[II 2.0 DID] Wymiana klocków |
Autor |
Wiadomość |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 25-02-2015, 22:45
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | TANIO, SZYBKO, DOBRZE |
To się zawsze sprawdza, niestety na raty. Najpierw tanio i szybko, a później raz jeszcze i dobrze.
EOT
W kwestii wymiany klocków polecam jednak zerknąć na ręce mechanika. Pal licho jak wymieni tylko klocki i skasuje trzy dychy. Większość cwaniaków kasuje stówkę za to samo i dwie stówki po max trzech takich wymianach za "naprawę" bądź wymianę zacisku plus płyn. Taka Nasza szara rzeczywistość. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-02-2015, 04:54
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | wymiana klocków nie jest skomplikowana, ale czasochłonna bez narzędzi dostępnych w byle warsztacie | Nie wiem jak na tyle, ale przednie nie wymagają w Outku specjalnych kluczy. O ile pamiętam to chyba tylko klucz 17. Jest faktycznie banalna. Co do ceny - dobra wymiana z czyszczeniem, smarowaniem wybranych elementów faktycznie wymaga trochę czasu, więc jak ktoś robi to za 40-50zł to albo prostu wymienia klocki i nie bawi się w nic innego, albo bardzo lubi tę robotę |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2015, 13:04
|
|
|
Witam
Jestem po samodzielnej wymianie klocków ( Przód . tył ) , Faktycznie okazało się to banalnie proste . To co miał być oczyszczone zostało oczyszczone a co przesmarowane został przesmarowane . Oczywiście zrobiony test więc jak piszę na forum to znakiem chyba nie jest źle . Jeszcze raz dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2015, 13:07
|
|
|
Ile czasu poświęciłeś na komplet? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2015, 08:47
|
|
|
Czas jaki spędziłem przy wymianie całości ( przód , tył ) to ok 5h ale bez napinania się z wypiciem paru piwek oraz naprawdę dokładny oczyszczeniem . Bardzo ułatwił mi kanał odkręcanie bardziej uciążliwych śrub . Tak jak pisałem jestem laikiem w tych sprawach i wydaje mi się że poradziłem sobie dobrze aczkolwiek zaskoczył mnie widok na tyle tarczo- bębnów .( Tarcze do hamowania samochodu a bębny do ręcznego ) |
|
|
|
 |
Uzorek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 09-07-2015, 20:46
|
|
|
Witam.
Panowie może mi ktoś powiedzieć czy prowadnica z gumką idzie od dołu czy góry zacisku? u mnie wymieniał ktoś poprzednio i na 1 kole jest od dołu a na 2 od góry. Mowa o przednich hamulcach. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-07-2015, 17:39
|
|
|
Zależnie od tego którą nogą mechanik wstanie, ale MMC pokazuje na dolnej. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Uzorek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 24-07-2015, 14:36
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Zależnie od tego którą nogą mechanik wstanie, ale MMC pokazuje na dolnej. |
Hmm no to mi teraz namieszałeś- Ja znalazłem w serwisówce coś takiego i jak dobrze patrzę to jest na górnej:
http://www.fotosik.pl/pok...a7c50eec73.html
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-07-2015, 15:06
|
|
|
http://mmc-autoelectric.o...3303AC00ENG.pdf
Wybierz sobie |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Uzorek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 26-07-2015, 12:57
|
|
|
Heh, mam założone na górę i narazie tak zostawię. Wielkie dzięki Hubeeert, pozdrawiam |
|
|
|
 |
damianb193
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 25 Skąd: starachowice
|
Wysłany: 06-08-2015, 15:13
|
|
|
Witam. Te dwie śruby 51986y i x to normalne śruby odkrecane w lewo? Czy akurat te są z odwrotnym gwintem. Siluje się z nimi ale za nic nie chcą puścić
Juz znalazłem ich zdjęcia w internecie i widzę że są normalne. Teraz muszę coś z nimi zrobić. Juz trochę się z nimi męczę ale ani myślą drgnac |
|
|
|
 |
Uzorek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 06-08-2015, 17:33
|
|
|
Cześć, też się siłowałem aż pojechałem do warsztatu i zluzowali mi kluczem udarowym, winowajcą był Pan i jego namiętnie stosowany smar miedziowy. |
|
|
|
 |
damianb193
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 25 Skąd: starachowice
|
Wysłany: 06-08-2015, 21:22
|
|
|
Po wielu próbach udało się zluzowac po jednej przy każdym zacisku. Resztę rusze dopiero jak będę miał nowe. Trzeba je wymienić na nowe bo trochę ucierpiały ale mają też mnóstwo wzerow rdzy które z czasem dadzą o sobie bardziej znać |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-08-2015, 09:26
|
|
|
Dobry klucz, metrowa przedłużka i powinno iść jedną ręką |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21023 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-08-2015, 09:34
|
|
|
krzychu napisał/a: | Dobry klucz, metrowa przedłużka i powinno iść jedną ręką |
I pewnie przy okazji pozrywa śruby .
Popsikać jakimś penetratorem i próbować, ewentualnie sprawdzić może szybciej pójdzie jak hamulce będą nagrzane . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|