Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Przy rozgrzanym silniku dymi
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-03-2013, 15:29   

yam1530 napisał/a:
to odpowiedź w formie pytania:) Bo może chodziło Ci bardziej o markę?

To znaczy 10/40 a marka oleju to już wedle uznania
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
falko36 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 98 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 3
Skąd: wawa
Wysłany: 19-07-2015, 07:24   dym z rury

Witam all mam problem ze swoim miskiem od jakiegos czasu dymi na bialo to znaczy po odpaleniu jest ok a po rozgrzaniu bialy dym leci i to jak z komina z tego co zauwazylem nie zalaczaja sie wiatraki na chlodnicy czy mogl pasc czujnik ? i gdzie go szukac a i taka ciekawostka wentylatory chodza po przekreceniu kluczyka w 2 pozycji to znaczy jak nie swieca sie kontrolki na desce.Prosze o jakas pomoc.Dzieki
_________________
falko
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 19-07-2015, 07:33   

Uszczelka pod głowicą cała?
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 19-07-2015, 11:08   

falko36 napisał/a:
od jakiegos czasu dymi na bialo to znaczy po odpaleniu jest ok a po rozgrzaniu bialy dym leci i to jak z komina

Ubywa płynu ? możesz jeszcze zmniejszyć ciśnienie w układzie chłodzenia tzn korek chłodnicy i jakie będą objawy
falko36 napisał/a:
zauwazylem nie zalaczaja sie wiatraki na chlodnicy czy mogl pasc czujnik ?

Jeśli nie będzie odpowiedniej temperatury to się nie załączą
falko36 napisał/a:
taka ciekawostka wentylatory chodza po przekreceniu kluczyka w 2 pozycji to znaczy jak nie swieca sie kontrolki na desce

Sprawdz jeża ten zamontowany na chłodnicy z prawej strony , jak sie zachowuje wentylator przy załaczonej klimie ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
falko36 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 98 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 3
Skąd: wawa
Wysłany: 19-07-2015, 14:04   

znika mi odrobina plynu ze zbiorniczka ale co ciekawsze po wlaczeniu nawiewu w kabinie dzialaja wiatraki chlodnicy,co do klimy to nie mam mozliwosci odpalenia jej bo brak mocowania rolki napinacza

[ Dodano: 19-07-2015, 14:07 ]
Tomek napisał/a:
Uszczelka pod głowicą cała?

nie ukrywam ze nie sprawdzalem ale po wlaczeniu nawiewu w kabinie znika dym nie kumam o co caman

[ Dodano: 23-07-2015, 06:18 ]
uszczelka cala okazuje sie ze kopci na wolnych obrotach tylko mog tobyc zabrudzone wtryskiwacze?
_________________
falko
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11203
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-07-2015, 11:38   

Może paliwo z wodą tankujesz.Zmień stację na próbę :wink:
_________________

 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 23-07-2015, 15:18   

falko36 napisał/a:
okazuje sie ze kopci na wolnych obrotach tylko mog tobyc zabrudzone wtryskiwacze?

Złe podciśnienie w kolektorze, EGR zaślepiony :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
falko36 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 98 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 3
Skąd: wawa
  Wysłany: 27-07-2015, 06:48   

Złe podciśnienie w kolektorze, EGR zaślepiony :?
nie ukrywam ze jestem laikiem w miskach gdzie znajduje sie te egr bo probowalem zlokalizowac i nie bardzo mi poszlo a co z tym podcisnieniem.Sorki ze jade dalej z tym tematem ale zalezy mi na reanimacji Miska bo polubilem ten samochod a nie ukrywam ze teraz na mechanika ciezko kase wydac bo w wawie sami naciagacze http://forum.mitsumaniaki...icon/icon11.gif
_________________
falko
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-07-2015, 16:28   

falko36 napisał/a:
nie ukrywam ze jestem laikiem w miskach gdzie znajduje sie te egr bo probowalem zlokalizowac

Egr https://www.google.pl/sea...M%253A%253BQbQ8
Jeżeli egr zaśepiony przepustnica zamyka się prawidłowo na wolnych obrotach wzrasta podciśnienie w dolocie i są problemy
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-07-2015, 13:45   

falko36 lepiej poszukaj zaufanego mechanika w Warszawie (np serwis Mitsumaniakow) bo ten problem to jedna z mniej bolesnych usterek w tym aucie. Podczas użytkowania tego auta spotka Cię wiele więcej bardziej bolesnych. Można by wypisać całą litanie.

Najpowazniejsza i najczestsza to awaria głowicy - naprawa nieopłacalna. W dodatku auto nie jedzie, pali jak smok a skrzynia jest awaryjna.

Ja zmieniłem jedną rzecz w tym aucie i pozbylem się problemu :) teraz jeżdżę szybciej, taniej, i bezawaryjnie. Ja bym się nie przywiazywal do tego auta. Póki jeździ sprzedaj i zamień na V6 :) jak padnie głowica to naprawa będzie droooogaaa.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-08-2015, 21:41   

Owczar napisał/a:
Póki jeździ sprzedaj i zamień na V6

Nie lepiej na V8 :mrgreen:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-08-2015, 10:40   

No w sumie jazda V8 może być podobna kosztowo do jazdy tym dieslem. :) a wrażenia bezcenne. Tylko Galanta z V8 nie było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.