 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ustawienie,korekta zaplonu w 2.5 |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-11-2014, 22:36
|
|
|
techsm napisał/a: | Byłem pewien, iż tam jest ten sam silnik i ta sama pompa, 115 KM |
W Pajero III nie było o ile pamiętam silnika 2,5... Były 3.2 DI-D oraz 3.5 V6 GDI - przynajmniej w wersjach na EU. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 07-11-2014, 00:53
|
|
|
Był. Raz na pincet aut ale był. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 07-11-2014, 10:28
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | techsm napisał/a: | Byłem pewien, iż tam jest ten sam silnik i ta sama pompa, 115 KM |
W Pajero III nie było o ile pamiętam silnika 2,5... Były 3.2 DI-D oraz 3.5 V6 GDI - przynajmniej w wersjach na EU. |
Źle pamiętasz. Były do września 2001 wersje z pompą na linkę, później z pompą elektroniczną 115 KM. Z obserwacji moich wynika, że całkiem sporo było produkowanych na rynek włoski. |
|
|
|
 |
tuptus9997
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Classic 2,5TDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 7 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 09-12-2014, 22:23
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Jest jeszcze jedna śruba zupełnie pod pompą u dołu, niewidoczna z góry. Jak jej nie poluzujesz to nic nie zrobisz. Elektronicznie sterowaną pompę w 4D56 też się przestawia, co zresztą sam robiłem i efekt jest. |
Dzięki. Poluzowałem, silnik reaguje na zmianę położenia pompy, ale przyczyną ciężkiego odpalania okazało się powietrze w układzie paliwowym. Skorodowała rurka doprowadzająca paliwo. Założyłem nowy przewód i pali z pół obrotu niezależnie czy zimny lub ciepły. |
_________________ jk |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 07-10-2015, 07:41
|
|
|
Witam po dlugiej przerwie.Pompy nie przestawialem,co zauwazylem to mimo lepszego paliwa dynamic poprawy w odpalaniu nie bylo.Toche przelecialem po ruznych forach,naszym rownierz,doczytalem sie stwierdzenia o slabym smarowaniu pompy przez suche paliwo jakim jest paliwo dynamic.Mechanizm jaki odpowiada za odpalanie silnika w pompach wtryskowych jest nastawnik pompy.Wiec zakupilem miksolu i zaczolem dawkowac do on wg instrukcji.Zaczynalo sie poprawiac,w ramach eksperymentu,jak wyjezdzilem mieszanke zalalem troche dynamicu i efekt byl taki ze odrazu bylo gorzej.Obecnie jest na etapie normowania sie odpalania jak i wachan wolnych obrotow po puszczeniu gazu,tzn wyrownuja sie a nie jak przedtem zatrzymuja sie ok 900 obr/min i opadaja po 2-4 sekundach.Mam nadzieje ze moje doswiadczenia komus pomoga,temat mozna chyba zamknac.Dziekuje wszystkim za uwage i milej jazdy naszymi pajerkami. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|