Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ustawienie,korekta zaplonu w 2.5
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2014, 22:36   

techsm napisał/a:
Byłem pewien, iż tam jest ten sam silnik i ta sama pompa, 115 KM

W Pajero III nie było o ile pamiętam silnika 2,5... Były 3.2 DI-D oraz 3.5 V6 GDI - przynajmniej w wersjach na EU.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 07-11-2014, 00:53   

Był. Raz na pincet aut ale był.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
techsm 
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 115
Skąd: Łodź
Wysłany: 07-11-2014, 10:28   

Hubeeert napisał/a:
techsm napisał/a:
Byłem pewien, iż tam jest ten sam silnik i ta sama pompa, 115 KM

W Pajero III nie było o ile pamiętam silnika 2,5... Były 3.2 DI-D oraz 3.5 V6 GDI - przynajmniej w wersjach na EU.


Źle pamiętasz. Były do września 2001 wersje z pompą na linkę, później z pompą elektroniczną 115 KM. Z obserwacji moich wynika, że całkiem sporo było produkowanych na rynek włoski.
 
 
tuptus9997 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Classic 2,5TDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: Chodzież
Wysłany: 09-12-2014, 22:23   

Heilsberg napisał/a:
Jest jeszcze jedna śruba zupełnie pod pompą u dołu, niewidoczna z góry. Jak jej nie poluzujesz to nic nie zrobisz. Elektronicznie sterowaną pompę w 4D56 też się przestawia, co zresztą sam robiłem i efekt jest.


Dzięki. Poluzowałem, silnik reaguje na zmianę położenia pompy, ale przyczyną ciężkiego odpalania okazało się powietrze w układzie paliwowym. Skorodowała rurka doprowadzająca paliwo. Założyłem nowy przewód i pali z pół obrotu niezależnie czy zimny lub ciepły.
_________________
jk
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 07-10-2015, 07:41   

Witam po dlugiej przerwie.Pompy nie przestawialem,co zauwazylem to mimo lepszego paliwa dynamic poprawy w odpalaniu nie bylo.Toche przelecialem po ruznych forach,naszym rownierz,doczytalem sie stwierdzenia o slabym smarowaniu pompy przez suche paliwo jakim jest paliwo dynamic.Mechanizm jaki odpowiada za odpalanie silnika w pompach wtryskowych jest nastawnik pompy.Wiec zakupilem miksolu i zaczolem dawkowac do on wg instrukcji.Zaczynalo sie poprawiac,w ramach eksperymentu,jak wyjezdzilem mieszanke zalalem troche dynamicu i efekt byl taki ze odrazu bylo gorzej.Obecnie jest na etapie normowania sie odpalania jak i wachan wolnych obrotow po puszczeniu gazu,tzn wyrownuja sie a nie jak przedtem zatrzymuja sie ok 900 obr/min i opadaja po 2-4 sekundach.Mam nadzieje ze moje doswiadczenia komus pomoga,temat mozna chyba zamknac.Dziekuje wszystkim za uwage i milej jazdy naszymi pajerkami.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.