Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8TD] Spalanie
Autor Wiadomość
muzzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Feroza Daihatsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-10-2015, 04:55   [2.8TD] Spalanie

Spodziewałem się że to po mieście pijak ale 15.5-16 mi wychodzi i to nie w korkach ale w centrum.jezdze spokojnie. Mam 6 km do pracy. czy to norma? tak jest przy tych temp czyli okolo 5-10 st, jak było cieplej koło 20 to 14.5 wychodzilo. Oponki mam standardowe.
_________________
Docelowo Pajero II
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-10-2015, 10:40   

Mój long pali 12-14 w zależności od tego jak szybko jeżdżę
U mnie jest to auto tylko rekreacyjne, więc więcej trasy w takich wypadach , trochę miasta
W terenie oczywiście nie liczę
Opony mam 285/75/16 (GY Duratrac)
Pompa, wtryski, kąt wyprzedzenia jak w szwajcarskim zegarku :mrgreen:
Dawka na pompie podkręcona.
Dodatkowo zmiany jakie zrobiłem:
Intercooler, sprinter 3.0 (3 x większy, z przodu, przed chłodnicą)
Filtr powietrza K&N dedykowany do motoru 2.8 w PII (przepustowość ma z 2x większą od serii)
Wolny wydech (w miejscu głównego przelotówka z audi) głośniejszy jest tylko przy mocnym zakotłowaniu, potem cichutko jak w serii.
EGR zaślepiony

W porównaniu do seryjnego czuć różnicę, przyspiesza bardzo fajnie, od 60 -ki ciągnie na 5-ce bez problemu.

Jestem bardzo zadowolony ze zmian, pojadę jeszcze na hamownie i zmierzę przyspieszenie w wolnej chwili, prędkość max. i zważę Miską bo trochę dołożyłem mu osprzętu

Pozdrawiam
_________________
Artur
 
 
muzzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Feroza Daihatsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-10-2015, 17:08   

A to ciekawa przeróbka ;) mnie na trasie przy 120km/h autostradą 11.5 wyszło. Dzis rozmawialem z mechanikiem który ma longa 2.8TD to mówi że 16 w mieście nie jest niespodianką :)
_________________
Docelowo Pajero II
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 27-10-2015, 17:25   

6 km, to nawet silnik jeszcze się nie zdąży dobrze nagrzać, jest chłodno, więc ssanie jest dłużej włączone...
A dodatkowo to jest 2.8, swoją dawkę paliwa dostać musi, więc czemu się dziwisz ?
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 27-10-2015, 18:11   

fiata pande w gazie proponuje bedzie mniej palil;)2,8 motor buda jak wagon do tego zimno I trasy 6km to normalne
 
 
muzzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Feroza Daihatsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-10-2015, 21:55   

Ten silnik nie ma ssania :) a za fiata pandę na gaz dziękuję. ja się nie dziwię tylko chciałem ustalić czy to norma bo po co mam grzebać jak to normalne spalanie.
_________________
Docelowo Pajero II
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 27-10-2015, 22:14   

kubaeso napisał/a:
Ten silnik nie ma ssania

Zwał, jak zwał ;) Zmiana wyprzedzenia kąta wtrysku do uzyskania prawidłowej temperatury roboczej ? Tak, czy tak, na zimnym silniku obroty masz podniesione. A przez 6 km to się silnik nawet dobrze nie zagrzeje.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
muzzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Feroza Daihatsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-10-2015, 07:28   

NO niby tak : ) aczkolwiek u mnie to nie działa tak nawiasem mówiąc i troche trzęsię na zimnym. Muszę to naprawić bo na zimnym mam 600 obrotów.
_________________
Docelowo Pajero II
 
 
Mad_Max 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 2.8 Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 70
Skąd: Zabrze
Wysłany: 28-10-2015, 22:16   

Macie ciekawe spalania ja w moim longu 2.8 td na oponach Kumho ROAD VENTURE AT KL78 235/75 R15 na trasie mam spalanie 12 l na 100 km przy prędkości średniej 110 km a w mieście jak jeżdżę spokojnie to bez problemu wychodzi 10 l na 100 km :) .A jeżdżę dziennie po 100-200 km często cykl mieszany.Dodam że regenerowałem czy jak to się zwie oddałem do czyszczenia wtryski bo przed tym zabiegiem to na 20L potrafił przejechać zaledwie 140 km ihihhi .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.