 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Po przebiegu 300 tyś km |
Autor |
Wiadomość |
pablo1999
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 10-10-2015, 22:18 [2.8 TD] Po przebiegu 300 tyś km
|
|
|
Witam Wszystkich
Mam pytanie z jakimi naprawami ( typowo ) trzeba się liczyć po przebiegu 300 tyś ? Z różnych źródeł wyszukałem że padają : sprężarka ,wtryskiwacze ,pompa paliwowa i pęka głowica .
Jak to wygląda z Waszego doświadczenia? Planuję dopiero zakup Pajero II 2.8
Pozdrawiam |
_________________ Pablo |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 11-10-2015, 11:24
|
|
|
Zalezy jak byl uzytkowany wczesniej,jak byl przegrzany to glowica moze byc juz zmeczona.Jak zimny silnik pali na dotyk to raczej pompa zdrowa,wtryski to zalezy czy mocno kopci,turbo to tez jak uzywane,jak sciagniesz waz dolotu powietrza i wirnik bedzie luzny na boki to raczej slabe,tak juz jest w moim.Z glowica to moze koledzy ztym silnikie wiecej napisza,trzeba by przed zakupem,po jezdie probnej sprawdzic obecnosc spalin lub oleju w plynie ukladu chlodzenia,chyba dobrze to ujalem.Co do reszty to czytales juz o luzach w zawieszeniu,krzyzaki,mocne drgania budy przy przyspeszaniu i takie tam pierdoly z kazdego samochodu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pablo1999
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 11-10-2015, 22:23
|
|
|
Dzięki , Najbardziej zależy mi na silniku , skrzyni i reduktorze , reszta to w razie problemów to nie są już takie wielkie koszty.A ile może wytrzymać do naprawy głównej silnika?
Pozdrawiam |
_________________ Pablo |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 11-10-2015, 23:03
|
|
|
Zalezy na mobile.de bodajze stal misiek z przebiegiem cos kolo 500kkm,ogolnie te silniki jak i 2.5 sa trwale,tylko wszystko zalezy jak byl uzytkowany. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 14-10-2015, 12:55
|
|
|
pablo1999 napisał/a: | Najbardziej zależy mi na silniku , skrzyni i reduktorze , reszta to w razie problemów to nie są już takie wielkie koszty. A ile może wytrzymać do naprawy głównej silnika |
Takich kwestii raczej nie rozstrzygniesz na forum. Jak napisał kol. satyricon wszystko zależy od tego, jak auto było eksploatowane.
Dużo wiedzy o kupowanym samochodzie wnosi półgodzinna, rozumnie poprowadzona rozmowa z właścicielem w spokojnej atmosferze np. przy kawie - oczywiście, jeżeli właściciel jest osiągalny... |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
|
|