 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1,9DID zasisk hamulcowy |
Autor |
Wiadomość |
thefirm
Forumowicz
Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 140 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 31-08-2015, 20:24
|
|
|
Linka świeża, nowa - raczej wątpię żeby się rozciągnęła. Jeżeli chodzi o mechanizm hamulca postojowego - jest to skomplikowane w naprawie? Za wymianę linki zapłaciłem 8dyszek, powinienem dopłacać za naprawę mechanizmu? Istnieje możliwość że źle założyli linkę? Dzięki. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-08-2015, 21:34
|
|
|
Pewnie standardowo przepuszcza mechanizm tłoczka. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-08-2015, 21:57
|
|
|
Hamulec z tyłu masz bębnowy czy tarczowy? |
|
|
|
 |
fanatyku
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 109 Skąd: Odchlan
|
Wysłany: 01-09-2015, 13:09
|
|
|
Układ hamulca ręcznego po prostu jest słaby, a raczej jego regulacja.
U mnie było podobnie - hamulec ręczny wyregulowany tak aby łapał na "3 ząbek", z tygodnia na tydzień ręczny brał coraz wyżej. Zrobiłem hamulce z przodu (całkowita regeneracja, wymiana tarcz i klocków) i z tyłu (nowe bębny, szczęki, sprężynki, cylinderki), przy okazji wymieniłem linki a nawet przewody hamulcowe i niestety jest to samo Hamulec brał na 3 ząbek, teraz po miesiącu już bierze na 4. Sama "dźwignia" hamulca dziwnie zaczyna pracować po kilku tygodniach użytkowania.
Moim zdaniem nie jest to wina samych hamulców czy też linek a po prostu regulacji ręcznego. Może z czasem użytkowania (zaciągania i puszczania hamulca) wyrabia się plastik, który ma blokować nakrętkę... Już się przyzwyczaiłem do tego, że co jakiś czas trzeba po prostu zdejmować obudowę schowka i regulować ręczny na nowo. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 04-09-2015, 11:21
|
|
|
A sprawdź zdejmujac kanał tzw. Płytkę balansującą do której z jednej strony dochodzą linki od lewej i prawej strony a z drugiej linka od ręcznego jeżeli jest przekoszona to standardowo pewnie zapieczona dzwigienka przy zacisku, bądź ewentualnie opcja nr 2 brak sprężyny odbijajacej od tej dzwigienki, opcja jest tego typu że zaciagajac ręczny co któryś raz dzwigienka się luzuje i dociska klocki później klocki się wycierają bo ich nie odpuszcza sytuacja kilka razy się powtórzy i taki właśnie efekt |
|
|
|
 |
|
|