 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 02-06-2007, 15:04 |
[C52A 1.5] Rozrusznik 4G15 - jak go wyciagnac? |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-10-2015, 12:20
|
|
|
Otrzymujesz Złotą Łopatę za wykop z 2007 roku |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
TreworBG
Nowy Forumowicz TreworBG

Auto: Mitsubishi Mirage 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2015 Posty: 18 Skąd: Zabrze/Kraków
|
Wysłany: 15-10-2015, 12:47
|
|
|
na szczęście układ silników i sposób demontażu w autach z przed 25 lat chyba się nie zmienił
EDIT po robocie:
wyjęcie rozrusznika zajęło pół dnia, montaż po renowacji niecałą godzinę
niestety nie robiłem zdjęć bo zależało mi na czasie ale wygląda to mniej więcej tak:
DEMONTAŻ:
1) odkręć trzy opaski na dolocie powietrza (z filtra, do silnika) i zdejmij trąbę
2) widać już rozrusznik - odkręć dwie śruby (14) mocujące
3) podnieś samochód i wspornik (4 śruby 14) przytrzymujący kadłub silnika do ramy podwozia
4) uważając żeby rozrusznik nie spadł (już go nic nie trzyma) odepnij wtyczkę i odkręć górną śrubkę przy cewce
5) wyjmij rozrusznik i oddaj do regeneracji
MONTAŻ:
1) od dołu pojazdu wsadź rozrusznik jak najwyżej otworów montażowych, podłączając w międzyczasie odłączone od niego przewody (2 sztuki)
2) opuść pojazd i przymocuj rozrusznik dwoma śrubami (14)
3) przymocuj dolot powietrza (dolot)
4) podnieś pojazd i zamontuj wspornik kadłuba do ramy
PAMIĘTAJ ŻEBY PRZED KAŻDĄ Z W/W OPERACJI ODŁĄCZYĆ AKUMULATOR!!!
i pompę prądu LOL
mam nadzieję, że komuś się to przyda w razie czego mogę dostarczyć zdjęcia na stanie gotowym
PS koszt regeneracji - 160 PLN / październik 2015 / Kraków |
|
|
|
 |
|
|