Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna? |
Autor |
Wiadomość |
adi-son
Nowy Forumowicz 4X4
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 4 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 19-09-2015, 19:21 Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?
|
|
|
Cześć wszystkim,
jestem nowy na forum, przeglądam je od czasu stania się posiadaczem Pajero czyli około 2miesięcy. Od kilku dni dolega mu problem z odpalaniem, bez względu czy na zimnym czy rozgrzanym silniku tak samo długo się krztusi zanim zapali. Wcześniej palił na dotyk, od razu po przekręceniu kluczyka. Dodam, że spóźniłem się trochę ze zmianą filtra paliwa bo zrobiłem to po około 8-9k od ostatniej wymiany. Mam jednak nadzieję, że przyczyną długiego odpalania nie jest pompa. Filtr paliwa wymieniłem, sprawdzałem na innym akumulatorze jednak bez zmian. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Obroty trzyma jak należy, podczas jazdy również żadnych objawów. Wrzuciłem filmik na którym można zobaczyć opisaną sytuację:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
proszę o jakąkolwiek podpowiedź, co sprawdzić w następnej kolejności, na co zwrócić uwagę.
Z góry dzięki, pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-09-2015, 09:24
|
|
|
Słabo słychać na tym filmiku.
Sprawdź rozrusznik na początek. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
adi-son
Nowy Forumowicz 4X4
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 4 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 22-09-2015, 21:59
|
|
|
Po przejechaniu 200km żadnych objawów podczas jazdy, odpalanie jednak bez zmian. W jaki sposób sprawdzić rozrusznik?
Wklejam filmik w lepszej jakości:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
|
|
|
 |
Grzegorz76
Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014 Posty: 102 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 23-09-2015, 08:15
|
|
|
Moim zdaniem za wolno kręci rozrusznikiem. |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2015, 21:46 Re: Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?
|
|
|
adi-son napisał/a: | Cześć wszystkim,
jestem nowy na forum, przeglądam je od czasu stania się posiadaczem Pajero czyli około 2miesięcy. Od kilku dni dolega mu problem z odpalaniem, bez względu czy na zimnym czy rozgrzanym silniku tak samo długo się krztusi zanim zapali. Wcześniej palił na dotyk, od razu po przekręceniu kluczyka. Dodam, że spóźniłem się trochę ze zmianą filtra paliwa bo zrobiłem to po około 8-9k od ostatniej wymiany. Mam jednak nadzieję, że przyczyną długiego odpalania nie jest pompa. Filtr paliwa wymieniłem, sprawdzałem na innym akumulatorze jednak bez zmian. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Obroty trzyma jak należy, podczas jazdy również żadnych objawów. Wrzuciłem filmik na którym można zobaczyć opisaną sytuację:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
proszę o jakąkolwiek podpowiedź, co sprawdzić w następnej kolejności, na co zwrócić uwagę.
Z góry dzięki, pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. |
Kolego Szanowny!
Jesli cokolwiek Ci nie odpowiada-sprzedaj czympredzej to 'wspaniale' autko ,zanim koszty w tempie ekspresowym przerosna jego wartosc ! Mowie z autopsji, sluze wyjasnieniami. |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
adi-son
Nowy Forumowicz 4X4
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 4 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 25-09-2015, 15:58
|
|
|
bluecd napisał/a: | Kolego Szanowny!
Jesli cokolwiek Ci nie odpowiada-sprzedaj czympredzej to 'wspaniale' autko ,zanim koszty w tempie ekspresowym przerosna jego wartosc ! Mowie z autopsji, sluze wyjasnieniami. |
Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser. |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25-09-2015, 21:33
|
|
|
adi-son napisał/a: | Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser. |
Nie bój, nie bój LC też ma parę wad |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
adi-son
Nowy Forumowicz 4X4
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 4 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 26-09-2015, 20:44
|
|
|
Dzisiaj zauważyłem, że podczas odpalania kopci na czarno. Czy teraz już jasno wskazuje na pompę? Wcześniej nie zauważyłem takiego czegoś, zdaje się, że jest to bezpośrednio połączone z długim odpalaniem. Podczas jazdy żadnych objawów, podczas gazowania też nie kopci. Jedynie wydaje mi się, że spalanie trochę wzrosło ale jeszcze nie wiem dokładnie ile.
