Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
02-06-2007, 15:04
[C52A 1.5] Rozrusznik 4G15 - jak go wyciagnac?
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2015, 12:20   

Otrzymujesz Złotą Łopatę za wykop z 2007 roku :mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TreworBG 
Nowy Forumowicz
TreworBG


Auto: Mitsubishi Mirage 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Zabrze/Kraków
Wysłany: 15-10-2015, 12:47   

na szczęście układ silników i sposób demontażu w autach z przed 25 lat chyba się nie zmienił :P

EDIT po robocie:

wyjęcie rozrusznika zajęło pół dnia, montaż po renowacji niecałą godzinę :-)

niestety nie robiłem zdjęć bo zależało mi na czasie ale wygląda to mniej więcej tak:
DEMONTAŻ:
1) odkręć trzy opaski na dolocie powietrza (z filtra, do silnika) i zdejmij trąbę
2) widać już rozrusznik - odkręć dwie śruby (14) mocujące
3) podnieś samochód i wspornik (4 śruby 14) przytrzymujący kadłub silnika do ramy podwozia
4) uważając żeby rozrusznik nie spadł (już go nic nie trzyma) odepnij wtyczkę i odkręć górną śrubkę przy cewce
5) wyjmij rozrusznik i oddaj do regeneracji :-)
MONTAŻ:
1) od dołu pojazdu wsadź rozrusznik jak najwyżej otworów montażowych, podłączając w międzyczasie odłączone od niego przewody (2 sztuki)
2) opuść pojazd i przymocuj rozrusznik dwoma śrubami (14)
3) przymocuj dolot powietrza (dolot)
4) podnieś pojazd i zamontuj wspornik kadłuba do ramy

PAMIĘTAJ ŻEBY PRZED KAŻDĄ Z W/W OPERACJI ODŁĄCZYĆ AKUMULATOR!!!

i pompę prądu LOL

mam nadzieję, że komuś się to przyda ;-) w razie czego mogę dostarczyć zdjęcia na stanie gotowym ;-)

PS koszt regeneracji - 160 PLN / październik 2015 / Kraków :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.