[EA6A/W 2.0TD] Przy rozgrzanym silniku dymi |
Autor |
Wiadomość |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 15-03-2013, 15:29
|
|
|
yam1530 napisał/a: | to odpowiedź w formie pytania:) Bo może chodziło Ci bardziej o markę? |
To znaczy 10/40 a marka oleju to już wedle uznania |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
falko36
Nowy Forumowicz
Auto: galant 98 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2015 Posty: 3 Skąd: wawa
|
Wysłany: 19-07-2015, 07:24 dym z rury
|
|
|
Witam all mam problem ze swoim miskiem od jakiegos czasu dymi na bialo to znaczy po odpaleniu jest ok a po rozgrzaniu bialy dym leci i to jak z komina z tego co zauwazylem nie zalaczaja sie wiatraki na chlodnicy czy mogl pasc czujnik ? i gdzie go szukac a i taka ciekawostka wentylatory chodza po przekreceniu kluczyka w 2 pozycji to znaczy jak nie swieca sie kontrolki na desce.Prosze o jakas pomoc.Dzieki |
_________________ falko |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 19-07-2015, 11:08
|
|
|
falko36 napisał/a: | od jakiegos czasu dymi na bialo to znaczy po odpaleniu jest ok a po rozgrzaniu bialy dym leci i to jak z komina |
Ubywa płynu ? możesz jeszcze zmniejszyć ciśnienie w układzie chłodzenia tzn korek chłodnicy i jakie będą objawy
falko36 napisał/a: | zauwazylem nie zalaczaja sie wiatraki na chlodnicy czy mogl pasc czujnik ? |
Jeśli nie będzie odpowiedniej temperatury to się nie załączą
falko36 napisał/a: | taka ciekawostka wentylatory chodza po przekreceniu kluczyka w 2 pozycji to znaczy jak nie swieca sie kontrolki na desce |
Sprawdz jeża ten zamontowany na chłodnicy z prawej strony , jak sie zachowuje wentylator przy załaczonej klimie ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
falko36
Nowy Forumowicz
Auto: galant 98 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2015 Posty: 3 Skąd: wawa
|
Wysłany: 19-07-2015, 14:04
|
|
|
znika mi odrobina plynu ze zbiorniczka ale co ciekawsze po wlaczeniu nawiewu w kabinie dzialaja wiatraki chlodnicy,co do klimy to nie mam mozliwosci odpalenia jej bo brak mocowania rolki napinacza
[ Dodano: 19-07-2015, 14:07 ]
Tomek napisał/a: | Uszczelka pod głowicą cała? |
nie ukrywam ze nie sprawdzalem ale po wlaczeniu nawiewu w kabinie znika dym nie kumam o co caman
[ Dodano: 23-07-2015, 06:18 ]
uszczelka cala okazuje sie ze kopci na wolnych obrotach tylko mog tobyc zabrudzone wtryskiwacze? |
_________________ falko |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11203 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-07-2015, 11:38
|
|
|
Może paliwo z wodą tankujesz.Zmień stację na próbę |
_________________
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-07-2015, 15:18
|
|
|
falko36 napisał/a: | okazuje sie ze kopci na wolnych obrotach tylko mog tobyc zabrudzone wtryskiwacze? |
Złe podciśnienie w kolektorze, EGR zaślepiony |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
falko36
Nowy Forumowicz
Auto: galant 98 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2015 Posty: 3 Skąd: wawa
|
Wysłany: 27-07-2015, 06:48
|
|
|
Złe podciśnienie w kolektorze, EGR zaślepiony
nie ukrywam ze jestem laikiem w miskach gdzie znajduje sie te egr bo probowalem zlokalizowac i nie bardzo mi poszlo a co z tym podcisnieniem.Sorki ze jade dalej z tym tematem ale zalezy mi na reanimacji Miska bo polubilem ten samochod a nie ukrywam ze teraz na mechanika ciezko kase wydac bo w wawie sami naciagacze http://forum.mitsumaniaki...icon/icon11.gif |
_________________ falko |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 28-07-2015, 16:28
|
|
|
falko36 napisał/a: | nie ukrywam ze jestem laikiem w miskach gdzie znajduje sie te egr bo probowalem zlokalizowac |
Egr https://www.google.pl/sea...M%253A%253BQbQ8
Jeżeli egr zaśepiony przepustnica zamyka się prawidłowo na wolnych obrotach wzrasta podciśnienie w dolocie i są problemy |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-07-2015, 13:45
|
|
|
falko36 lepiej poszukaj zaufanego mechanika w Warszawie (np serwis Mitsumaniakow) bo ten problem to jedna z mniej bolesnych usterek w tym aucie. Podczas użytkowania tego auta spotka Cię wiele więcej bardziej bolesnych. Można by wypisać całą litanie.
Najpowazniejsza i najczestsza to awaria głowicy - naprawa nieopłacalna. W dodatku auto nie jedzie, pali jak smok a skrzynia jest awaryjna.
Ja zmieniłem jedną rzecz w tym aucie i pozbylem się problemu teraz jeżdżę szybciej, taniej, i bezawaryjnie. Ja bym się nie przywiazywal do tego auta. Póki jeździ sprzedaj i zamień na V6 jak padnie głowica to naprawa będzie droooogaaa. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-08-2015, 21:41
|
|
|
Owczar napisał/a: | Póki jeździ sprzedaj i zamień na V6 |
Nie lepiej na V8 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-08-2015, 10:40
|
|
|
No w sumie jazda V8 może być podobna kosztowo do jazdy tym dieslem. a wrażenia bezcenne. Tylko Galanta z V8 nie było. |
|
|
|
 |
|