Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1,9DID zasisk hamulcowy
Autor Wiadomość
thefirm 
Forumowicz

Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 140
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 31-08-2015, 20:24   

Linka świeża, nowa - raczej wątpię żeby się rozciągnęła. Jeżeli chodzi o mechanizm hamulca postojowego - jest to skomplikowane w naprawie? Za wymianę linki zapłaciłem 8dyszek, powinienem dopłacać za naprawę mechanizmu? Istnieje możliwość że źle założyli linkę? Dzięki.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-2015, 21:34   

Pewnie standardowo przepuszcza mechanizm tłoczka.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-08-2015, 21:57   

Hamulec z tyłu masz bębnowy czy tarczowy?
 
 
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 01-09-2015, 13:09   

Układ hamulca ręcznego po prostu jest słaby, a raczej jego regulacja.
U mnie było podobnie - hamulec ręczny wyregulowany tak aby łapał na "3 ząbek", z tygodnia na tydzień ręczny brał coraz wyżej. Zrobiłem hamulce z przodu (całkowita regeneracja, wymiana tarcz i klocków) i z tyłu (nowe bębny, szczęki, sprężynki, cylinderki), przy okazji wymieniłem linki a nawet przewody hamulcowe i niestety jest to samo :) Hamulec brał na 3 ząbek, teraz po miesiącu już bierze na 4. Sama "dźwignia" hamulca dziwnie zaczyna pracować po kilku tygodniach użytkowania.
Moim zdaniem nie jest to wina samych hamulców czy też linek a po prostu regulacji ręcznego. Może z czasem użytkowania (zaciągania i puszczania hamulca) wyrabia się plastik, który ma blokować nakrętkę... Już się przyzwyczaiłem do tego, że co jakiś czas trzeba po prostu zdejmować obudowę schowka i regulować ręczny na nowo.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 04-09-2015, 11:21   

A sprawdź zdejmujac kanał tzw. Płytkę balansującą do której z jednej strony dochodzą linki od lewej i prawej strony a z drugiej linka od ręcznego jeżeli jest przekoszona to standardowo pewnie zapieczona dzwigienka przy zacisku, bądź ewentualnie opcja nr 2 brak sprężyny odbijajacej od tej dzwigienki, opcja jest tego typu że zaciagajac ręczny co któryś raz dzwigienka się luzuje i dociska klocki później klocki się wycierają bo ich nie odpuszcza sytuacja kilka razy się powtórzy i taki właśnie efekt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.