Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 3.0 V6] Klekotanie - przękręcona panewka - Problem :(
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2015, 09:28   

andrzejGb napisał/a:
wymieniali w ASO / pasek napinacze i siłownik

Była zmiana napinacza. Możliwe, że założyli ten "stary" model. Jeżeli znajdziesz fakturę podaj mi nr częsci to sprawdzę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 14-09-2015, 22:50   

Hubeeert napisał/a:
andrzejGb napisał/a:
wymieniali w ASO / pasek napinacze i siłownik

Była zmiana napinacza. Możliwe, że założyli ten "stary" model. Jeżeli znajdziesz fakturę podaj mi nr częsci to sprawdzę.


Nie wiem czy znajdę i czy w ogóle były numery części na fakturze.
Ostatnio zmieniony przez andrzejGb 10-06-2016, 14:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Marasko 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2015
Posty: 8
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-09-2015, 15:02   

Diagnoza była trafiona. Obrócona panewka.

Wał korbowy do szlifu, i parę rzeczy do wymiany, panewki, korbowód, uszczelki.

Czy producent przewidział szlifowanie wału w tym modelu, biorąc pod uwagę że są dostępne(także w polskich serwisach) nad wymiarowe panewki? Zna ktoś odpowiedz na to pytanie?

Czy posiada ktoś manual z dokładnymi wymiarami wału korbowego i panewek? Jest coś takiego w sieci, a może ma ktoś u siebie na kompie?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-09-2015, 09:15   

Do 3.0 to chyba tylko to: http://www.e-elektron.pl/...landerIIUSA.htm
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mar24cin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-09-2016, 12:32   

Marasko napisał/a:
Diagnoza była trafiona. Obrócona panewka.

Wał korbowy do szlifu, i parę rzeczy do wymiany, panewki, korbowód, uszczelki.

Czy producent przewidział szlifowanie wału w tym modelu, biorąc pod uwagę że są dostępne(także w polskich serwisach) nad wymiarowe panewki? Zna ktoś odpowiedz na to pytanie?

Czy posiada ktoś manual z dokładnymi wymiarami wału korbowego i panewek? Jest coś takiego w sieci, a może ma ktoś u siebie na kompie?


Witam, czy udało się naprawić auto? Mam ten sam problem niestety.
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 28-12-2018, 09:24   

Do ludzi którym obróciło panewkę, jaki olej stosowaliście? Każdy leje co innego, od 0w20 do 5w40, ciężko dojść ładu.
Może tu jest przyczyna?
Jak długo był w waszych rączkach? Jak często interwały wymiany oleju? Jaki był koszt remontu?
U mnie 103k mil przejechane, odpukać na razie jeździ jak szatan.
 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 31-12-2018, 22:25   

Zadzwoń do warsztatu mitsu w Mikołowie. Myślę że zna odpowiedź bo 3 lata temu polecał mi tylko ten motor. /Wojtek Adamus syn,ojciec od 70 lat tylko mitsu/
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-01-2019, 00:38   

kazik70 napisał/a:
Do ludzi którym obróciło panewkę, jaki olej stosowaliście?
to wina konstrukcji, a nie oleju. Niewłaściwym olejem możesz zatrzeć turbinę, a nie silnik w normalnej pracy.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 03-01-2019, 10:37   

Wiesz co widziałem kilka sztuk na aukcjach w stanach modeli z przebiegami ok 300tys mil, więc nie jest to kwestia konstrukcyjna a eksploatacyjna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.