Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Zamula na niskich obrotach + lekko czasem szarp
Autor Wiadomość
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
Wysłany: 29-07-2015, 15:47   

Wiesz co staram się dotaknowywać co jakiś czas tak aby minimum jedna kreska była. Czasem nawet do rezerwy wyjezdze jak nie mam kiedy LPG zatankować ;)

Ale nie wiem czy mozna mówic w moim przypadku o zwietrzeniu ..

[ Dodano: 09-09-2015, 17:01 ]
Dalej pozostal problem tej jazdy po dłużym postoju. mam kilka opcji ale nie jestem pewien czy to któraś z nich.

1. Do wymiany zostały mi cewki i moze w tym tyg uda mi sie to zrobić, ale jakby to były cewki to gaz jest bardziej wyczulony na iskre a jak sie przelaczy na LPG to by tez szarpalo a tu jak reka odjal.

2. wtryski? Zatankowalem jakis miesiac temu za 150zl i wyjezdzilem wszystko z dodatkiem jakiegoś do czyszczenia ale nie pomoglo..

3. pompa? Jak zgasze auto to słysze jakby no nie wiem bąbelki wedrowaly w jakims ukladzie (moze paliwa) ale nie wiem czy to normalne..

Generalnie dzieje sie tak:

odpaam auto po dluzym postoju, auto wchodzi na wyzsze obroty, pozniej schodzi do wlasciwych, jak gazuje na postoju to ok wszystko cacy moze czasem lekko delikatnie prawieniewyczuwalnie szarpnie ale to pewnie przez cewki. Wrzucam 1 puszczam sprzeglo i wtedy albo nie ma mocy, albo szarpie niemilosiernie przez 2-5 sekund po czym sie wkreca na obroty i jedzie, przy wyzszych biegach taks ie nie dzieje, ale jak zaraz znowu dojade do skrzyzowania to znowu tak fest przymula jakbym mu gazu nie dodawal i znowu po kilku sek sie jakby odblokuje i ciagnie..

[ Dodano: 11-09-2015, 22:31 ]
Cewki wymienione i to nie one.

Ale zauważyłem coś innego. Jak odpale i jak ruszam powoli to szarpie i dusi go ale delikatnie i efekt nie jest taki straszny ale jak dodam max gazu to dusi go strasznie. Tak jakby zalewalo go...

[ Dodano: 20-10-2015, 17:34 ]
Zamulania w zasadzie już nie ma takiego jeżeli chodzi o jazde normalna z ruszaniem po nocy jeszcze jest.

Ale ostatnio mam inny objaw, że jak sie nagrzeje to telepie silnikiem. Denerwujące to jest bo jakby slychac ze pracuje rowno ale szarpie nim. Nie zawsze ale w 80% przypadków tak jest.

To może być EGR lub krokowiec do czyszczenia??

Czy coś jeszcze?

Thx
_________________
impossible is nothing
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-10-2015, 08:41   

komarsnk napisał/a:
ŁukaszK., to może być zwietrzałe paliwo ;) znam temat mając LPG. Kiedy ostatni raz tankowałeś Pb?

Nie ma takiej możliwości zeby zwietrzało..... ja tankowałem w kwietniu całe 20l PB i dopiero we wrześniu 15L i nic się nie dzieje, całe lato i upały, nie mam orygnalnego korka nawet, przejechane w tym czasie 5kkm. Generalnie ostani raz większe tankowanie PB gallant widział chyba w 2008r jak jechałem do Chorwacji nim.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
Wysłany: 24-10-2015, 00:29   

Dzisiaj wyczyściłem krokowca, egr i przepustnice.

przynajmniej jak narazie nie drga juz na wolnych po rozgrzaniu. Pracuje baaardzo równo. Sprawdze jeszcze jak jest z z jazdą po dłuższym postoju bo w sumie to będzie sotatnia rzecz z jaka walcze :)

A kto moze to czyszczenie pomoże :)
_________________
impossible is nothing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.