Moja Czarna Bunia |
Autor |
Wiadomość |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-08-2015, 14:20 Moja Czarna Bunia
|
|
|
Samochód mam od roku i zebrałem się w końcu zaprezentować następcę Carismy
Bunia jest oficjalnie pierwszym moim samochodem Rejestrowałem już na siebie itp... Carisma była jeszcze na tatę ze względu na stawki ubezpieczenia
W sierpniu 2014r, osobiście poleciałem do Niemiec po niżej zaprezentowany samochód
Spośród wielu obejrzanych egzemplarzy, wybrałem właśnie tę, czarną Bunię
BMW 3 E91 z ostatniego roku produkcji w tej budzie (02.2008r.), samochód sprawdzony w Auto Fusie, lakier – oryginalna fabryczna powłoka lakiernicza oraz zweryfikowany, zgodny przebieg z historią :]
Jeździ się rewelacyjnie, mega komfort, świetne fotele z super trzymaniem bocznym no i zasięg. No i jedyny słuszny napęd RWD ^^
Fotki z powrotu (obok srebrna - auto ojca)
Poniżej wyposażenie i zdjęcia.
Wyposażenie prawie maksymalne, brakuje panoramy, skór nie chciałem,:
- ELEMENTY ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA
- LISTWY WNĘTRZA ALUMINIUM
- BRAK NAPISU MODELU
- SYSTEM START/STOP
- 6-BIEGOWA SKRZYNIA BIEGÓW
- REGULACJA KIEROWNICY W DWÓCH PŁASZCZYZNACH
- SKÓRZANA KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA
- KOMPUTER POKŁADOWY
- SYSTEM NAWIGACJI BISNESS
- STEROWANIE GŁOSOWE
- BLUETOOTH
- TEMPOMAT
- KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA DWUSTREFOWA
- PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE
- KUBEŁKOWE SPORTOWE FOTELE Z PEŁNĄ REGULACJĄ
- PODPARCIE LĘDŹWI KIEROWCY I PASAŻERA
- PODŁOKIETNIK PRZEDNI PRZESUWNY
- KLIMATYZOWANY SCHOWEK W PODŁOKIETNIKU
- REFLEKTORY KSENONOWE Z SAMOPOZIOMOWANIEM
- SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW
- HALOGENY
- CZUJNIKI PARKOWANIA
- RELINGI DACHOWE
- AUTOMATYCZNIE ROZKŁADANY/SKŁADANY HAK HOLOWNICZY
- ALUMINIOWE ORYGINALNE FELGI BMW 16”
- OPONY GOODYEAR
- PODŚWIETLANE KLAMKI Z ZEWNĄTRZ
- DTC KONTROLA TRAKCJI
- ABS
- CENTRALNY ZAMEK NA PILOTA Z DOMYKANIEM SZYB
- SENSOR DESZCZU
- SENSOR ZMIERZCHU
- 8 PODUSZEK POWIETRZNYCH
- 4x ELEKTRYCZNIE OTWIERANE SZYBY
- ELEKTRYCZNIE REGULOWANE I PODGRZEWANE LUSTRA ZEWNĘTRZNE FOTOCHROMATYCZNE
- LUSTERKO WEWNĘTRZNE FOTOCHROMATYCZNE,
- WEJŚCIE GŁOSOWE AUX
- PAKIET OŚWIETLENIA
- PAKIET ADVANTAGE
- PAKIET COMFORT
- ZESPÓŁ SCHOWKÓW
- SYSTEM FOTELI ISOFIX
edit 03.01.2017 załadowanie ponownie zdjęć
spod domu


