Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 19:08
problem przy 140km/h wyje jakby sygnał z tira
Autor Wiadomość
grzess81
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 14:33   

Ok. ja sprawdze u siebie tuleje bo wiem ze ostatnio wymieniałem z prawej strony to zobacze ta z lewej moze już też do wymiany sie nadaje.
POZDRAWIAM !!!
 
 
renata1975
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2007, 18:41   

mam ten sam problem w diamante (szyby bez ramek bo ponoc sa z ramkami)wyje powyzej 140 ale nie zawsze , wydaje mi sie ze to zly styk szyby z uszczelka.pozdrawiam
 
 
grzess81
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2007, 13:15   

Dokładnie tak samo jak u mnie nawet jak zaczyna wyć to docisne lekko szybe ręką to przestaje.
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2007, 09:57   

Witam !

Chciałbym wrócić do problemu gdyż po ustawieniu zbieżności wymianie opon dodam że łączniki wahacza, tuleje wahacza są ok. Przegląd przeszła i dokładnie było sprawdzane całe zawieszenie, diagnosta nie stwierdził żadnych usterek wszystko jest wporządku, a on dalej wyje przzy tych prdędkościach - Diagnosta sugeruje że drgania mogą być przenoszone na lewą stronę, zostaje wię wymiana prawego łożyska gdyż lewe było wymienione ( bez potrzeby) :( Może to wskazywać na łożysko gdyż przy nagłym ruchu kierownicą na ułamek sekundy przestaje wyć.

Gdyby ktoś mógł jeszcze coś zasugerować :!: :?:

Pozdrawiam
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 21-03-2009, 20:45   

I co to było??
Bo mi wyje od 160 do 180 potem cichnie i powyżej 190 jest cisza(o ile to wycie silnika ciszą nazwać można :evil: ) z tym ze zaczyna przy 160 na prawej stronie, przy 170 dochodzi lewa i potem od 180 cichnie. Zbieżność ustawiana 2 tygodnie temu.....

P.S w dzisiejszym teście na Autobanie wyciągnął 195 km/h(GPS 195 na budziku 220 :? ) uwzględniając mikser 38-40 mm w dolocie to chyba nienajgorzej....
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2009, 21:11   

Nie wiem co jest - bo dalej tak jest tyle tylko że teraz nie mogę jeździć tak szybko bo na mojej drodze na odcinku 18km jest 12 świateł a wieczorem czarna vectra nieoznakowana pilnuje tych światełek abyś przypadkiem jak jest pusto na czerwonym nie przejechał mimo że droga zachęca bo to nowy asfalt. Łukasz 12 twierdził jadąc że to jakieś wibracje bo jak trzymasz gaz to trwają a jak weźmiesz nogę z gazu to przestaje. Myślę jeszcze o zmianie łożysk w alternatorze bo już nie wiem co jeszcze nie było u mnie wymieniane.
Aha a zbieżność to nie jest na pewno. U mnie też jest ok. Coś wytwarza drgania u mnie akurat z lewej strony. Łożysko jak już pisałem w kole wymieniałem i bez potrzeby.

Jeśli chodzi o Twoje osiągi na gazie to spoko też zbliżone miałem na swoim jak miałem mikser na blosie jest prawie jak na pb tylko gaz u nas kiepskiej jakości i zaraz robi się czarny nalot na prowadnicy blosa i klapka wolniej opada zamykając gaz co powoduje że czasem strzeli, i po paru tankowaniach znowu czyszczenie,ale dzisiaj zmieniłem stacje więc zobaczę jak będzie.

Jak coś będzie się działo u mnie w sprawie tego wycia to dam znać :wink:
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 21-03-2009, 21:55   

Może przegub?? Jak ściągasz nogę za gazu to go odciążasz???? mi zdejmowanie nogi z gazu nie pomagało. Zastanawiam się jaki wpływ na sztywność zderzaka ma zdjęcie nakładki - może on wpadał w wibracje??
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-03-2009, 23:53   

a ja wiem ,że jesli dociskasz drzwi albo coś , i czujesz ze dzwiek dochodzi z drzwi to na 90% rezonans od szybkosci .. drgania powietrza powodują wibracje i przy odpowiednichpredksciach poprostu masz rezonans , czasem to opony , casem silnik ,czasem powietrze. jak sie przejade , to moge ci powiedziec , bo u siebie wyczailem i usunalem to.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2009, 07:06   

