Pilot z dwoma przyciskami do VR-4. |
Autor |
Wiadomość |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-08-2015, 09:34
|
|
|
Jeżeli wszystkie drzwi działają tak samo (tzn na odwrót) to w tym co wychodzi z ETACSa. Wg. schematu Galanta niebiesko-czarny i niebiesko-czerwony, we wtyczce C-138 narożny pin 21 i pin 31. Ale z tego co pamiętam u mnie były inne kolory, trzeba miernikiem poszukać.
I wciśnij mi ten pomógł... |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-08-2015, 10:46
|
|
|
Grid napisał/a: | Wg. schematu Galanta niebiesko-czarny i niebiesko-czerwony, we wtyczce C-138 narożny pin 21 i pin 31. Ale z tego co pamiętam u mnie były inne kolory, trzeba miernikiem poszukać.
|
Tak wyglądają schematy w VR-4.
Wtyczka C-117,piny 21 niebieski i pin 31 czarno niebieski.
Grid napisał/a: | I wciśnij mi ten pomógł... |
Chyba nie mogę tego zrobić bo nie zakladałeś tego tematu.
Przykro mi bo zrobiłbym to z DUŻĄ przyjemnością. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-08-2015, 11:04
|
|
|
Spoko, mam nadzieję że się uda |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-08-2015, 11:05
|
|
|
Grid napisał/a: | we wtyczce |
Mogę się mylić ale to chyba ta żółta, pierwsza od lewej?Nawet sobie przypomniałem,że jak zwarłem w niej kiedyś odpowiednie przewody do masy to zamek się otworzył i zamknął.
[ Dodano: 05-08-2015, 11:11 ]
Grid, Serwis ASO Mitsubishi to cieniasy przy TOBIE!!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-08-2015, 11:22
|
|
|
Nie pamiętam która to wtyczka, mam do tego słabą pamięć, a siedzę w robocie i nie sprawdzę w aucie. Obejrzyj je dokładnie która ma w narożnym pinie niebieski przewód Na swoich schematach masz mapę pinów C-117 to powinno wystarczyć do identyfikacji. |
_________________
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-08-2015, 16:05
|
|
|
Grid napisał/a: | Nie pamiętam która to wtyczka, mam do tego słabą pamięć |
To ta biała,która wchodzi z boku w ten biały moduł komfortu.
Po zamianie kabli w tej wtyczce znowu karuzela.Drzwi przednie zamykają się prawidłowo z pilota na kluczyku,przyciskiem LOCK.Pop tej operacji drzwi tylne pozostają otwarte.
W przypadku otwarcia drzwi pilotem sytuacja jest odwrotna czyli drzwi tylne są zamknięta
a dwoje drzwi z przodu otwarte.
Wychodzi na to że wszystkim steruje tzw.master, ten panel kierowcy i on podaje sygnał do otwarcia lub zamknięcia furtek.
Jak to rozgryźć? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-08-2015, 17:23
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: |
Wychodzi na to że wszystkim steruje tzw.master, ten panel kierowcy i on podaje sygnał do otwarcia lub zamknięcia furtek.
Jak to rozgryźć? |
Ze schematu wcale tak nie wynika Może miałeś już zamienione piny na siłownikach tak jak sugeruje kabar ? To by tłumaczyło karuzelę... Trzeba teraz posprawdzać drzwi - testowo zdjąć boczek jednych z przodu i jednych z tyłu i sprawdzić jak to tam wygląda... |
|
|
|
 |
kabar
Forumowicz
Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 06-08-2015, 14:18
|
|
|
Grid napisał/a: | Przy okazji na filmiku widać jaki przyjemny klik ma nowy pilot. Starą wersję trzeba wduszać i nie wiesz czy załapało czy nie. |
To prawda. U mnie tez przyciski były takie "gumowe" ale po wydaniu 3 zł na nowe mikrostyki i 5 min roboty żeby je wymienić jest super
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 06-08-2015, 21:48
|
|
|
kabar napisał/a: | To prawda. U mnie tez przyciski były takie "gumowe" ale po wydaniu 3 zł na nowe mikrostyki i 5 min roboty żeby je wymienić jest super |
Te przyciski trzeba dokładnie wyczyścić z tej zielonej mazi i wtedy jest ok.Mój stary pilot też działa i nic mnie to nie kosztowało tylko 15min roboty.
Wracając do tematu.
Wszystko już działa jak należy trzeba jeszcze po prostu przełożyć dwa kable sterujące sygałem otwarcia i zamknięcia drzwi tylnych.Na rysunku pin 22 i 32
V-R(fioletowo-czerwony) z V-G(fioletowo-zielony) w tej samej wtyczce co poprzednio.
Oto dalsza część schematu:
Teraz już wszystko gra |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-08-2015, 21:55
|
|
|
Super! Gratulacje |
_________________
 |
|
|
|
 |
kabar
Forumowicz
Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 07-08-2015, 07:19
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | Te przyciski trzeba dokładnie wyczyścić z tej zielonej mazi |
Czyściłem IPA bo myślałem że komuś się wylał sok na tego pilota
PS> Mógłbyś przy okazji zerknąć na schemacie gdzie wchodzą krańcówki z przednich drzwi? |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 13-08-2015, 13:43
|
|
|
kabar napisał/a: | PS> Mógłbyś przy okazji zerknąć na schemacie gdzie wchodzą krańcówki z przednich drzwi? |
Przepraszam za opóźnienia.Już biegnę z pomocą:
Opóźnienia spowodowane były chęcią zamontowanie w boczku pasażera panelu sterowania takiego jak od strony kierowcy.Okazuje się,że sprawa nie jest prosta. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kabar
Forumowicz
Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 13-08-2015, 21:26
|
|
|
Kurcze, albo jestem slepy albo nie widze krańcówek na tym schemacie |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 31-08-2015, 10:10
|
|
|
kabar napisał/a: | Kurcze, albo jestem slepy albo nie widze krańcówek na tym schemacie |
Problem polega na tym,że trzeba porównywać schematy,
japońskie z europejskimi i wtedy wiadomo o co chodzi.
Najlepiej byłoby jakbyś wskazał właściwy schemat w wersji euro. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez piotrkor1 01-09-2015, 12:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kabar
Forumowicz
Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 31-08-2015, 11:19
|
|
|
Spoko, znajdę po kablach. Na razie i tak nie miałem czasu się za to zabrać. |
|
|
|
 |
|