Złota Mitsubishi Carisma - naprawy |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 04-10-2015, 21:52
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Tylko jak będziesz coś grzebał przy jaśkach to odłącz wcześniej aku. |
Dokładnie nie wiem jak jest w mitsu,ale kiedyś w manualu od mondeo wyczytałem,że trzeba czekać z odpięciem poduszki 15 minut,od odpięcia akumulatora. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn

|
Wysłany: 04-10-2015, 22:22
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Spec mógł jeszcze wstawił opornik zamiast jaśków | Dokładnie. I będzie gasła jakby wszystko było OK. |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-10-2015, 22:27
|
|
|
Tego się obawiam
Chciałbym ponowić pytanie z końca drugiej strony. Czy ktoś zna taki klej, który dobrze by trzymał tapicerkę? |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 04-10-2015, 22:34
|
|
|
MManiak napisał/a: | Chciałbym ponowić pytanie z końca drugiej strony. Czy ktoś zna taki klej, który dobrze by trzymał tapicerkę? |
Musisz sprecyzować,co do czego ma się kleić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-10-2015, 21:47
|
|
|
Welurowa tapicerka, do boczku. Chodzi o to, że jak to w Carismach bywa, tapicerka się odkleiła i "wisi w powietrzu". |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-11-2015, 16:28
|
|
|
Panowie, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, dlaczego jest taka różnica w cenach sprzęgieł? Np. jeśli chodzi o LUKa i Valeo: http://www.4cars.pl/samoc...rzegla,0,0.php#
Zastanawia mnie też, co oznaczają te symbole przy kodach silników 4G92-21L, 4G92-21S, 4G92-28Q i 4G92-28R. |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-02-2016, 23:01
|
|
|
Witajcie! Dawno nic się nie działo w tym temacie, ale też z Miśkiem było niewiele do roboty. Jednak to co zobaczyłem po ostatnim myciu przed zlotem, spowodowało u mnie wylew łez. Wstawiam kilka fotek "rudej" za którą będę się musiał zabrać w niedalekiej przyszłości. Czy ktoś może polecić dobrego blacharza, który rzetelnie podejdzie do sprawy i zaleczy te strupy pod lakierem?
Nr.1 "Lewy tylny błotnik"
Nr.2 "Prawy tylny błotnik"
Nr3. "Prawy tylny błotnik"
Nr.4 "Prawy przedni błotnik"
Nr.5 "Prawy przedni błotnik"
Nr.6 "Prawa przednia klamka"
Nr.7 "Prawy tylny słupek w oknie"
 |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 14-02-2016, 00:56
|
|
|
MManiak dobrze świadczy o tobie że chcesz zadbać, ale samochód ma swoje lata, a to nawet po zrobieniu przez blacharza po paru i tak wyjdzie, zastanów się jak długo nim zamierzasz jeszcze jeździć i czy nie lepiej to zostawić, a zbierać na młodsze auto w lepszym stanie |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 14-02-2016, 01:25
|
|
|
MManiak, malarz dał ciała na całej linii.
Obawiam się, że jak ktoś to zacznie poprawiać to wpakujesz się w takie koszty, że będziesz przeklinał dzień w kórym zacząłeś walczyć.
Też uważam, że ten egzemplarz trzeba "dojechać" - jak pęcherze Ci bardzo przeszkadzają możesz się bawić w zaprawki. |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-02-2016, 11:57
|
|
|
No z tym samochodem to były niezłe kwiatki w przeszłości. Tzn. nigdy nie miał szkody całkowitej, jednak nie jedna stłuczka mu się trafiła. Np. koleś wjechał w tylne drzwi i miały być wymienione na nowe (było to jakoś w 05, 06r.), a okazało się po czasie, że to właśnie na tych drzwiach, a dokładniej na ramce okna wychodzi rdza i lakier nadwozia. Wniosek jest taki, że po pierwsze drzwi zostały pożyczone od Cari z lakierowanymi ramkami, a po drugie po dachowaniu... Jak mi się uda, to pyknę fotkę. Też się zastanawiam nad zmianą, ale MichciuGT, nowszego samochodu nie zamierzam kupować, bo raz, że z kasą słabo, a dwa to po prostu nowsze "wynalazki" mi się nie podobają.
mkm, malarzy to to auto miało takich, że nie potrafiliby pisanki dobrze pomalować.
Oto zabezpieczenie antykorozyjne... jak widać poddało się jako pierwsze po roku.
No, ale cóż, pozostaje mi obserwować otomoto i mobile. Może trafi się coś ciekawego za niewielkie pieniądze. Szkoda tylko, że technicznie jest bez zarzutu. Niedawno były robione klocki, tarcze, kpl. sprzęgła, wahacz, rozrząd, uszczelniacz półosi i pewnie jeszcze kilka rzeczy by się znalazło. Teraz czekają amorki i tulejka wybieraka. |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-05-2016, 22:25
|
|
|
Witam po dłuższej przerwie!
Ponad tydzień temu zająłem się w końcu przepustnicą. Nie była czyszczona od nowości, czyli 16 lat. Na szczęście to nie jest GDI, więc sam element nie wymagał gwałtownej reanimacji, ale jakby nie było, autko dostało kopa w niskim zakresie obrotów. Przed czyszczeniem było czuć, że pedał się "kleił" pod butem. Wciskając gaz, pedał się blokował, a dopiero gdy odkleił się od pozycji 0, pracował w miarę płynnie. Teraz jazda stała się o wiele przyjemniejsza i dynamiczniejsza. Tyle gadania, czas na foty:
Po zdjęciu przepustki
Przy okazji zdiagnozowany wyciek pod głowicą
Kolektor dolotowy od środka wygląda następująco
A to już przepustka w domu
Silnik krokowy (nie był mocno zabrudzony, ale z końcówki trzpienia trochę zeszło)
Tu siedzi krokowiec
Krokowy po czyszczeniu
I na czysto
Do czyszczenia użyłem preparatu Liqui Moly. |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 29-05-2016, 22:29
|
|
|
Oring pod krokowca i uszczelkę pod przepustnicę chociaż dałeś nowe . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-05-2016, 23:02
|
|
|
No niestety nie, choć wiem, że powinno się dać nowe. Przy następnym czyszczeniu będą nowe wsadzone. |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 30-05-2016, 07:08
|
|
|
Dobrze by było jeszcze wyczyścić dolot ale z tym pewnie będzie sporo roboty . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-05-2016, 10:40
|
|
|
I kolejna uszczelka do wymiany. Póki co największym zmartwieniem jest wyciek spod głowicy. Ale to już tata zdecyduje co robić. |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
|