Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] Regeneracja turbiny-wyciek oleju
Autor Wiadomość
Darowski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 5
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 06-09-2015, 23:11   [MSS DID] Regeneracja turbiny-wyciek oleju

:( Misiek jest dwa miesiące po wymianie regenerowanej turbiny. Regeneracja turbiny w niby profesjonalnym punkcie. Mechanik który to składał, był z polecenia, oprócz tego powiedziałem mechanikowi żeby zrobił to solidnie. To co do wymiany to wymienić to co do mycia, to umyć i przedmuchać. Po kilku tygodniach zauważyłem wyciek oleju, pojechałem do mechanika który to wszystko składał i stwierdził, że wyciek jest obok zaworu egera i że to nie z jego winy, że on wszystko dobrze poskładał i to wina regenerowanej turbiny, która przepuszcza olej i wypycha go akurat obok egera bo tam olej znalazł ujście. Pojechałem więc to punktu regeneracji turbin i zgłosiłem problem kazali pojechać do zaprzyjaźnionego mechanika, który miał ocenić przyczynę wycieku oleju. Na drugi dzień auto było do odbioru, mechanik powiedział, że turbina była wyciągana i sprawdzana ale nie potrafił podać szczegółów ponieważ turbinę sprawdzali w punkcie gdzie była regenerowana i że uszczelnił miejsce wycieku oleju. Niestety olej dalej cieknie w tym samym miejscu. Tym razem od razu pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika z punktem regeneracji turbin. Zdjął plastikową obudowę silnika i stwierdził, że to wina dolotu (separatora oleju) i na dodatek okazało się, że była urwana gumowa rurka wychodząca z separatora w stronę egera. Rurkę akurat miał więc wymienił. Separator czyli tą odmę kazał kupić i przyjechać do niego w celu wymiany tamtej wadliwej. Moje pytanie jest takie, czy gdyby nie urwana rurka to czy separator może być winny tego, że w układzie dolotowym jest olej, który jest wypychany w najsłabszym miejscu obok egera. Czy jednak jest to wina źle zregenerowanej turbiny, która przepuszcza olej. I czy w ogóle w układzie dolotowym zasadnym jest obecność oleju ?Space Star 1.9 did 95kw.

[ Dodano: 26-09-2015, 22:53 ]
Witam
Czy ktoś się wypowie w powyższym temacie?
Pozdrawiam
_________________
Daro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.