Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ II 2.0 DID] Szarpie przy 1100 obrotow.
Autor Wiadomość
Tha_chriz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-07-2015, 17:25   [ II 2.0 DID] Szarpie przy 1100 obrotow.

Witam,
Szukalem czy gdzies musze sie przywitac i nie znalazlem.

Pisze z problemem bo mechanicy nie potrafia zdjagnozowac co sie dzieje.
Outlander 2007 2.0 did, 187k przebiegu. Auto mialo zaslepiony EGR i wyciety DPF przez poprzedniego wlasciciela mechanika.

Wszystko smiga jednak w korku jak jade z mala stala predkoscia autem szarpie. Dzieje sie to na biegach 1,2,3 zawsze przy tych malych stalych obrotach.
Czytalem gdzies o silnikach tdi podobne sytuacje, i mozna spraedzic i odlaczyc czujnik predkosci. Nie mam pojecia gdzie to moze byc i jak to zrobic pod blokiem.
A moze to byc cos innego.

Mial ktos podobny problem? Bede wdzieczny za jakies informacje.
Pozdrawiam
Krzysztof
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 26-07-2015, 18:39   Re: [ II 2.0 DID] Szarpie przy 1100 obrotow.

Tha_chriz napisał/a:
Witam,
Szukalem czy gdzies musze sie przywitac i nie znalazlem.

Pisze z problemem bo mechanicy nie potrafia zdjagnozowac co sie dzieje.
Outlander 2007 2.0 did, 187k przebiegu. Auto mialo zaslepiony EGR i wyciety DPF przez poprzedniego wlasciciela mechanika.

Wszystko smiga jednak w korku jak jade z mala stala predkoscia autem szarpie. Dzieje sie to na biegach 1,2,3 zawsze przy tych malych stalych obrotach.
Czytalem gdzies o silnikach tdi podobne sytuacje, i mozna spraedzic i odlaczyc czujnik predkosci. Nie mam pojecia gdzie to moze byc i jak to zrobic pod blokiem.
A moze to byc cos innego.

Mial ktos podobny problem? Bede wdzieczny za jakies informacje.
Pozdrawiam
Krzysztof


To może być oznaka kończącej się dwumasy.
_________________
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-07-2015, 21:12   

i brudnej przepustnicy, i padającego silnika krokowego... Jest trochę możliwych przyczyn
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2015, 23:21   

rezon napisał/a:
i brudnej przepustnicy, i padającego silnika krokowego...

i już wiemy, że nie masz pojęcia o czym mówisz... Tam nie ma ani jednego ani drugiego...
Tha_chriz napisał/a:
wyciety DPF

Trudno jest wyciąć coś czego w tym samochodzie nigdy nie zamontowano...
Tha_chriz napisał/a:
Wszystko smiga jednak w korku jak jade z mala stala predkoscia autem szarpie. Dzieje sie to na biegach 1,2,3 zawsze przy tych malych stalych obrotach.
Czytalem gdzies o silnikach tdi podobne sytuacje, i mozna spraedzic i odlaczyc czujnik predkosci. Nie mam pojecia gdzie to moze byc i jak to zrobic pod blokiem.
A moze to byc cos innego.

Czyli 1 i się turlasz tak? Wtedy bez gazu szarpie?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-07-2015, 08:30   

Hubeeert napisał/a:
i już wiemy, że nie masz pojęcia o czym mówisz... Tam nie ma ani jednego ani drugiego...
a no masz rację, bo zobaczyłem 2.0 i pominąłem did
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-07-2015, 12:45   

O matko co to za mechanior wyciął dpf którego nie ma a co z przepływomierzem i elektroniką po zamknięciu egr ? sprawdz błedy w compie
_________________

 
 
Tha_chriz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-07-2015, 19:14   

Witam,
Dziekuje za podpowiedzi.
Czy DPF mial tego nie wiem no ale juz napewno nie ma.

Bledy na kompie wyskakuja i sa zwiazane z EGR. Moze naprawie to cholerstwo i zobacze co bedzie.

Tak, jak sie tocze na dolnych biegach, bez ruszania gazem trzymajac na jednym poziomie, wtedy zaczyna latac. Ogolnie silnik chodzi bardzo ladnie, tylko te dolne obroty mnie denerwuja. No do mulowatosci tego auta sie juz przyzwyczailem.

Bylem u kilku mechanikow i uciekalem, bo jeden powiedzial ze nie wie i nie moze siegnac bo ma rece za krotki :?
Reszta oczywiscie widziala problem z dwumasa. Wolalbym to potwierdzic a nie wymieniac, a pozniej uslyszec "pacz pan to nie to".
Czy jest jakis mechanik w troj iescie ktory mi zdjagnozuje problem? Pewnie gdzies na forum jest, poszukam.

