Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Opary paliwa w silniku 2,5 v6
Autor Wiadomość
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-08-2015, 21:30   Opary paliwa w silniku 2,5 v6

Chciałbym, żebyście mi powiedzieli czy u was w v6 też po odkręceniu korka od wlewu oleju macie opary paliwa?
Czytałem, że w niektórych autach takie coś to normalne ale czy i w tym modelu i silniku też tak jest?

Proszę tylko abyście sprawdzili jak chcecie odpowiedzieć nie chcę zgadywania bo jeżeli to normalne to chciałbym wyeliminować pewien inny problem z tym związany.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-08-2015, 21:41   

Proponuje poczytać te watki:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40041
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48489
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-08-2015, 08:28   

Niestety nie daly mi odpowiedzi jednoznacznej odpowieddzi tylko poszlaki
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-08-2015, 08:47   

Napisz jaki jest Twój tryb uzytkowania auta
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-08-2015, 11:15   

Jeżdżę codziennie do pracy. W jedną stronę mam ok 4 km czyli codziennie 8 km. Jak mam sprawy na mieście to robię więcej ale w miesiącu wychodzi ok 100-200 km. Silnik zanim dojadę do pracy rozgrzewa się do temp. roboczej. Jeżdżę raczej agresywnie, mam ciężką nogę. Biegi zmieniam 3500-4500 obrotów. Nie ukrywam, że nie oszczędzam silnika ale go nie katuję. Czasem jak jest chętny spod świateł to nawet przy 7000 zmieniam biegi. Na zimnym silniku ruszam normalnie bez szaleństw zanim przejadę, przez uliczki na główna mam prawie roboczą temp.

Czasem wyjeżdżam za miasto ale nie robię nie wiadomo ile km.

Obserwacje czy jest zimno czy ciepło po odpaleniu widać spaliny (na ssaniu) później zanika jak się rozgrzeje. Wiem, że katalogowo powinienem wymienić już sondę przed katalizatorem.
Przed remontem silnika miałem opary i po remoncie mam opary. Niedługo jadę na urlop więc wleję STP do czyszczenia wtrysków.

Miałem corsę jeszcze 1,4 w wersji sport i też miała te same objawy.
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-08-2015, 19:21   

W takim trybie użytkowania nie oczekuj innych efektów, zanim silnik przejdzie pełną zmianę cieplną to już dawno jest poniożej temperatury roboczej, nie wspominając już o tym co się dzieje w silniku w chłodniejsze dni oraz w zime, nawet bym się nie zdziwił jakby olej przy wymianie zalatywał zapachem benzyny.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-08-2015, 23:08   

Zalatuje bo ostatnio miskę łatałem wiec spuściłem olej i czuć było.
Stąd też bierze mi się nagar na przepustnicy i jestem już po zakupie 2 innych i też były całe w nagarze czyli tamte miśki mogły mieć ten sam problem co ja.

[ Dodano: 12-08-2015, 23:51 ]
Jest jeszcze coś co mi przyszło do głowy. Podczas remontu nie zrobiłem jednej rzeczy ponieważ uznałem ją za zbyteczną a jak teraz analizuję morze to być duży błąd. Nie zająłem się gładziami cylindrów. Wyglądały w porządku ale oko nie wszystko zobaczy teraz do mnie dochodzi. Pierścienie były lekko stare a jeden uszczelniający rozpadał się podczas ściągania na prawie wszystkich tłokach.
Jeżeli to jest to to mam lekarstwo jeżeli się nie uda będę szukał przyczyny dalej.

[ Dodano: 30-09-2015, 15:48 ]
Ceramizer nie pomógł. Czy może ma ktoś inny pomysł?
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.