 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Żenująca obsługa w media expert |
Autor |
Wiadomość |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 19-08-2015, 18:09 Żenująca obsługa w media expert
|
|
|
Po kupnie motocykla przez internet , miałem problem żeby się dodzwonić do nich w sprawie przypomnienia o wysłaniu
faktury na e mail .
Gdy już w końcu wysłali okazało się że faktura jest napisana przez osobę niekompetentną i nie zarejestruje przez to pojazdu strata czasu i nerwów
ale to nie wszystko....
Napisałem do nich takiego maila :
Witam
Kupiłem u Państwa motocykl w sklepie internetowym.
Dzisiaj byłem w wydziale komunikacji i po kilku godzinach stania w kolejce gdy przyszła na mnie kolej okazało się
że nie mogą mi go zarejestrować ze względu na brak numeru nadwozia (VIN) na fakturze oraz brak mojego nr. Pesel w moich danych na fakturze .
Wielokrotnie ok 30 -40 razy dzwoniłem pod numery podane na stronie czyli :22 12 23 100 i
801 080 114 ale nie mogę się dodzwonić przez pół dnia .
Próbowałem sprawę załatwić w sklepie stacjonarnym Media expert ale nie chciano mi pomóc w żaden sposób ....
Proszę o możliwie szybkie poprawienie faktury .
Dołączam fakturę , dokumenty od motocykla i wniosek (do spisania nr pesel ) .
.......................................
Czekam,wysyłam ponownie maila dzwonie i nic z tego brak odzewu 2 dzień , dodzwonienie się na tą infolinie to jak wygrać w totka , a pieniądze lecą za słuchanie melodyjki - kontakt tragiczny . |
_________________
 |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 19-08-2015, 18:49
|
|
|
Szczerze ?
Dziwne masz podejście. Tym bardziej, że w Jeleniej Górze - a napisałeś w profilu, że stamtąd jesteś - masz dwa sklepy Media Expert - na Sygietyńskiego 12 i na Mostowej 2 (wg strony internetowej ME).
Też kupowałem kilka rzeczy w sklepie internetowym ME, ale zawsze wybierałem opcję odbioru osobistego w którymś w ich sklepów na Śląsku, zazwyczaj w Katowicach. Fakt, były to jakieś duperele komputerowe, monitory, drukarki itp., ale wolałem odebrać osobiście żeby na miejscu sprawdzić, czy zakupiona rzecz działa.
Zgadza się, motocykl to nie monitor (czy np. lodówka, pralka lub inny ciężki/wielkogabarytowy przedmiot), i wygodniej jest, jak kurier dostarczy taki towar do domu. Szczególnie, gdy nie zmieści się do naszego osobistego auta, a nie mamy możliwości załatwić innego transportu.
Ale gdybyś odbierał osobiście, to ja na Twoim miejscu bez faktury w ogóle nie wziąłbym kupionego sprzętu.
No cóż, życzę powodzenia w załatwieniu sprawy, i pisz na bieżąco, jakie są postępy. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 19-08-2015, 19:03
|
|
|
Na miejscu były egzemplarze wystawowe , mogłem zamówić
nowe i odbiór w sklepie lub ze sklepu transport do domu ok 50 zł .
Ze sklepu internetowego miałem transport darmowy i bezpośrednio do mnie .
Teraz bym wybrał puerwszą opcje ale mądry polak po szkodze ...
Dobrze że chociaż motor nie poobijany i sprawny .
Może chociaż nie będzie się sypać bo z Chińczykami to loteria . |
_________________
 |
|
|
|
 |
se7en
Mitsumaniak
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 619 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19-08-2015, 20:11
|
|
|
jak to chinczyk, to rozkrec go i poskrecaj, a dokładnie dokrecaj srubki, tak to pewnie posłuzy długo |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 19-08-2015, 20:43
|
|
|
se7en napisał/a: | jak to chinczyk, to rozkrec go i poskrecaj, a dokładnie dokrecaj srubki, tak to pewnie posłuzy długo |
Miałem na myśli to że jak mam takie problemy z formalnościami to może chociaż
chinol będzie się trzymać kupy.
