Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Brak biegu jałowego, szarpanie, dławienie
Autor Wiadomość
nix 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 SE 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 172
Skąd: FSW
Wysłany: 31-08-2014, 19:44   

Podepnę się pod temat z EA2A 2.0, czy drgania silnika na biegu jałowym (silnik rozgrzany, drgania występujące losowo) mogą być przyczyna uszkodzeń któregoś z czujników:
- położenia wału korbowego
- położenia wałka rozrządu?
_________________
Galant 2.0 SE '99 - był jest i nigdzie się nie wybiera
 
 
West 
Mitsumaniak
Mitsubishi forever!


Auto: Mitsubishi Grandis 2.4, 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 195
Skąd: Gryfów Śląski
Wysłany: 13-09-2014, 15:32   

Problem rozwiązany?? Jak mam na jałowym 1500 a czasem normalnie???
_________________
Był Lancer, był Galant jest Grandis :-)
 
 
listwa88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Nowogard
Wysłany: 02-07-2015, 21:29   dlawi sie,brak ssania

Witam mam nst problem po odpaleniu po 5sekundach silnik glupieje obroty skacza z 1tys prawie do zgasniecia,musze pogazowac chodz dlawi sie ze prawie na gaz niereaguje,na niskich obrotach na kazdym biegu dlawi sie zuca silnikiem,dodam ze smierdzi jakby nieprzepalonym paliwem ale swiece maja bialawy nalot,na cieplym tez po odpaleniu potrawi wariowac chodz niezawsze,spalanie chyba jest dosc duze trasa w 4 osoby do 110-120 wciaga 10-12l,jakie wy macie obroty przy 100km/h bo u mnie 3tys nie za duzo?
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 04-07-2015, 05:35   

listwa, zmień na sprawny czujnik położenia wałka rozrządu - wałkowane na forum, znajdziesz instrukcje gdzie się znajduje, jak wymienić a nawet opisaną możliwość zregenerowania DIY.
 
 
 
listwa88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Nowogard
Wysłany: 15-07-2015, 12:33   

Spr ten czujnik w srodku wyglada jak nowy czy mimo to stopic stara cyne i nalozyc nowa?prubowalem odpiac kostke od niego jak silnik byl zimny to po chwili silnik gasl ale po nagrzaniu niebylo rurznicy czy czujnik byl podpiety czy nie,no i odczytywalem bledy i noema zadnego tylko na abs mrygalo
 
 
listwa88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Nowogard
Wysłany: 16-07-2015, 11:30   rzuca silnikiem dlawi na zimnym

Od dluzszego czasu niemoge rozwiazac problemu silnik odp normalnie zimny dlawi sie obroty skacza po nagrzaniu delikatnie faluja na wolnych przerywa chodzi jakby na 3 gary powyzej 2tys obrotow wszyssko jakby w normie ciagnie normalnie czasami jak wcinse sprzeglo to obroty zostaja na 2tys i czasami troche same sie podniosa,bledow zadnych niewyswietla ,spr czujnik walka bo tak mi doradzano zlutowalem go na nowo ale nic niepomoglo dziwne bo po nagrzaniu silnika jak odlanczam czujnik to niema zadnej roznicy
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-07-2015, 11:47   

A jak układ wysokiego napięcie, cewki, przewody i świece i czy jest LPG?
 
 
listwa88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Nowogard
Wysłany: 16-07-2015, 11:55   

Swiece wlasnie zmienilem kable niby przebicia niemaja,mysle wlasnie co w pierwszej kolejnosci zmienic,przepustnica krokowy wyczyszczony,bez lpg,dodam ze swiece maja jasny nalot
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-07-2015, 12:08   

Warto by się podłączyć pod Evoscan, takie efekty może też dawać nieszczelność w kolektorze dolotowym, może spadł lub pękł jakiś przewód od podciśnienia.
 
 
listwa88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Nowogard
Wysłany: 16-07-2015, 12:21   

A z tym czujnikiem to normalne ze po nagrzaniu niema roznicy jak go odlacze na zimnym jest roznica potrafi zgasnac nawet,po kupnie auta musialem zmienic obudowe filtra bo byla polamana wtedy lepiej chodzil na zimnym falowaly obroty tylko po zmianie bylo duzo gorzej doszlem ze przez ta dziure w obudowie ktos calkiem wkrecil srube od dawki powietrza wykrecilem ja obroty byly ok 1tys i puzniej z dnia na dzien tylko gozej no i smierdzi benzyna,przeplywomierz dziala po odlaczeniu obroty skacza
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-07-2015, 13:14   

Jeśli ktoś pokręcił w przepustnicy to przydała by się instrukcja jak to właściwie ustawić bo tym nie powinno się kręcić jeśli było jak ustawiła fabryka. Nie wiem jak z Galem ale do Carismy są manuale jak to ustawić, wydaje mi się, że od tego powinno się zacząć i od podglądu rzeczywistych parametrów pracy silnika. Najlepszy i najłatwiej dostępny do tego interfejs to VAG KKL i program Evoscan.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-07-2015, 17:46   

listwa88, nie roztrzasaj tego samego watku w wielu tematach i nie zakłądaj co rusz nowego tematu bo dużo Twoich tematów to tematy już istniejące które nalezy kontynuowac.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
listwa88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Nowogard
Wysłany: 17-07-2015, 10:58   

Ok,wie ktos gdzie takie ustawienia fabryczne znalesc
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-07-2015, 12:00   

W manualu, sekcja 13A, strona 83.
 
 
listwa88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Nowogard
Wysłany: 19-07-2015, 20:30   

Dzisiaj w wolnej chwili zajrzalem pod maske bo juz mialem dosyc tego szarpania i dlawienia auta nic mi juz do glowy nieprzychodzilo od czego tak sie dzieje ale chcialem jeszcze egr spr odpielem wezyk od niego i silnik chodzi wkoncu ladnie i rowno nic sie niedlawi :D ,i teraz czy zaslepic egr i wsadzic wezyk czy wystarczy zaslepiony wezyk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.