Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:40 |
[MSS GDI] SILNIK Nierówne obroty na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
Jacek z gdańska [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 17:49 [MSS GDI] SILNIK Nierówne obroty na biegu jałowym
|
|
|
Witam wszystkich miśkomaniaków. Kupiłem tydzień temu bardzo ładnego Space stara z silnikiem 1,8 GDI. Wszystko jest OK., oprócz obrotów na biegu jałowym. Strasznie one łalują od 1000 obrotów do 400 obrotów do granicy zgaśnięcia. Czym jest to spowodowane, czy jest to normalne. A z silnika słychać jakiś klekot, zastanowiam się czy może luzy zaworowe są do roboty, nie wiem czy trzeba je regulować czy są same regulujące. jak by ktoś wiedział o co tu chodzi będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam. : |
Ostatnio zmieniony przez cns80 11-02-2009, 13:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-04-2007, 17:58
|
|
|
Najprawdopodobniej przepustnica jest zabrudzona!! Wystarczy ja wyczyscic i powinno byc po problemie
Jacek z gdańska napisał/a: | A z silnika słychać jakiś klekot |
To jest raczej cecha charakterystyczna silnika z bezposrednim wtryskiem benzyny
..klekot ..powinno byc "cykanie"
pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
Ostatnio zmieniony przez Robson86 01-04-2007, 17:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcinlodz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 17:58
|
|
|
Witam! U mnie jest to samo jak stoi sobie kilka minut. Moze nie az tak bardzo jak u Ciebie (1000-400). Sam sie zastanawialem czym to jest spowodowane.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 01-04-2007, 17:59 ]
No prosze, Robson juz dal odpowiedz ja dziekuje bardzo |
|
|
|
 |
Jacek z gdańska [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 18:06
|
|
|
Dzieki za szybką odpowiedź. Masz racje powinno byc "cykanie" a jest klekot który znika powyżej 2000 obrotów, wydaje mi się że są to rozregulowane zawory. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 01-04-2007, 18:52
|
|
|
Jestem ciekaw jak wy rozpoznajecie te 400 obr ??? Bo ja nijak nie jestem w stanie - przecież między 0 a 500 obr jest może z milimetrowy odstęp na obrotomierzu więc u was to musiało by być wskazanie pomiędzy gruba kreską 0 a pierwszą cieniutką 500 która to kreseczka leży tuż tuz przy zerze Czy aby na pewno to 400 ogr a nie 800 ? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Marcinlodz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 18:56
|
|
|
Polak potrafi |
|
|
|
 |
|