plener
 
 
środek
 
 
Niedługo nowe zdjęcia i relacja z modów |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
Ostatnio zmieniony przez RoBSoN_97 03-02-2017, 15:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 24-08-2015, 15:07
|
|
|
Bardzo fajna A jaki motor? Bo jakoś nie widzę żebyś napisał 2.0d ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-08-2015, 08:06
|
|
|
Oby nie, przecież dizel jest do traktorów i kombajnów. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 25-08-2015, 08:19
|
|
|
Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 25-08-2015, 10:31
|
|
|
sampler napisał/a: | Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów |
e 91 był m47 |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 25-08-2015, 11:29
|
|
|
Panowie zerknijcie na obrotomierz - diesel. |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 25-08-2015, 12:06
|
|
|
radek79 napisał/a: | e 91 był m47 |
do 2007 r 120 i 160 KM
od 2008 jest N47 katastroffen.
Auto jest z lutego 2008 wiec pytanie czy jeszcze się załapał na "lepszego" M47 |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-08-2015, 14:47
|
|
|
Taką bym chciał ale w PB... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-08-2015, 12:23
|
|
|
Rozwiewam wszelkie wątpliwości dotyczące silnika
Silnik to 2-litrowy diesel o mocy 143KM. Chętnie bym wziął 3.0d ale AKCYZA... Nie uśmiechało mi się oddać HARACZ państwu za nic w wysokości prawie 8 tysi, także zamiar ograniczenie było 2 litry.
Z mocą szału nie ma, można wgrać bez problemu program na 180KM, zawsze będzie lepiej latało, ale przyjemnie się nim lata nawet z tym silnikiem jest mega elastyczny i najoszczędniejszy w gamie BMW :]
Na całe szczęście mam N47 jest to nowszy silnik od starego M47 (w tym silniku urywające się klapy kolektora, a i przy wymianie podstawowego filtra jakim jest filtr powietrza w dieslu się go częściej wymienia niż w benzynie, trzeba rozebrać połowę rzeczy pod maską całe szczęście nie mam tego problemu w N47 ).
Od 08.2007 roku były już wkładane nowe silniki diesla w E9x
Ja u siebie rozrząd mam sprawdzony w serwisie BMW i jest z nim wszystko cacy, dali potwierdzenie :]
Haha, Hugo takiego toku rozumowania już dawno nie słyszałem
Hugo napisał/a: | przecież dizel jest do traktorów i kombajnów. |
To tak jak gaz jest do kuchenek? xD
Jak ktoś jest zainteresowany tematem mogę podesłać linki do artykułów na temat instalacji LPG w silniku diesla ^^ z takich najważniejszych korzyści:
- niższe koszty paliwa do ok. 35%,
- zwiększenie efektywności i sprawności spalania mieszanki paliwowej,
- wzrost mocy sinika ok. 20% a w niektórych przypadkach nawet do 30%,
- łagodniejsza i bardziej płynna praca silnika,
- wydłużenie żywotności silnika,
- ochrona środowiska: stosowanie ekologicznego paliwa LPG, mniej szkodliwe spaliny, wynikające z dokładniejszego spalania ropy oraz spalający się gaz działa podobnie jak katalizator dopalając sadzę
To tak dla tych, którzy cały czas myślą staro-poglądowo i są zamknięci na nowe rozwiązania |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-08-2015, 12:51
|
|
|
Pierwszy mod
Czarne nerki
edytowano 21-02-2017 (ponownie załadowane zdjęcia) |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
Ostatnio zmieniony przez RoBSoN_97 21-02-2017, 14:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 26-08-2015, 13:01
|
|
|
Mod na plus |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 26-08-2015, 14:05
|
|
|
masz wersje N47 A, B, czy C? Sprawdz czy miałes akcje serwisową bo wg mnie masz wersję A na pojedyńczej turbinie i powienieneś mieć wymieniany rozrząd (nie w polsce) |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
matraks
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 138 Skąd: Chicago
|
Wysłany: 27-08-2015, 03:37
|
|
|
Bijemdablju Wszystko na plus jedynie silnik coś słabowity. Gratulauję ładnej trójki. |
_________________ Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 27-08-2015, 12:39
|
|
|
sampler napisał/a: | Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów |
sampler napisał/a: | od 2008 jest N47 katastroffen.
|
RoBSoN_97 napisał/a: | Na całe szczęście mam N47 | |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 03-09-2015, 20:02
|
|
|
Cytat: | Chętnie bym wziął 3.0d ale AKCYZA... Nie uśmiechało mi się oddać HARACZ państwu |
Chłopie, nie przesadzaj Sama kupiłam BMW z silnikiem 2.2 l i zapłaciłam więcej za akcyzę. Ale za to przyjemność z jazdy mam fajną i co najważniejsze kultura pracy silnika w motorach z większą pojemnością jest lepsza.
Sama przymierzałam się do tego modelu ale już mi się odwidziało gdy zobaczyłam jak te samochody są składane w zakładach. Jednak porównanie trójek E4x vs. E9x jest na korzyść tej starszej. Zastanawia mnie co za kilka lat będę mogła kupić skoro teraz nawet auta marki tzw. premium składają w taki sposób jak kiedyś Trabanty
Życzę Tobie aby Twój model był mniej felerny od dwóch egzemplarzy tego modelu które posiadają moi koledzy z pracy |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
|