, widziałem Twojego Gala
Ale to już z rok temu, także nie pamiętam go |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-07-2015, 20:16
|
|
|
Nie mam bladego pojęcia, katalog pokazuje, że miezy 89 a 92 były 3 rodzaje amorów przednich
Tutaj np amortyzator tylny z listą aplikacji http://2008.yiparts.com/Part/en/BEVCC
Przednie sprawdzałem ale we wszystkich podanych numerach OEM lista aplikacji ograniczała się jedynie do Galanta, nie wiem czy system mocowania jest taki sam, czy może róznica tkwi np gdzieś w mocowaniu przewodu hamulcowego, etc., tak dywaguje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-07-2015, 10:27
|
|
|
Tylko nie przesadź z tą twardością bo na niektórych to się jeździć nie da
Nie pamiętam jak się ma sprawa przypasowania zawieszenia od EVO I-III ale często chłopaki montują te od EVO 8-9 po małych przeróbkach dolnych uchwytów. Ja bym miał chyba małe obawy co do tego.
Ja byłem zdecydowany na zestaw DGR, nawet wstępnie rozmawiałem bezpośrednio z producentem. Nie pamiętam już dlaczego wybrałem właśnie ich ale trochę forów wtedy poczytałem.
Wszystkie te zestawy to produkcja Singapur, Tajwan i okolice więc szału nie ma ale jak za tą kasę to nie jest źle. Ważne żeby nie brać z jakiejś zupełnie nowej, nieznanej firmy. |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 17-07-2015, 18:54
|
|
|
xcracing, robertdg,
http://racingshop-germany...coilover-street
Patrzcie co znalazłem. I jest TUV <3
Ale ! żeby teraz to podszedło do mnie, bo skoro w Galantach było aż 3 różne mocowania... to liczyć na cud wystarczy.
Co mam zrobić gdy już zawieszenie przyjdzie do mnie, i się okaże że nie pasują?
Można oddać je |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-07-2015, 20:59
|
|
|
franek1994 napisał/a: | skoro w Galantach było aż 3 różne mocowania | 3 rózne numery oryginału cięzko stwierdzić czym się róznią nie mając zdjęc poglądowych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-07-2015, 21:38
|
|
|
Do siebie brałem amortyzatory KYB dedykowane do Galanta Dynamic4 produkowanego od 1990 czy 1991 a mój był '88 i pasowały bez problemu.
Uważam, że różnice są np w sile tłumienia itp. GLSi miał pewnie bardziej miękkie zawieszenie, do Dynamica były sztywniejsze, być może o krótszym skoku. dlatego różne numery seryjne. Fizycznie powinny pasować. W w wątku o moim E39A możesz obejrzeć jak wyglądają oryginalne KYB (mocowania itp) Te K-Sporty wyglądają na zdjęciu, że powinny pasować. Poproś sprzedawcę o rzeczywiste zdjęcia zestawu do Galanta bo często dają poglądowe od innego samochodu.
Co do zwrotu, pogadaj ze sprzedającym. |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
|