Już poprawiłem montaż (poprawienie ułożenie kabli,pospinanie) , zdejmowałem plastiki ,bak
lampę żeby sprawdzić czy wszystko ok .
Regulacja sprzęgła gazu ..dokręcenie śrubek -kilka mniej istotnych dało się dokręcić ,reszta ok .
Jest to zipp toros el viento 125 , silnik jak romet k 125 . |
_________________
 |
|
|
|
 |
se7en
Mitsumaniak
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 619 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19-08-2015, 21:30
|
|
|
najwazniejsze srubki są w silniku, ale dobrze ze tyle ogarnołes, slyszalem ze lubia nie dokrecac |
|
|
|
 |
marcink
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 568 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-08-2015, 22:16
|
|
|
Generalnie nie polecam zakupów w sklepie internetowym tych wszystkich marketów z RTV i AGD, jeśli macie w pobliżu sklep stacjonarny to lepiej spisać sobie dokładne oznaczenia modelu i zamówić w sklepie stacjonarnym.
Dlaczego?
W sklepie internetowym Euro RTV AGD kupiłem lodówkę. Dowieźli mi ją ze sklepu niedaleko mnie. Po rozpakowaniu i wypoziomowaniu (małym drukiem było napisane, że sklep udziela gwarancji na produkty, które zostały zainstalowane (wypoziomowane) przez ich ludzi) zauważyłem rysę i wgniotkę na drzwiach.
Szkoda mi było gości którzy się z nią mordowali po wąskich schodach na ostatnie piętro, wgniotka nie była łatwo widoczna, więc po rozmowie telefonicznej z kierownikiem sklepu zgodziłem się na rabat w ramach rekompensaty. Spisaliśmy protokół odbioru uwzględniający moje zastrzeżenia, na fakturze wylądowała adnotacja, podpis, wsio wyglądało ok.
Niestety okazało się, że wszystko to jest nic nie warte, ponieważ lodówkę sprzedał mi sklep internetowy z Poznania, a nie Krakowa i to są 2 różne sklepy. Trzeba mieć nadludzką cierpliwość, aby się do nich dodzwonić.
Sytuacja miała miejsce ok. półtora roku temu, wtedy wysłałem maila, na którego po kilku miesiącach przyszła auto-odpowiedź, że rozpatrzą moją reklamację w ciągu iluśtam dni roboczych.
Cisza do dzisiaj, temat zlałem, bo szkoda nerwów na taką pierdołę. W przypadku towarów o znaczącej wartości, nie decydowałbym się na zakup przez internet.
Morał:
- zamawiaj w sklepie na miejscu, nie przez internet, w razie problemów cię tak łatwo nie oleją,
- jak masz jakieś zastrzeżenia to nie podpisuj potwierdzenia odbioru, aż sprawa nie będzie rozwiązana (gotówka w ręku lub wymiana)
Mimo wszystko wierzę, że to nie była zła wola pracowników tego sklepu, mogli nawet nie wiedzieć, że to lodówka kupiona w sklepie internetowym. Niestety straciłem zaufanie do tej konkretnej marki. |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 20-08-2015, 19:27
|
|
|
W końcu się dodzwoniłem z rana i mam fakturę , z dopisanym Vin-em .
Tylko pozostaje " podpis osoby uprawnionej do wystawienia faktury" - nie jest odręczny tylko drukowany , mam nadzieje że przejdzie w wydziale komunikacji . |
_________________
 |
|
|
|
 |
igorek
Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013 Posty: 166 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-08-2015, 07:39
|
|
|
Kupowałem od nich pralkę z dostawą do domu. Kontakt telefoniczny był okey. Nie mogę narzekać. Może miałeś pecha - czasami się zdarza. |
|
|
|
 |
|
|