Rdzewiejący ASX |
Autor |
Wiadomość |
LUK_DJ
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 10 Skąd: DOL
|
Wysłany: 26-10-2015, 07:28
|
|
|
Mój ASX nie miał nawet otarci w tym obrębie. Zaprawki robione, ponieważ pojawiły się pęcherzyki takie ok 1-2mm średnicy. Jako, że korozja rozpoczęła się od wnętrza błotnika ww. pęcherzyki były efektem przerdzewienia blachy.W Moim drugim aucie tj.12-letnim Outlanderze, dokładnie w tym miejscu pojawiają się pęcherze po obu stronach pojazdu. Tylko ASX ma 5 latek. Myślę, iż wkrótce ww. problem pojawi się w innych egzemplarzach. |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3273 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 26-10-2015, 07:37
|
|
|
LUK_DJ napisał/a: | Niby jest 12 lat gwarancji na perforację... |
... pod warunkiem corocznego przeglądu karoserii przez ASO. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wlodeks
Mitsumaniak
Auto: ASX 1,8 150KM 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 136 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 26-10-2015, 12:30
|
|
|
Miałem korozję dokładnie w tym samym miejscu. W serwisie przyjęli to na gwarancji na perforację blach i wymienili cały błotnik (oprócz błotnika wymienili również klapę bagażnika, bo tam też była korozja). Oczywiście, ważne jest aby mieć w książce serwisowej wpisy dotyczące przeglądów nadwozia bo inaczej może być kiepsko z uznaniem 12 letniej gwarancji perforacyjnej. |
|
|
|
 |
xkongox
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2015 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-10-2015, 19:46
|
|
|
Witam Wszystkich
U mnie rdza pojawiła się wokół mocowania ramki tablicy rejestracyjnej. Ramka wpada w wibracje przy zamykaniu klapy i wyciera lakier, więc postanowiłem coś z tym zrobić. Tak jak u poprzedników, stalowe wkręty na żywca wkręcone w blachę. Podczas dokręcania prawdopodobnie nastąpił odprysk lakieru i pojawiła się korozja. Wygląda to na żenującą robotę producenta i ASO.
Auto z polskiej dystrybucji, ma 8 miesięcy i przebieg ok. 10 tys. ASO specjalnie nie zdziwiła wspomniana informacja i w ramach gwarancji mają się tym zająć. Jak widać można chuchać i dmuchać, a i tak finalnie przywitać się z lakiernikiem. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 04-11-2015, 13:44
|
|
|
Mnie oraz mojemu kumplowi udało się wymienić tylne klapy pomimo wygaśnięcia gwarancji w ASO Satall Łódź. Nasze auta są z końca 2011 roku (pierw rejestracja 2012).
U nas wyglądało to tak
 |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
Wedrowiec
Forumowicz
Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 310 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-11-2015, 14:15
|
|
|
Gwarancja na blachy jest dłuższa. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 04-11-2015, 14:45
|
|
|
Wedrowiec napisał/a: | Gwarancja na blachy jest dłuższa. |
Owszem ale dotyczy to gwarancji na perforację nadwozia. Jak wgłębisz się co to znaczy to reklamacja uwzględnia dopiero dziurę na wylot a nie rdzawe ognisko korozji.
Wymiana została wykonana jako ukłon w stronę klienta (dobre imię firmy) |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
LUK_DJ
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 10 Skąd: DOL
|
Wysłany: 05-11-2015, 13:02
|
|
|
Jestem rozczarowany przerdzewieniem nadkola na wylot w 5 letnim ASX, jest to rzecz niedopuszczalna. Dam znać czy gwarant wykonał naprawę gwarancyjną, czy też się wykpił. Nie ukrywam, iż sposób załatwienia reklamacji ASX-a, będzie miał duży wpływ na wymianę drugiego pojazdu - starego Outlandera na nowy model, czy też zakupienia RAVki u konkurencji. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2015, 16:54
|
|
|
Kup Toykę, opowiem Ci wtedy o przebojach mojej siostry z ASO Toyoty |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 05-11-2015, 22:08
|
|
|
LUK_DJ napisał/a: | Jestem rozczarowany przerdzewieniem nadkola na wylot w 5 letnim ASX, jest to rzecz niedopuszczalna. Dam znać czy gwarant wykonał naprawę gwarancyjną, czy też się wykpił. Nie ukrywam, iż sposób załatwienia reklamacji ASX-a, będzie miał duży wpływ na wymianę drugiego pojazdu - starego Outlandera na nowy model, czy też zakupienia RAVki u konkurencji. |
Szczerze to trochę dziwnie wygląda to nadkole. Czy na pewno ten element nie był w przeszłości naprawiany? Może była jakaś przygoda o której nie wiesz? Znam przypadek malowania elementu w nowym samochodzie z powodu uszkodzenia w transporcie (clio mojej żony).
Jeśli faktycznie Twój egzemplarz nie był wcześniej naprawiany to sądzę, że jest to przypadek jednostkowy. Na tą chwilę ludzie borykają się "jedynie" z:
- korozją na tylnej klapie bagażnika
- korozją punktową na przednim pasie pod maską pod osłoną plastików
Temat powinien oczywiście zostać wyjaśniony przez gwaranta. |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
LUK_DJ
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 10 Skąd: DOL
|
Wysłany: 09-11-2015, 13:03
|
|
|
wlodeks napisał/a: | Miałem korozję dokładnie w tym samym miejscu. W serwisie przyjęli to na gwarancji na perforację blach i wymienili cały błotnik (oprócz błotnika wymienili również klapę bagażnika, bo tam też była korozja). Oczywiście, ważne jest aby mieć w książce serwisowej wpisy dotyczące przeglądów nadwozia bo inaczej może być kiepsko z uznaniem 12 letniej gwarancji perforacyjnej. |
To już drugi przypadek . Naprawy nie było, ponieważ przy wydaniu (5lat temu) ASX-a przemierzyłem go czujnikiem lakieru.
W pięcioletnim aucie oznaki niezawinionej korozji to jakaś porażka a nie normalność, gadanie, że "ten typ tak ma" to zwykłe robienie klienta już w nie w konia a w słonia . Te całe przeglądy powłoki lakierniczej to też ściema, jak zauważą korozję w ASO to co w jakiś magiczny sposób ją zatrzymają! Bez naprawy lakierniczej się nie da. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 09-11-2015, 13:38
|
|
|
LUK na zdjęciu które dałeś ewidentnie widać zaprawkę i zamalowaną rysę także coś tam się działo w tym miejscu |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-11-2015, 14:41
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Kup Toykę, opowiem Ci wtedy o przebojach mojej siostry z ASO Toyoty |
Rozumiem, że nierzetelność jednej firmy usprawiedliwia robienie tego samego przez inną?
A w Ameryce to murzynów biją |
|
|
|
 |
RomanK61
Mitsumaniak
Auto: ASX 1,6 117KM z 2015r. Diamant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 169 Skąd: okolice Wadowic
|
Wysłany: 29-05-2018, 13:39
|
|
|
Czy macie jakiś sprawdzony środek do zakonserwowania tylnej klapy Asx-a, czy potrzeba demontażu tapicerki,a może wystarczy zakonserwować przez te malutkie otwory w dole klapy. |
_________________ RomanK |
|
|
|
 |
FabioASX
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 2 Skąd: Silesia
|
Wysłany: 13-08-2018, 10:45 rdza na klapie
|
|
|
mam ten sam problem rdzewieje mi klapa ale nie mam corocznych przeglądów bo kupiłem auto krajowe ale z drugiej ręki. Da rade coś z tym zrobić ? |
|
|
|
 |
|