Pozdrawiam,
Krzysztof
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-07-2015, 19:44   

Tha_chriz napisał/a:

Bledy na kompie wyskakuja i sa zwiazane z EGR. Moze naprawie to cholerstwo i zobacze co bedzie.
własnie wymien przepływomiez albo egr każdy mechanior ci to zrobi , to nie są duże koszty i być może nie będzie problemów z obrotami
_________________

 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 29-07-2015, 20:18   

Tha_chriz napisał/a:
Witam,
Dziekuje za podpowiedzi.
Czy DPF mial tego nie wiem no ale juz napewno nie ma.

Bledy na kompie wyskakuja i sa zwiazane z EGR. Moze naprawie to cholerstwo i zobacze co bedzie.

Tak, jak sie tocze na dolnych biegach, bez ruszania gazem trzymajac na jednym poziomie, wtedy zaczyna latac. Ogolnie silnik chodzi bardzo ladnie, tylko te dolne obroty mnie denerwuja. No do mulowatosci tego auta sie juz przyzwyczailem.

Bylem u kilku mechanikow i uciekalem, bo jeden powiedzial ze nie wie i nie moze siegnac bo ma rece za krotki :?
Reszta oczywiscie widziala problem z dwumasa. Wolalbym to potwierdzic a nie wymieniac, a pozniej uslyszec "pacz pan to nie to".
Czy jest jakis mechanik w troj iescie ktory mi zdjagnozuje problem? Pewnie gdzies na forum jest, poszukam.

Pozdrawiam,
Krzysztof


Cechą charakterystyczną dla dwumasy jest to, że obroty nie skaczą a samochód szarpie (na 1 i 2). Jeśli skaczą obroty to raczej nie dwumasa.
_________________
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-07-2015, 08:20   

W service manualu jest cała dłuższa niż moja ręka procedura na sprawdzenie EGR, krok po kroku, wg tego jakie błędy się wyświetlają.
To samo dotyczy dwumasy.
To nie jest technologia kosmiczna.
Service manual online masz tu http://mmc-autoelectric.o...service-manuals

Napisz jakie konkretnie kody błędów pokazało podpięcie do komputera diagnostycznego.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Tha_chriz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-09-2015, 11:33   

Dziekuje za Service Manuala, moze uda mi sie wylaczyc opcje podswietlania radia przy wlaczonych swiatlach. Praktycznie nic nie widze w radiu. Ale to pewnie wszyscy znaja.

Raport z pola walki, po analizie i wykluczeniu wszystkiego co moze byc, decyzja podjeta na wymiane dwumasy. Za kika dni odbieram i zobaczymy czy pomoglo.

pozdrawiam,
Krzysiek
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 08-09-2015, 11:58   

Tha_chriz napisał/a:
Dziekuje za Service Manuala, moze uda mi sie wylaczyc opcje podswietlania radia przy wlaczonych swiatlach. Praktycznie nic nie widze w radiu. Ale to pewnie wszyscy znaja.

Raport z pola walki, po analizie i wykluczeniu wszystkiego co moze byc, decyzja podjeta na wymiane dwumasy. Za kika dni odbieram i zobaczymy czy pomoglo.

pozdrawiam,
Krzysiek


a czy czasem któryś z pompowtryskiwaczy nie odbiega od normy od reszty?
ja tylko cytuję mojego mechanika na zadane pytanie czemu silnik lekko,bardzo lekko podryguje jak się toczę na 1 lub 2 przy niskich obrotach - "jeden wtryskiwacz ma 50% sprawności i to może dawać takie objawy", o dziwo, nie postawił na dwumase(W sumie tez mógł powiedzieć że dwumasa, więcej by zarobił na wymianie a jednak postawił na wtryskiwacz.). Jak masz możliwość podpięcia pod kompa, to to zrób i daj znać co wykazało.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
Tha_chriz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-09-2015, 09:55   

Czy wystarczy zwykly kabel i jakies oprogramowanie ktore posiadam, czy musi to byc podlaczone to jakiegos komputera serwisowego i drogiego oprogramowania?

Nie mam pojecia jak to zrobic, jakby mozna bylo instrukcje na priv, bylbym wdzieczny.
Dzisiaj odbieram auto, mam nadzieje ze bedzie lepiej, ale nauczony doswiadczeniem ze duze koszty naprawy nie sa jednoznaczne z pozbyciem sie problemu.
 
 
misiek767 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: kraków
Wysłany: 24-09-2015, 09:27   

kolego ja mam ten sam problem co ty , czyszczony egr z tym całym ustrojstwem i nic nie pomogło , u mnie przebieg to 50tyś , więc dwómasa to nie jest , jedyne co zostało do sprawdzenia to wtryski.
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 24-09-2015, 13:40   

misiek767 napisał/a:
kolego ja mam ten sam problem co ty , czyszczony egr z tym całym ustrojstwem i nic nie pomogło , u mnie przebieg to 50tyś , więc dwómasa to nie jest , jedyne co zostało do sprawdzenia to wtryski.


Ja mam podobnie tylko na szafie 100k. Odczuwalne zwłaszcza na drugim biegu - myślałem, że to już czuć dwumasę (już ją lekko słychać :) ale zaczynam się obawiać czy to nie coś innego.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.