 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wylaczajacy sie silnik 4G63 SOHC |
Autor |
Wiadomość |
piksel1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 18:39 Wylaczajacy sie silnik 4G63 SOHC
|
|
|
witam!
Problem dotyczy M Galant '89r. 4G63 SOHC.
Silnik pracuje, nagle slychac pykniecie i gasnie silnik i po ponownej probie odpalenia wlacza sie check engine. Czasem silnik pracuje pol godziny a czasem 2 minuty i gasnie tak jakby cos go elektornicznie rozlaczalo ... Czy ma ktos moze pomysl co to moze byc ?
btw. czy dawne forum www.mitsubishiklub.pl juz nie istnieje czy to na ktorym teraz pisze jset jego evolucja ?:) |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 18:58
|
|
|
moze byc cos nie tak z kompem, sprwadz bledy ECU (jak to sie robi znajdziesz na forum) a potem dalej bedziemy kombinowac
co do MKP to jest gdzies pod nieco zmienioną stroną ale niewiele sie tam dzieje, za dluga przerwa chyba byla i wszyscy uciekli tu |
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 30-03-2007, 21:38
|
|
|
Zobacz moje Hodowanie usterki Lancer Techniczny...
Przypuszczam ze bedzie podobnie tzn czujnik ruchu u mnie w aparacie zaplonowym eku wylancza zaplon i odcina tzw przekaznik glowny /to pykniecie/ |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-04-2007, 21:14
|
|
|
Rozbierz komputer na bank wylane kondensatory , koszt nowych ok. 3zł i godzinka roboty . |
|
|
|
 |
santanayana [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2007, 11:30
|
|
|
Witam,
Ten post również mnie dotyczy - ten sam silnik Tylko że jeszcze działający ale dziwne objawy skłoniły mnie do zajrzenia w ECU.
I wczoraj rozebrałem swoje ECU i znalazłem jeden wylany kondensator 47uF .Mam pytanko co zrobic jeśli elektrolit powyżerał trochę płytkę?
Czym to oczyścić najlepiej? Kupiłem kondensatorki i dziś je wlutuję ,
pozostaje kwestia czyszczenia płytki.
Jakie czynności powinienem wykonać po wymianie kondensatorów i założeniu kompa ponownie? Czy trzeba jakieś czynności regulacyjne wykonać?
Jeśli tak to jakie?
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
[ Dodano: 04-04-2007, 00:25 ]
Mam problem z ECU, otóż jak się okazało po wylutowaniu jednego kondensatora na płytce są wypalone ścieżki - zanim oczyściłem była na tym jakaś sadza i nie można podejrzeć co to jest. Teraz mam problem z wlutowaniem jednej nóżki od kondensatora bo de facto nie mam gdzie jej wsadzić . Poradzcie mi czy da się to uratować?
Jutro zrobię zdjęcie tej płyty ECU i poproszę o opinię czy jest co ratować. De facto samochód chodził na tym ale zachciało mi się przelutowywać kondensatory (( |
|
|
|
 |
|
|