Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Brzeczacy zacisk hamulcowy
Autor Wiadomość
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2011, 16:04   

Dzięki za trop poszperam dalej co i jak.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2011, 16:09   

Voltron, Chcesz zrobić pełny SWAP na np, zaciski Brembo z EVKI, to przednie zwrotnice musisz mieć poliftowe, zestaw piast z łozyskami na 5 śrub, zmienić osłony tarcz, albo zmodyfikować, zakupić zestaw zacisków od EVKI, zakupić komplet hamulcowy przód i tył - tarcze i klocki, zakupić nowy zestaw kół z wymaganymi parametrami montazowymi, no i dłubać ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2011, 17:08   

Brzmi zachęcająco xD Dzięki za odpowiedź.
 
 
 
Jarcev 
Forumowicz
Dead before dishonor

Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 212
Skąd: KAtowice
Wysłany: 03-05-2011, 11:28   

a z czego dorobić tą gumke na pinie ? bo ja jej w ogóle nie mam ;/
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 08-03-2012, 10:27   

swinks_UK napisał/a:
Częstą przyczyną niewłaściwego działania zacisków jest pomylenie obu pinów w zaciskach. A więc:
- pin górny zw. "lock pin" ma gumkę". Jeśli gumka jest sflaczała, sparciała itp. należy ją wymienić na nową.
- pin dolny (prowadzący), tzw. "guide pin" nie ma gumki.
Oba piny mają inne oznaczenie literowe na łbach.
Po wyciągnięciu, jeśli jest smar na pinach, to należy ich nie wycierać i zostawić jak jest. Jak nie ma smaru, to używamy tylko specjalnego smaru do hamulców odpornego na wysokie temperatury (smar zwykły lub miedziany powodują zapiekanie się zacisków i blokowanie kół).


czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-03-2012, 14:31   

marcinzam napisał/a:
czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ?
Tak.
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 08-03-2012, 14:59   

marcinzam napisał/a:
używamy tylko specjalnego smaru do hamulców odpornego na wysokie temperatury

--Podaj jakiegoś przykładowego producenta i konkretny wyrób (nazwę) bo jak zacznę tłumaczyć tutejszym ..sprzedawcom.. co potrzebuję to dostanę maść do promów kosmicznych , może się to wam wydawać śmieszne ale czasami ich niekompetencja poraża .
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-03-2012, 15:15   

fergul11 napisał/a:
Podaj jakiegoś przykładowego producenta i konkretny wyrób (nazwę)
Producent: Ate, nazwa: Pasta montażowa klocków hamulcowych.
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 08-03-2012, 18:54   

Hugo dzięki :)
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 09-03-2012, 09:28   

Hugo napisał/a:
marcinzam napisał/a:
czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ?
Tak.


dzięki
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 30-07-2012, 08:22   

wie ktos gdzie mozna kupic same blaszki pod klocki? MR527676

_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
maju81 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 automat 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 24
Skąd: Nowe Miasteczko
Wysłany: 10-02-2014, 09:21   

Odnowię trochę temat skoro już kiedyś założony.

Ostatnio wykryłem u siebie stukający zacisk. Kupiłem zestawy naprawcze. Po ocenie wizualnej prowadnic zdecydowałem się kupić zestaw tylko z gumkami i smarem bez prowadnic. Po wyczyszczeniu ze starego smaru założeniu nowych gumek okazało się, że jest gorzej niż było przed czyszczeniem.
Po tej stronie gdzie stuka były źle założone prowadnice. Ta z gumką była na dole. Nie wiem jak duże ma to znaczenie dla ewentualnego zużywania się elementów zacisku?
Zastanawiam się teraz czy może prowadnice wyglądają ładnie ale może są w jakiś sposób zużyte i czy nie zakupić zestawu z prowadnicami, czy raczej nowe prowadnice nic tu nie pomogą bo wyrobiło się jarzmo?
Wynalazłem też coś takiego jak Disk Break Quiet firmy CRC i zastanawiam się żeby użyć tego do wygłuszenia stuków.
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 26-07-2015, 11:21   

a który numer zestawu jest do poliftowego zacisku z jednym tłoczkiem?
intercars wyświetla mi ten numer: QB113-1445X
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-09-2015, 22:36   

To ja też mam problem. Zregenerowałem cały układ hamulcowy z przodu i najprawdopodobniej mam już za duże otwory na prowadnice w jarzmie.
Chciałem wymienić jarzma na nowe w zamienniku nie żadne używane ale nigdzie nie ma. Serwis woła za jeden 430 zł a to trochę dużo.
Poszukałem może któryś z modeli innych mitsu przypisanych razem z galantem do tych samych zacisków będzie pasował. Od outlandera nie pasuje to już wiem:) I teraz czy jest jakiś zamiennik np pasujący z innego mitsu czy zostaje serwis lub toczenie nowych prowadnic?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.