Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
30-09-2015, 15:33
Historia mojego upartego Miśka czyli Projekt C58/3A
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2015, 12:49   

rosomak1983 napisał/a:
Hubert ja Ci mowiłem kto mrówki nasłał na miraga jak Cie nie było... nie ma co blacharza od razu obwiniac.

O kurde a ja Ci nie wierzyłem.
rosomak1983 napisał/a:
Co do silnika przejdz na słuszna strona mocy czyli 4g63... taka moja rada.

4G67 wystarczy rozwiercić żeby mieć nominał 4G63 :) więc już mam 4G63 ;)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 03-10-2015, 13:15   

Hubeeert napisał/a:
4G67 wystarczy rozwiercić żeby mieć nominał 4G63 :) więc już mam 4G63 ;)

dokładnie juz Ci pisałem kiedys (to samo miałem w Diablo) i masz cylinderki jak nowe, wystarczy znalesc nowe nominalne badz ładne uzywane tłoki z eclipse. Albo od razu tłoki turbo :mrgreen:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2015, 17:12   

Maretzky ma u siebie w 4G63T tłoki z EVO IX i kusi mnie ta opcja ;)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 04-10-2015, 15:04   

Tak ale.. pierscienie do evo IX kosztuja krocie... koszt uzywanych tłoków plus pierscienie to cena kucizny dobrej marki w USA... Z tego co pamietam, poza oczywista musowa modyficja korbowodu pod tłoka 7 bolt tj rozwierceniu o 1mm otworu pinu korobowodu, mozna jeszcze przerobic tłoki pod ,,normalne'' pierscienie , tak zdaje sie robił Marek jesli dobrze pamietam... No ale nie za duzo w tym wszystkim kombinacji. Koszty szlifowania sprawdzanie czy dobrze zrobione itp... Ile mocy bys planował ??? Bo do 300tu dziescieciu to spokojnie wydoli seria... Wiecej mocy moim zdaniem bez sensu juz chore pieniadze sie robia a i awaryjnosc duzo wieksza...
Rozwaz załozenie np kutych Mahle dedykowaych do 6 bolta maja pasowanie prawie jak seryjne. Albo po prostu załozyc zwykłe 6/7bolt T -z nizszych evo badz eclipse 2g (7 bolt konieczna przerówka otworu korbowodu jak pisane powyzej) badz 1G nowe badz uzywane..
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2015, 09:52   

Na razie to tylko rozważanie teoretyczne. najpierw się trzeba upewnić co do stanu silników.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.