 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ II 2.0 DID] Szarpie przy 1100 obrotow. |
Autor |
Wiadomość |
Tha_chriz
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-09-2015, 07:51
|
|
|
Odebrałem samochód z nowym sprzęgłem, dwumasą, wysprzegliki, wymienione oleje, wymieniony olej w skrzyni, zawieszenie i ... nadal to samo. Żaden z objawów nie minął. Fakt auto chodzi inaczej, stara dwumasa była w tragicznym stanie, odpala, gaśnie bez żadnego zgrzytu i szarpania, podczas jazdy ciszej w kabinie.
Efekty takie że auto nawet jak stoję i podekręce obroty do 1100-1150 i trzymam to czuć delikatnie falowanie, jak jadę jest odczuwalne dużo mocniej.
Gdzieś kiedyś wyczytałem podobne opisy że padł czujnik prędkości i podawał błędne dane.
Ale chyba zacznę od próby przelewowej.
Zaczyna mnie to denerwować i już myślę nad zmianą, a samochód dla mnie jest idealny użytkowo i wielkościowo.
Już sam nie wiem, nie sztuka wymieniać wszystko na chybił trafił, a magików którzy poradzą na 100% niestety nie znam. |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 16-10-2015, 11:33
|
|
|
Tha_chriz napisał/a: | Odebrałem samochód z nowym sprzęgłem, dwumasą, wysprzegliki, wymienione oleje, wymieniony olej w skrzyni, zawieszenie i ... nadal to samo. Żaden z objawów nie minął. Fakt auto chodzi inaczej, stara dwumasa była w tragicznym stanie, odpala, gaśnie bez żadnego zgrzytu i szarpania, podczas jazdy ciszej w kabinie.
Efekty takie że auto nawet jak stoję i podekręce obroty do 1100-1150 i trzymam to czuć delikatnie falowanie, jak jadę jest odczuwalne dużo mocniej.
Gdzieś kiedyś wyczytałem podobne opisy że padł czujnik prędkości i podawał błędne dane.
Ale chyba zacznę od próby przelewowej.
Zaczyna mnie to denerwować i już myślę nad zmianą, a samochód dla mnie jest idealny użytkowo i wielkościowo.
Już sam nie wiem, nie sztuka wymieniać wszystko na chybił trafił, a magików którzy poradzą na 100% niestety nie znam. |
a sprawdzałeś stan wtryskiwaczy? jeśli jest coś z nimi nie tak to wyjdzie na 100% po podpięciu to komputera diagnostyczengo. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Tha_chriz
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-10-2015, 08:56
|
|
|
Witam,
Nie bylo mnie kilka dni w kraju i samochod byl przez ten czas u mechanika. Tego samego co robil dwumase. Wzieli sobie jako punkt honoru znalezienie i naprawe.
Zakonczylo sie regenracja wtryskiwaczy i wszystko jak reka odjal. Uszkodzenie wtryskow bylo dziwne i nie wyskakiwalo na komputerze diagnostycznym.
Niestety auto jakie kupilem bylo w takim stanie ze kwestia kilku miesiecy bylo uszkodzenie sprzegla, dwumasy i wtryskiwaczy przy 190kkm. Zatem jakbym naprawil od razu wtryskiwacze to dwumasa posypalaby sie za kilka tygodni.
Auto smiga, pracuje rowno, cicho i jakby szybciej.
Teraz tego auta nie sprzedam przez 5 lat
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 23-10-2015, 12:05
|
|
|
Tha_chriz napisał/a: | Witam,
Nie bylo mnie kilka dni w kraju i samochod byl przez ten czas u mechanika. Tego samego co robil dwumase. Wzieli sobie jako punkt honoru znalezienie i naprawe.
Zakonczylo sie regenracja wtryskiwaczy i wszystko jak reka odjal. Uszkodzenie wtryskow bylo dziwne i nie wyskakiwalo na komputerze diagnostycznym.
Niestety auto jakie kupilem bylo w takim stanie ze kwestia kilku miesiecy bylo uszkodzenie sprzegla, dwumasy i wtryskiwaczy przy 190kkm. Zatem jakbym naprawil od razu wtryskiwacze to dwumasa posypalaby sie za kilka tygodni.
Auto smiga, pracuje rowno, cicho i jakby szybciej.
Teraz tego auta nie sprzedam przez 5 lat
Pozdrawiam |
napisz prosze jaki koszt regeneracji dla jednego wtryskiwacza |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Tha_chriz
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-10-2015, 10:15
|
|
|
Zaplacilem 800PLN za sztuke, do tego podkladki i sruby regulujace. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-10-2015, 10:42
|
|
|
Tha_chriz napisał/a: | sruby regulujace. | A nie mocujące? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|
|