Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] [C51A 1.3]Linka hamulca recznego
Autor Wiadomość
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 10:28   [C52A 1.5] [C51A 1.3]Linka hamulca recznego

Mam maly problem. Podczas spawania wydechu moj magiczny tesciu przytopil mi linke hamulca recznego. Moje pytanie brzmi. Czy wymiana i naciagniecie takiej linki nie jest skomplikowana. Jezeli nie to w jaki sposob to sie robi. A jezeli trzeba oddac do mechanika to ile to moze kosztowac (sama robocizna).

PS. Tescia bic nie bede :P
Ostatnio zmieniony przez josie 10-05-2007, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 06-04-2007, 07:18   

Wymiana linki jest bardzo prosta... no może z tym bardzo przesadziłem... ale w zasadzie nie ma z tym problemów....

1 - Demontaż schowka środkowego ( dwa wkręty w okolicach zatrzasków pasa bezp.
i dwie śrubki pod czarną półeczką - -tam gdzie są trzy przegródki na drobniaki...

2 - Później odkręcamy napięcie linki kleczem 10mm.... zwalniamy naciąg...
3 - na tunelu pod wykładzina linka :rozdwaja" się tam trzeba ją rozpiąć ( w zależności którą
wymieniamy) prawą lub lewą...
4 - Następnie pod autko...niestety czasami i trzeba pod autem i na kolanach :D ...
5 - Odkręcamy zamocowania linki po kolei, no i przy tylnej belce również "wahaczach"...
6 - W przypadku bębnów, ściągamy koło , bębęn... i zdejmujemy z uchwytu...(uważać
żeby piachu do łożyska nie nasypać...)
7 - W przypadku tarcz... po zdjęciu zabezpieczenia końcówki linki, zdejmuje z cięgna i
później ściągami z ucha trzymającego pancerz linki....

8 - Wszystko powoli i z "pomyślunkiem"
9 - Za bezmyślne majsterkowanie nie biorę odp... :P


PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.