[Cari 1.8 GDI] Cari Brak Obrotów powyżej 4 tyś |
Autor |
Wiadomość |
ikar
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: internet
|
Wysłany: 13-11-2014, 21:30
|
|
|
Panowie jutro zaczynam poszukiwania Warsztatu z MUT III lub Evoscanem
Może tez znajde Mechanika który będzie umiał jeszcze to obsługiwać bo z tym czasami tez jest problem .
A na pompie WC widziałem że jest regulacja ciśnienia może bym sie pobawił tą śrubką ???
Chyba gorzej nie będzie ???? Co myślicie |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 13-11-2014, 22:38
|
|
|
ja bym nie radził bawić się tą śrubka dopóki nie masz odczytu wysokiego ciśnienia
a jak chcesz to możesz też sam kupić przejściówkę na ftdi, przeczytać temat o evoscanie i będziesz wiedział o co biega |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-11-2014, 10:59
|
|
|
EVOSCAN i MUT III odczytają te same wartości z czujnika. MichciuGT napisał/a: | service manual prawdopodobnie podaje żeby zmierzyć to ciśnienie | Odczytać za pomoca MUT. To są rzeczywiste wartości. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ikar
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: internet
|
Wysłany: 14-11-2014, 22:00
|
|
|
Dobry pomysł z tą śrubką żeby nia nie kręcić tylko juz nia pokręciłem
I powiem Wam Panowie że bez zmian czy kręcę nią w lewo czy w prawo chyba że kręce nie ta co trzeba ? Ale według zdjęć z któregoś tematu to kręciłem właściwą taką na klucz Torx żadnych zmian w aucie nie zauważyłem ani lepszych ani gorszych ale coś jeszcze sprawdziłem a mianowicie napięcie jakie wychodzi z czujnika ciśnienia wg instrukcji z tego forum powinno być około 3 volty co daję ciśnienie około 50 bar a u mnie jest 0,75 volta więc jakby trochę za mało Sam się dziwie że to auto w ogóle jeździ a czasami nawet jedzie 100 km/h jak sie długo rozpędzi
Chyba zgodzę się z moimi przedmówcami że to będzie pompa WC może uda mi się dostać taką w poniedziałek to zmienie i dam wam znać czy pomogło |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 14-11-2014, 23:46
|
|
|
chciałbym jeszcze przypomnieć że przed wymianą pompy wysokiego ciśnienia, dobrze jest zmierzyć jakie jest ciśnienie manometrem na wejściu pompy - jest chyba nawet miejsce do niego przygotowane przy filtrze paliwa który jest przy lewym nadkolu, a jak tam niema filtra to oznacza że filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa, no i jeszcze są filtry w pompie wysokiego ciśnienia...
jak masz filtr paliwa za lewym nadkolem to warto go wymienić
zobacz jeszcze jakie masz napięcie przy 2k rpm |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-11-2014, 00:18
|
|
|
ikar kilka uwag.
1. Pompa nie pada sama z siebie.
2. Zajrzyj do baku i sprawdź czy nie jest zardzewiały od środka
3. Jeżeli jest - wymień również pompę paliwa w baku i przepłucz przewody paliwowe prowadzące z pompy w baku do pompy WC
4. Nie słuchaj mądrości z internetu tylko rób swoje wg service manuala |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
GrzesiekP
Forumowicz
Auto: Carisma1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 31 Skąd: PL
|
Wysłany: 27-07-2015, 12:42
|
|
|
Witam, moi zdaniem należy wyczyścić kolektor ssący, przy tej okazji wyjąć zawór egr i również wyczyścić. Wymienić filtr paliwa oczywiście dobry nie tanie dziadostwo. Ma to pomóc ale gdyby nie pomogło wymienić dwa małe filterki w pompie WC.Piszę o tym ponieważ przerobiłem to i pomogło. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-07-2015, 18:09
|
|
|
Rok auta i kody błędów, jak już mamy wróżyć z fusów, to je nam daj. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|