Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] sygnał czujnika korka paliwa-p408 nieciągły-co
Autor Wiadomość
tomek12345 
Nowy Forumowicz
BARYS

Auto: OUTLANDER 2.2 DID(156) 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 1
Skąd: SZCZECIN
Wysłany: 15-12-2014, 23:44   [II 2.2 DID] sygnał czujnika korka paliwa-p408 nieciągły-co

Witam wszystkich.Byłem wczoraj u mechanika i otrzymałem informację że w moim samochodzie nie działa czujnik korka paliwa(błąd p408).Czy bez problemu można ten czujnik kupić i wymienić.Może nie ma takiej potrzeby ale słyszałem że jeżeli ten czujnik nie działa to szybciej zapycha się filtr cząstek stałych?Może ktoś spotkał się z taką usterką w Outlanderze II.Czekam na info.Tomek
_________________
TOMEK
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 16-12-2014, 11:49   

CZUJNIK JEST ZABUDOWANY W KORKU WLEWU PALIWA W GRĘ WCHODZI JEDYNIE WYMIANA CAŁEGO KORKA...Kiedy po zatankowaniu paliwa nie dociera info z korka o ilości zalanego paliwa wówczas nie zostanie dodany specjalny środek do wypalania FAP wówczas po kilku takich tankowaniach wypalenie w niższych temperaturach nie jest możliwe.
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21023
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-12-2014, 20:20   

Aleksander1965, twoje tłumaczenie ma pewną wadę.
Skąd korek wlewu paliwa ma informację o ilości wlanego paliwa, skoro go przed tankowaniem odkręcasz :wink: .

tomek12345 napisał/a:
błąd p408

Manual w silniku 4HN nie przewiduje takiego nr. błędu :shock: .
Po błędzie P0406 kolejny to P0420.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 16-12-2014, 20:52   

Bizi78 napisał/a:
Aleksander1965, twoje tłumaczenie ma pewną wadę.
Skąd korek wlewu paliwa ma informację o ilości wlanego paliwa, skoro go przed tankowaniem odkręcasz :wink: .

tomek12345 napisał/a:
błąd p408

Manual w silniku 4HN nie przewiduje takiego nr. błędu :shock: .
Po błędzie P0406 kolejny to P0420.

Korek daje jedynie sygnał,że wlewamy paliwo natomiast ilośc jest mierzona pływakiem
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21023
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-12-2014, 20:59   

Aleksander1965 napisał/a:
Korek daje jedynie sygnał,że wlewamy paliwo

Why :mrgreen: .

Skoro komputer poprzez pływak wie ile jest paliwa w baku i może sobie wypalać :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 16-12-2014, 21:33   

Na tej podstawie dodaje do paliwa odpowiedniego dodatku który wypala FAP w niższych temperaturach
_________________

 
 
lukasz1 
Nowy Forumowicz
anioł

Auto: outlander 2.2 d-id 156KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Skąd: polska
Wysłany: 01-01-2015, 20:17   

Tomek12345.Sluchaj bo koledzy bzdury piszą. W korku nie ma żadnego czujnika.Czujnik jest pod korkiem.Musisz odkręcić lewe nadkole i tam leci kabelek po wlewie od paliwa on jest z takim czujnikiem magnetycznym.Mialem to samo wymień i będzie ok tylko nie kupuj w mitsubishi bo cię z butów wyrwie
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 02-01-2015, 13:01   

lukasz1 napisał/a:
Tomek12345.Sluchaj bo koledzy bzdury piszą. W korku nie ma żadnego czujnika.Czujnik jest pod korkiem.Musisz odkręcić lewe nadkole i tam leci kabelek po wlewie od paliwa on jest z takim czujnikiem magnetycznym.Mialem to samo wymień i będzie ok tylko nie kupuj w mitsubishi bo cię z butów wyrwie


No nie BZDURY może złe się wyraziłem nie czujnik a magnes który właśnie daje sygnał do czujnika
_________________

 
 
lukasz1 
Nowy Forumowicz
anioł

Auto: outlander 2.2 d-id 156KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Skąd: polska
Wysłany: 02-01-2015, 14:03   

Aleksander1965 napisał/a:
CZUJNIK JEST ZABUDOWANY W KORKU WLEWU PALIWA W GRĘ WCHODZI JEDYNIE WYMIANA CAŁEGO KORKA...Kiedy po zatankowaniu paliwa nie dociera info z korka o ilości zalanego paliwa wówczas nie zostanie dodany specjalny środek do wypalania FAP wówczas po kilku takich tankowaniach wypalenie w niższych temperaturach nie jest możliwe.

Nie wymienia się korka tylko ten czujnik z elektromagnesem z kabelkiem(bo w korku nie ma czujnika)Mechanik wymieni wszystko na zasadzie prób i błędów dlatego lepiej pytać
 
 
jase 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 5
Skąd: Polska
Wysłany: 04-08-2015, 09:22   

lukasz1 napisał/a:
Tomek12345.Sluchaj bo koledzy bzdury piszą. W korku nie ma żadnego czujnika.Czujnik jest pod korkiem.Musisz odkręcić lewe nadkole i tam leci kabelek po wlewie od paliwa on jest z takim czujnikiem magnetycznym.Mialem to samo wymień i będzie ok tylko nie kupuj w mitsubishi bo cię z butów wyrwie

Witam, trochę odświeżę temat, gdzie i za ile kupiłeś ten czujnik bo chyba nie dam rady naprawić.... Ja najtaniej za 425 znalazłem w Citroen. Zacząłem naprawiać bo na "forach PSA" ludzie piszą, że w tym czujniku jest tylko zwykły kontaktron reagujący na magnesy w korku (rozwiera się obwód przy otwarciu) i opornik i tu zaczyna się problem z opornością, większość pisze, że 150kohm ale nie wszyscy. Po zmontowaniu układ niby działa (korek zamknięty 150kohm otwarty ok 15ohm) ale błąd albo się kasuje i powraca albo zostaje w zależności czym się podłączę.
Gdyby jednak posiadacz tego silnika akurat ściągał lewe tylne koło i miał przypadkiem pod ręką miernik to bez dodatkowych kombinacji można wyciągnąć wtyczkę od tego czujnika na dole rury wlewowej i zmierzyć oporność przy zamkniętym i otwartym korku na dwóch pinach. Ja i myślę, że nie tylko ja będę wdzięczny.
Pozdrawiam
 
 
lukasz1 
Nowy Forumowicz
anioł

Auto: outlander 2.2 d-id 156KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Skąd: polska
Wysłany: 08-08-2015, 08:22   

Kolego.Ja zapłaciłem za niego około 650zl w peugeocie.W mitsubishi chcieli 1200zl w citroen ie była ta sama cena co w peugeot .Nie zastanawiaj się tylko bierz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.