Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 DID błędy nie do skasowania
Autor Wiadomość
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 21-10-2015, 20:01   2.0 DID błędy nie do skasowania

Witam
Jestem świeżym posiadaczem outlandera II. Nie znam historii samochodu. Autocom widzi błędy abs. Nie działa napęd, słychać sygnał dźwiękowy podczas jazdy. Miał ktoś może styczność z podobnymi błędami?
Z góry dziękuje za odpowiedz
foto błędów:
http://zapodaj.net/images/f4a5e720c39ac.png
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 21-10-2015, 20:43   

Poduszka kierowcy była strzelona?
Może przy wymianie ktoś nie podpis taśmy?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2015, 09:50   

U0114 - problem z magistralą CAN
C1219 - to samo
C1290 - to samo
C121D - to samo lub nieskalibrowany czujnik hamulca
C2205 - to samo lub nieskalibrowany czujnik skrętu kierownicy

Generalnie sporo szukania.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 23-10-2015, 16:42   

Poduszka strzelona była. Taśma odpięta. Po podpięciu to samo. Poduszki jeszcze nie podpinam bo nie mam połączenia z airbag komputerem. Ma ktoś może schemat gniazda obd2 w tym modelu bo ktoś ewidentnie go przelutowywał. Co może wywoływać błąd magistrali can?
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 23-10-2015, 17:44   

Kąt skrętu kierownicy jest też potrzebny do esp.
Taśmę kup drugą. Pousuwaj oporniki przy module srs.
Ogólnie to dużo grzebania. Komp. niezbędny i ktoś rozumny
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 24-10-2015, 09:44   

Taśma kierownicy jest sprawna. Sprawdzałem multimetrem przejścia są. Chodzi o taśmę czy o czujnik kąta skrętu? Wie ktos gdzie znajduje sie moduł srs? I jeszcze jedno pytanie ma ktoś pojęcie dlaczego po włączeniu świateł drogowych zamyka się klapa na wyświetlaczu? przez to centralny działa tylko przy włączonych światłach ;/
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-2015, 13:35   

Grzesiek1193 napisał/a:
Ma ktoś może schemat gniazda obd2 w tym modelu bo ktoś ewidentnie go przelutowywał.

Zapewne po to, żebyś nie mógł się połączyć z niektórymi systemami. Ciekawe.
Współczuję.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 24-10-2015, 15:23   

Grzesiek1193 napisał/a:
Ma ktoś może schemat gniazda obd2 w tym modelu bo ktoś ewidentnie go przelutowywał.

Rozpisany pinout nie jest konieczny jeżeli masz dostęp do skanera Mitsu. Upewnij się co do plusa i masy. Pozostałe piny zdefiniujesz metodą prób i błędów - niczego nie uszkodzisz. :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 25-10-2015, 11:32   

Złącze jest od innego samochodu, przylutowane raczej dobrze gdyż autocom skanuje wszystko nie może się połączyć tylko z poduszkami, i nie ma połączenia z linią can. Dobrze się domyślam że przez brak komunikacji szyny can nie mam połączenia z airbagiem i modułem 4wd?
Czy sterownik ectas może powodować błąd szyny can? Mniemam że jest uszkodzony gdyż nie działa otwieranie bagażnika i żaden czujnik otwarcia drzwi. Przez to centralny też nie działa. Pomiędzy zegarami wyświetla się ciągle że samochód ma otwarte drzwi kierowcy i bagażnik. i najlepsze teraz. Bagażnik zamyka się po włączeniu świateł drogowych, a drzwi kierowcy po włączeniu zapłonu. Ma ktoś jakieś pomysły? Myślę zatrząść od wymiany właśnie sterownika ectas.
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26-10-2015, 02:00   

Witam
Moze to byc Etacs lub nie ale od czegos trzeba zaczac
Czy wiesz jak bylo uszkodzone auto?
Sprawdz czy bezpieczniki wszystkie sa dobre te na aku i w etacsie.
Sprawdz miernikiem czy do pompy abs dochodzi napiecie/
Tasma kata skretu znajduje sie z tulu przelacznikow - pierscien.
Jak macie jakis dobry tester to na podgladzie sprawdz czy zmienia sie kat obrotu kierownicy.
Problem z magistrala can moze byc spowodowany blokowaniem przez jakis sterownik z powodu uszkodzenia etacs lub braku napiecia na jakims module -/+ lub uszkodzenia kabli.
Do tego najlepiej nadawalby sie tester mitsubishi
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 26-10-2015, 17:47   

Ciekawostka jest taka że abs działa. Tzn jak depnę po hamulcach pedał drży i słychać że abs działa, mogę nim sterować komputerem każdym kołem z osobna to samo tcl. Bezpieczniki sprawne, ectas jest z 2012 r a samochód z 2007 czyli tez był zmieniany po co ciężko stwierdzić. Komputer pokazuje kąt skrętu -0.66 stopnia cały czas.
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 28-10-2015, 18:47   

Witam
Jezeli tester pokazuje taki kat przez caly czas to bedzie uszkodzony czujnik kata, lub moze byc uszkodzona instalacja
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 29-10-2015, 21:34   

Po zmianie etcas, żadnych efektów, nadal czujniki zamknięcia drzwi nie działają, klapa cały czas otwarta zamyka się po włączeniu świateł, przycisk otwarcia bagażnika nie działa, ciekawostka jest taka że dzała centralny zamek z pilota mimo że komputer widzi otwartą klapa bagażnika. błędy abs te same, nadal brak komunikacji z szyną can, modułem napędu. Ktoś wie gdzie szukać sterownika centralnego zamka?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-10-2015, 11:04   

Grzesiek1193 napisał/a:
Komputer pokazuje kąt skrętu -0.66 stopnia cały czas.

tokyo napisał/a:
Jezeli tester pokazuje taki kat przez caly czas to bedzie uszkodzony czujnik kata, lub moze byc uszkodzona instalacja
Dokładnie tak
Grzesiek1193 napisał/a:
nadal czujniki zamknięcia drzwi nie działają, klapa cały czas otwarta zamyka się po włączeniu świateł, przycisk otwarcia bagażnika nie działa, ciekawostka jest taka że dzała centralny zamek z pilota mimo że komputer widzi otwartą klapa bagażnika. błędy abs te same, nadal brak komunikacji z szyną can, modułem napędu.

Biorąc pod uwagę powyższe obstawiam wiązkę/wiązki do naprawy.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 30-10-2015, 11:24   

w których wiązkach szukać koledzy? wyglądają na sprawne wszystkie, sprawdzać połączenia na kostkach? czy może skrzynkę bezpieczników przy silniku? tam jest przekaźnik od świateł mijania, jak je włączam bagażnik się zamyka, jak go wyjmę to już w ogóle się nie zamyka bo nie ma świateł. Na podmienionym etcas światła mijania zapalają się po odpaleniu silnika raz na 50 % a raz w ogóle. Gdzie jeszcze są jakieś sterowniki, moduły , kostki które powinienem sprawdzić? Nie działa przycisk into obok zegarów, przycisk w manetce świateł, a chyba powinny coś robić, przyciski w kierownicy mimo że taśma ma przejścia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.