Filmik na yt z odpalaniem: https://youtu.be/v_EEI0doCgk |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27-09-2015, 06:08
|
|
|
Najlepiej podłącz się pod kompa i zeskanuj błędy. Ja miałem podobne objawy tzn. kręcił dłużej przy odpalaniu i dymił na ciemno. Po podłączeniu okazało się, że padł czujnik temperatury silnika (ale uwaga są dwa jeden wysyła sygnał na deskę rozdzielczą a drugi do komputera silnika) padł mi ten drugi. Samochód był nagrzany a on pokazywał temperaturę -15 stopni. Szybki telefon do Zbyszekm2 i na następny dzień czujnik wymieniony za grosze, no i koniec kłopotu. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
Grzegorz76
Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014 Posty: 102 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 05-10-2015, 20:56
|
|
|
TangoKK napisał/a: | adi-son napisał/a: | Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser. |
Nie bój, nie bój LC też ma parę wad |
Niech polecą wtryski w LC które są ponad przeciętnie awaryjne to 6000 tyś z bani |
|
|
|
 |
Nesene
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: 3city
|
Wysłany: 06-10-2015, 10:08
|
|
|
Grzegorz76 napisał/a: | TangoKK napisał/a: | adi-son napisał/a: | Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser. |
Nie bój, nie bój LC też ma parę wad |
Niech polecą wtryski w LC które są ponad przeciętnie awaryjne to 6000 tyś z bani |
To i tak taniej o całe 4 tys niż zestaw zbiornik, rury wlewowe, pompa ...
[ Dodano: 06-10-2015, 10:12 ]
adi-son napisał/a: | Dzisiaj zauważyłem, że podczas odpalania kopci na czarno. Czy teraz już jasno wskazuje na pompę? Wcześniej nie zauważyłem takiego czegoś, zdaje się, że jest to bezpośrednio połączone z długim odpalaniem. Podczas jazdy żadnych objawów, podczas gazowania też nie kopci. Jedynie wydaje mi się, że spalanie trochę wzrosło ale jeszcze nie wiem dokładnie ile.
Filmik na yt z odpalaniem: https://youtu.be/v_EEI0doCgk |
Czytam Twoje posty i zastanawiam się czy Ty chcesz koniecznie wydać 7 kzł ???? Wiesz jaka będzie diagnoza "pompa siedzi, nie buduje ciśnienia, 7 000 zł proszę. ...." |
|
|
|
 |
preluda4
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 12 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 10-10-2015, 14:13
|
|
|
Witam.U mnie ciężko palił podejrzenia pompa,cuda,wianki podjechałem do znajomego mechanika ,zostawiłem auto na 4 godziny ,zrobił rozrusznik i wszystko mineło koszt 300zł.acha i wymieniłem teraz dwa akumulatory ,pali cudo. |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 11-10-2015, 11:48
|
|
|
Jak koledzy pisza pompe zostaw na koniec,Grzegorz76 moze miec racje,moze slaby aku lub rozrusznik.To kopcenie to moze byc efekt krecenia i nie przepalonej mieszanki.Chyba nie masz na szafie 400kkm skoro wczesniej jak byly wyzsze temp palil na dotyk.Moze swiece,wtryski raczej nie.Trzeba do dobrego mechaniora uderzyc. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Deksiu
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III Long 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-12-2016, 22:54
|
|
|
Cześć Panowie. Mam taki sam problem jak kolega Adi-son. Czy wiadomo już może co faktycznie może być przyczyną? Będę zaczynać od akumulatora, rozrusznika, czujnika temperatury itp. Ale jeżeli, ktoś zna odpowiedź, to bardzo mi to ułatwi oraz zaszczędzę trochę czasu.
Dziękuję serdecznie za pomoc |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 10-12-2016, 07:53
|
|
|
Najważniejsze to sprawdzić szczelność układu paliwowego |
|
|
|
 |
|