syski, widzę ze kolejny temat sie rozwiną i zaraz będziesz kasę wydawał na nie potrzebne rzeczy PO CO!!!!!!!to wycie jest rownierz u mnie już ci kolego mowie co to jest otóż nasze uszczelki drzwiowe już sobie nie radzą po tylu latach nie trzymają tak dobrze podciśnienia jakie się wytwarza w kabinie względem zew., ten świst dobiega z okolic lusterka tu dzież na ramce drzwi w kierunku dachu nie wiem czy zauważyłeś ze częściej tak się dzieje jak na dworze jest wiatr i np masz wiatr boczny do auta a wiec krotko jest to wina uszczelek drzwi , rada może pod spod uszczelki wkleić uszczelkę drzwi wejściowych do domu
druga sprawa LUDZIE NA LITOŚĆ BOSKA JEŚLI MACIE DORADZAĆ A NIE MACIE POJĘCIA TO PO CO MIESZACIE OD KIEDY W SIGMIE USTAWIA SIĘ ZBIEŻNOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zwłaszcza przy wymianie tulei jeśli ktoś jest taki mądry to niech mi powie w którym miejscu wahacza jest ''regulacja''zbieżności bo za chiny tego nie wiem niech mnie ktoś oświeci
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 22-03-2009, 11:25   

Ja miałem okazje usłyszeć to wycie. Dla mnie jest to dźwiek czegoś co wpada w rezonans. Nie jest to wycie uszczelek (świst) tylko taki brzęczenie które istotnie brzmi jak klakson w tirze.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2009, 11:39   

Kolego Kosior serdeczne dzięki za podpowiedź ale już i to także przerabiałem, ale żeby ładnie wyglądało to powiem Ci że nie podkleja się uszczelek drzwiowych takie jak są do domu, tylko kupujesz wężyk igielitowy taki jak do paliwa w innych samochodach typu FSO, nacinasz uszczelkę i używając np. zwykłego mydła w płynie aby nie było oporów,wpychasz wężyk do środka uszczelki - nic nic widać uszczelka mocniej przylega - a efekt!? Wycie z inną częstotliwością bardziej basowe. Jeśli chodzi może o te gumki maskujące przerwę przy zamknięciu drzwi przednich i tylnych, od połowy w górę to można te ładnie wyprofilować za pomocą czarnego silikonu co też mam zrobione. Często one nie wytrzymują czasu bo są cienkie i pękają tworząc jakby taśmę która trzepoce podczas jazdy.

Jeśli chodzi o zbieżność to wymień sobie końcówki drążków kierowniczych i wkręć tak na oko to okaże się że trzeba chyba ustawić zbieżność jak w każdym aucie. Mam nadzieję że się pomyliłeś bo jesteś coś ostatnio rozkojarzony :D z ustawianiem kątów nachylenia. Natomiast tuleje wahacza czy też sworznie dolne wahacza, jak masz luz to będzie zbierało wewnętrzne lub zewnętrzne połówki opon.(Ej Kosior1975 nie baluj tyle :wink: chociaż z drugiej strony jak będziesz dziadkiem to już Ci się nie będzie chciało balować :D ) Pozdrawiam

Co do podpowiedzi VirMan to opony też wykluczam bo niezależnie czy mam letnie czy zimowe to problem jest a letnie zmieniałem już na nowe.

Panowie dzięki jeszcze raz! Jakby coś komuś przyszło na myśl co to może być byłoby fajnie sprawdzić więc piszcie.

Życzę przyjemności jazdy "Miśkami" (nie mylić tylko z miśkami tymi z CB :mrgreen: )
 
 
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 22-03-2009, 11:46   

Ja tylko dodam od siebie że u mnie problem z wyciem występował po wymianie rolek paska wielorowkowego i samego paska. Początkowo wszyscy myśleli że to problem z rolką, ale ostatecznie okazało się że to wina nowego paska - był z jakiegoś nieodpowiedniego materiału i wył przy większych obrotach. Mechanik kupił pasek innego producenta, i problem zniknął.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22-03-2009, 12:47   

syski - masz blisko do mnie - wpadnij , to zlokalizujemy to :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2009, 15:53   

Dzienx ! Skorzystam tylko gdzie tu rozwinąć ponad 140 na remontowanej i zatłoczonej 4-ce
Podaj jak możesz tel na pw to się jakoś umówimy, nie wiem tylko jak z pracą u mnie w przyszłym tygodniu 1 czy 2 zmiana.

Jeśli chodzi o pasek wielorowkowy to był zmieniany bez rezultatu.
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 22-03-2009, 16:06   

o 1-2 w nocy powinien być luzik :D najlepiej w dzień świąteczny coby tiry nie snuły się po drodze(czy unas to nie obowiązuje??)
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.