Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Cari Brak Obrotów powyżej 4 tyś
Autor Wiadomość
ikar 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: internet
Wysłany: 13-11-2014, 21:30   

Panowie jutro zaczynam poszukiwania Warsztatu z MUT III lub Evoscanem :)

Może tez znajde Mechanika który będzie umiał jeszcze to obsługiwać :) bo z tym czasami tez jest problem .

A na pompie WC widziałem że jest regulacja ciśnienia może bym sie pobawił tą śrubką ???

Chyba gorzej nie będzie ???? Co myślicie
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 13-11-2014, 22:38   

ja bym nie radził bawić się tą śrubka dopóki nie masz odczytu wysokiego ciśnienia ;)

a jak chcesz to możesz też sam kupić przejściówkę na ftdi, przeczytać temat o evoscanie i będziesz wiedział o co biega :)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2014, 10:59   

EVOSCAN i MUT III odczytają te same wartości z czujnika.
MichciuGT napisał/a:
service manual prawdopodobnie podaje żeby zmierzyć to ciśnienie
Odczytać za pomoca MUT. To są rzeczywiste wartości.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ikar 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: internet
Wysłany: 14-11-2014, 22:00   

Dobry pomysł z tą śrubką żeby nia nie kręcić :P tylko juz nia pokręciłem :P

I powiem Wam Panowie że bez zmian czy kręcę nią w lewo czy w prawo chyba że kręce nie ta co trzeba ? Ale według zdjęć z któregoś tematu to kręciłem właściwą taką na klucz Torx żadnych zmian w aucie nie zauważyłem ani lepszych ani gorszych ale coś jeszcze sprawdziłem a mianowicie napięcie jakie wychodzi z czujnika ciśnienia wg instrukcji z tego forum powinno być około 3 volty co daję ciśnienie około 50 bar a u mnie jest 0,75 volta więc jakby trochę za mało :shock: Sam się dziwie że to auto w ogóle jeździ :P a czasami nawet jedzie 100 km/h :P jak sie długo rozpędzi :P

Chyba zgodzę się z moimi przedmówcami że to będzie pompa WC może uda mi się dostać taką w poniedziałek to zmienie i dam wam znać czy pomogło
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 14-11-2014, 23:46   

chciałbym jeszcze przypomnieć że przed wymianą pompy wysokiego ciśnienia, dobrze jest zmierzyć jakie jest ciśnienie manometrem na wejściu pompy - jest chyba nawet miejsce do niego przygotowane przy filtrze paliwa który jest przy lewym nadkolu, a jak tam niema filtra to oznacza że filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa, no i jeszcze są filtry w pompie wysokiego ciśnienia...

jak masz filtr paliwa za lewym nadkolem to warto go wymienić :)

zobacz jeszcze jakie masz napięcie przy 2k rpm
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2014, 00:18   

ikar kilka uwag.
1. Pompa nie pada sama z siebie.
2. Zajrzyj do baku i sprawdź czy nie jest zardzewiały od środka
3. Jeżeli jest - wymień również pompę paliwa w baku i przepłucz przewody paliwowe prowadzące z pompy w baku do pompy WC
4. Nie słuchaj mądrości z internetu tylko rób swoje wg service manuala
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
GrzesiekP 
Forumowicz

Auto: Carisma1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: PL
Wysłany: 27-07-2015, 12:42   

Witam, moi zdaniem należy wyczyścić kolektor ssący, przy tej okazji wyjąć zawór egr i również wyczyścić. Wymienić filtr paliwa oczywiście dobry nie tanie dziadostwo. Ma to pomóc ale gdyby nie pomogło wymienić dwa małe filterki w pompie WC.Piszę o tym ponieważ przerobiłem to i pomogło.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2015, 18:09   

Rok auta i kody błędów, jak już mamy wróżyć z fusów, to je nam daj.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.