Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Po przebiegu 300 tyś km
Autor Wiadomość
pablo1999 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 17
Skąd: WAWA
Wysłany: 10-10-2015, 22:18   [2.8 TD] Po przebiegu 300 tyś km

Witam Wszystkich
Mam pytanie z jakimi naprawami ( typowo ) trzeba się liczyć po przebiegu 300 tyś ? Z różnych źródeł wyszukałem że padają : sprężarka ,wtryskiwacze ,pompa paliwowa i pęka głowica .
Jak to wygląda z Waszego doświadczenia? Planuję dopiero zakup Pajero II 2.8
Pozdrawiam
_________________
Pablo
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 11-10-2015, 11:24   

Zalezy jak byl uzytkowany wczesniej,jak byl przegrzany to glowica moze byc juz zmeczona.Jak zimny silnik pali na dotyk to raczej pompa zdrowa,wtryski to zalezy czy mocno kopci,turbo to tez jak uzywane,jak sciagniesz waz dolotu powietrza i wirnik bedzie luzny na boki to raczej slabe,tak juz jest w moim.Z glowica to moze koledzy ztym silnikie wiecej napisza,trzeba by przed zakupem,po jezdie probnej sprawdzic obecnosc spalin lub oleju w plynie ukladu chlodzenia,chyba dobrze to ujalem.Co do reszty to czytales juz o luzach w zawieszeniu,krzyzaki,mocne drgania budy przy przyspeszaniu i takie tam pierdoly z kazdego samochodu.
_________________

 
 
pablo1999 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 17
Skąd: WAWA
Wysłany: 11-10-2015, 22:23   

Dzięki , Najbardziej zależy mi na silniku , skrzyni i reduktorze , reszta to w razie problemów to nie są już takie wielkie koszty.A ile może wytrzymać do naprawy głównej silnika?
Pozdrawiam
_________________
Pablo
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 11-10-2015, 23:03   

Zalezy na mobile.de bodajze stal misiek z przebiegiem cos kolo 500kkm,ogolnie te silniki jak i 2.5 sa trwale,tylko wszystko zalezy jak byl uzytkowany.
_________________

 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 14-10-2015, 12:55   

pablo1999 napisał/a:
Najbardziej zależy mi na silniku , skrzyni i reduktorze , reszta to w razie problemów to nie są już takie wielkie koszty. A ile może wytrzymać do naprawy głównej silnika

Takich kwestii raczej nie rozstrzygniesz na forum. Jak napisał kol. satyricon wszystko zależy od tego, jak auto było eksploatowane.

Dużo wiedzy o kupowanym samochodzie wnosi półgodzinna, rozumnie poprowadzona rozmowa z właścicielem w spokojnej atmosferze np. przy kawie - oczywiście, jeżeli właściciel jest osiągalny... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.