Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Wymiana klocków
Autor Wiadomość
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 25-02-2015, 22:45   

Hubeeert napisał/a:
TANIO, SZYBKO, DOBRZE

To się zawsze sprawdza, niestety na raty. Najpierw tanio i szybko, a później raz jeszcze i dobrze.
EOT
W kwestii wymiany klocków polecam jednak zerknąć na ręce mechanika. Pal licho jak wymieni tylko klocki i skasuje trzy dychy. Większość cwaniaków kasuje stówkę za to samo i dwie stówki po max trzech takich wymianach za "naprawę" bądź wymianę zacisku plus płyn. Taka Nasza szara rzeczywistość.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-02-2015, 04:54   

Hubeeert napisał/a:
wymiana klocków nie jest skomplikowana, ale czasochłonna bez narzędzi dostępnych w byle warsztacie
Nie wiem jak na tyle, ale przednie nie wymagają w Outku specjalnych kluczy. O ile pamiętam to chyba tylko klucz 17. Jest faktycznie banalna. Co do ceny - dobra wymiana z czyszczeniem, smarowaniem wybranych elementów faktycznie wymaga trochę czasu, więc jak ktoś robi to za 40-50zł to albo prostu wymienia klocki i nie bawi się w nic innego, albo bardzo lubi tę robotę ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2015, 13:04   

Witam
Jestem po samodzielnej wymianie klocków ( Przód . tył ) , Faktycznie okazało się to banalnie proste . To co miał być oczyszczone zostało oczyszczone a co przesmarowane został przesmarowane . Oczywiście zrobiony test więc jak piszę na forum to znakiem chyba nie jest źle . Jeszcze raz dzięki za pomoc :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2015, 13:07   

Ile czasu poświęciłeś na komplet?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2015, 08:47   

Czas jaki spędziłem przy wymianie całości ( przód , tył ) to ok 5h ale bez napinania się z wypiciem paru piwek oraz naprawdę dokładny oczyszczeniem . Bardzo ułatwił mi kanał odkręcanie bardziej uciążliwych śrub . Tak jak pisałem jestem laikiem w tych sprawach i wydaje mi się że poradziłem sobie dobrze aczkolwiek zaskoczył mnie widok na tyle tarczo- bębnów .( Tarcze do hamowania samochodu a bębny do ręcznego )
 
 
Uzorek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Myszków
Wysłany: 09-07-2015, 20:46   

Witam.
Panowie może mi ktoś powiedzieć czy prowadnica z gumką idzie od dołu czy góry zacisku? u mnie wymieniał ktoś poprzednio i na 1 kole jest od dołu a na 2 od góry. Mowa o przednich hamulcach.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2015, 17:39   

Zależnie od tego którą nogą mechanik wstanie, ale MMC pokazuje na dolnej.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Uzorek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Myszków
Wysłany: 24-07-2015, 14:36   

Hubeeert napisał/a:
Zależnie od tego którą nogą mechanik wstanie, ale MMC pokazuje na dolnej.


Hmm no to mi teraz namieszałeś- Ja znalazłem w serwisówce coś takiego i jak dobrze patrzę to jest na górnej:


http://www.fotosik.pl/pok...a7c50eec73.html

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-07-2015, 15:06   



http://mmc-autoelectric.o...3303AC00ENG.pdf

Wybierz sobie :)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Uzorek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Myszków
Wysłany: 26-07-2015, 12:57   

Heh, mam założone na górę i narazie tak zostawię. Wielkie dzięki Hubeeert, pozdrawiam
 
 
damianb193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 25
Skąd: starachowice
Wysłany: 06-08-2015, 15:13   

Witam. Te dwie śruby 51986y i x to normalne śruby odkrecane w lewo? Czy akurat te są z odwrotnym gwintem. Siluje się z nimi ale za nic nie chcą puścić

Juz znalazłem ich zdjęcia w internecie i widzę że są normalne. Teraz muszę coś z nimi zrobić. Juz trochę się z nimi męczę ale ani myślą drgnac
 
 
Uzorek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Myszków
Wysłany: 06-08-2015, 17:33   

Cześć, też się siłowałem aż pojechałem do warsztatu i zluzowali mi kluczem udarowym, winowajcą był Pan i jego namiętnie stosowany smar miedziowy.
 
 
damianb193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 25
Skąd: starachowice
Wysłany: 06-08-2015, 21:22   

Po wielu próbach udało się zluzowac po jednej przy każdym zacisku. Resztę rusze dopiero jak będę miał nowe. Trzeba je wymienić na nowe bo trochę ucierpiały ale mają też mnóstwo wzerow rdzy które z czasem dadzą o sobie bardziej znać
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-08-2015, 09:26   

Dobry klucz, metrowa przedłużka i powinno iść jedną ręką :P
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21023
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-08-2015, 09:34   

krzychu napisał/a:
Dobry klucz, metrowa przedłużka i powinno iść jedną ręką

I pewnie przy okazji pozrywa śruby :P .
Popsikać jakimś penetratorem i próbować, ewentualnie sprawdzić może szybciej pójdzie jak hamulce będą nagrzane 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.