Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Shogun Pinin - chcialem sie przywitac - kilka pytan
Autor Wiadomość
CiniO 
Nowy Forumowicz

Auto: Shogun Pinin 1.8 MPI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 5
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30-10-2015, 22:21   

mstrucz napisał/a:
Wszystkie objawy prawidłowe. Żaden bez skrzyni z reduktorem (SS4) nie miał LSD, a i pozostałe rzadko. Pamiętaj, że tam nie ma kłowej blokady napędów a wiskoza w MPI ma zakres 0 - 100procent na oś, więc szybciej ją spalisz niż zatrzyma silnik.


Aha.
Pozniej jeszcze jeden test z kolega zrobilismy.
W ten sam sposob jak silnik chodzil na 1 pierwszym biegu, wszystkie kola uniesione.
Złapaliśmy tylne koła rękami (kazdy po jednam) i bylismy w stanie je utrzymac.
Owszem sila napędowa była, ale do Pudziana mi daleko, wreczb przeciwnie raczej jestem z typu "chuderlak" a i tak utrzymanie koła nie bylo zbyt trudne. Nie byla to sila ktora moim zdaniem molglaby napedziec samochod pod gorke.

Czy rzeczywiscie tak to ma byc, i poprostu ta wiskoza nie jest w stanie wiecej osiagnac?

Czy jest jakas mozliwosc swapa napedu z super select do MPI? Jaki to bylby orientacyjnie koszt?
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-10-2015, 08:42   

Tez jestem ciekaw czy jest mozliwe przelozenie skrzynu z reduktorem ?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 31-10-2015, 18:58   

Same skrzynie SS nie są drogie. Do tysiąca pewnie by całkiem niezłą znalazł, jak porównywałem moją z SS to wszystkie mocowania wyglądały tak samo, nawet jest zaślepiona dziura na drugi drążek. Większym problemem mogłoby być jedynie podłączenie elektroniki, przynajmniej dla mnie bo po prostu się nie znam na tym.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-10-2015, 19:04   

W sumie na upartego to elektroniki by nie trzeba podlaczac. Za pomoca drazka wbijasz przelozenia i wiesz jak Jedziesz

[ Dodano: 31-10-2015, 20:48 ]
Nie musi koniecznie wyswietlac w jakim trybie jedziemy

[ Dodano: 31-10-2015, 20:49 ]
Nie musi koniecznie wyswietlac w jakim trybie jedziemy . P

[ Dodano: 31-10-2015, 20:51 ]
P.s a samego reduktora do mpi nie da rady dolozyc ?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 31-10-2015, 21:21   

Prawdopodobnie i sam reduktor wystarczy.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-11-2015, 07:16   

Kurde , gdyby sie dalo reduktor dolaczyc to by bylo fajnie. Tylko jak bylby wlaczany ? Przeciez w mpi mamy jeden lewarek
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 01-11-2015, 08:31   

Jak wsadzasz reduktor to w nim masz drugi lewarek pod który masz zaślepioną dziurę w podłodze
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-11-2015, 11:26   

A nie wiesz czy nasza skrzynie da rade polaczyc z reduktorem bez dodatkowych modyfikacji ? Jestem mocno tym zainteresowany , wiec jesli macie jakas wiedze na ten temat dajcie znac
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 01-11-2015, 13:02   

Gdzieś czytałem że cały mechanizm jest upchnięty w tą samą obudowę, więc powinno pasować.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-11-2015, 14:27   

Jakbys odnalazl jakies detale to daj znac piotrek. Ja postaram sie porównac po fotach. Czyli centralny mechanizm roznicowy podmieniamy z reduktorem ? Jak myslicie jesli nie podlaczymy elektroniki to bedzie wiadomo na jakim trybie jedziemy ?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 01-11-2015, 17:08   

Na pewno przodu nie rozłączysz. Ale pewnie bardziej Ci chodzi o możliwość zredukowania przełożeń. Ja zastanawiam się też nad montażem blokady mostu, gotowce kosztują więcej niż za auto dałem, ale żeby tak na wzór coś mieć to bez problemu bym dorobił za kilka stówek.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
19 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 2.0 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 52
Skąd: Turek
Wysłany: 01-11-2015, 17:19   

Trzeba było kupić GDi a nie teraz cudujecie :P
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 01-11-2015, 18:06   

I wydawać 50 zł za każde 100 km i męczyć się z wszystkim z czym gdi się wiąże? Porównaj koszty eksploatacyjne gdi i mpi nawet zakładając że nic się nie zepsuje. :lol:
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-11-2015, 18:58   

Jam gaziarz z krwi i kosci wiec brzydze sie sama benzyna a w szczegolnosci gdi. Dokladnie , chodzi mi o sama mozliwosc zredukowania i wiekszy moment obrotowy w terenie
 
 
19 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 2.0 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 52
Skąd: Turek
Wysłany: 01-11-2015, 19:33   

Macie rację, koszty paliwa są duże i nie ma co tu ukrywać, chociaż z silnikiem, odpukać od kupna nie mam żadnych problemów :)
ps. też jestem zwolennikiem gazu dlatego Pinin jest drugim autem bo w przeciwnym razie poszedłbym z torbami :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.