Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Grzechotanie przy skręcaniu.
Autor Wiadomość
aequitas 
Forumowicz

Auto: Lancer CY2A Sedan 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-10-2015, 10:09   

U mnie pojawiają się dziwne dźwięki tylko przy pierwszym prostowaniu kół z mocnego skrętu tuż po odpaleniu samochodu. Raczej się tym nie przejmuje i widzę, że słusznie czytając jak niektórzy z was jeżdżą tak na codzień.
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-10-2015, 11:00   

Chyba normalna rzecz, w książce serwisowej czytałem, że to ma związek z systemem stabilizacji toru jazdy, kontrolą trakccji etc. to chyba jakiś self-check tych systemów.
_________________
Mój misiek
 
 
Yorii 
Forumowicz
Metalurg

Auto: LancerX sedan 1.6 117KM invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 53
Skąd: Skopanie/Kraków
Wysłany: 10-11-2015, 10:08   

Jeżeli stukanie/skrzeczenie wydobywa się podczas skręcania to gumowa osłona, jeśli chodzi o skrajne położenie to takie stuki mogą dochodzić jak się skręci kierownice na maxsa i jeszcze się ja przytrzymuje. Możecie sobie sprawdzić o co chodzi jak odpalicie silnik skręcicie koła max w jedna stronę aż do oporu i pościcie parę stopni wróci (to nie gumowe opony ją wrócą ani nie kąt wyprzedzenia). Spróbujcie wykonywać skręt maksymalny mniej więcej tak skręćcie koła na maxsa j jak pojawi się opór to lekko odpuście... koła dalej będą wykonywać max skręt a żadnego stuku już nie powinno być ....tak jest przynajmniej u mnie. Nauczyłem się tak wykonywać pełny skręt i jest git.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.