Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 DID błędy nie do skasowania
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-11-2015, 01:56   

Grzesiek1193 napisał/a:
w których wiązkach szukać koledzy?

http://mmc-autoelectric.org.ua/mmc-service-manuals - tu znajdziesz schematy.
Życzę cierpliwości.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 01-11-2015, 17:29   

dziękuje :D
Mam jeszcze problem z silnikiem tzn zapala i gaśnie jak długo postoi/ jest zimny. Zmieniłem uszczelniacze na pompowtryskach, świece żarowe bo 3 spalone byłe, nic to nie dało. Rano zapala i gaśnie z 8 razy niekiedy zanim zacznie pracować na wolnych obrotach. Miał ktoś podobne problemy?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2015, 10:12   

Masz go czym diagnozować?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 03-11-2015, 20:09   

Tak. Auto-com zero błędów, czasem za duży przepływ spalin w układzie egr.
Pompa wstępna sprawna, dziwne ciśnienie na pompie tandemowej. Na weekendzie postaram sie podnieść dawkę paliwa przy rozruchu.

A przy okazji rozwiązałem problem z elektroniką, jakiś fachowiec pomylił kostki tzn, kostkę która powinna być wpięta w sterowniku etcas podpiął do listwy łączącej wiązki elektryczne liczników drziwi i silnika, i odwrotnie. kostki były identyczne i pasowały w obydwa miejsca :D
efekt: czujniki drzwi działają, światełka wewnątrz także, moduł 4wd, napęd, tempomat, poduszki zgasły, otwieranie bagażnika, centralny zamek i pewnie wiele innych funkcji :D
Może kogoś naprowadzi moja męka z instalacją, a przyznam że już myślałem ją zmienić.

dodam link ciśnienia na pompie tandemowej:
https://youtu.be/pDwTUQwybw4
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-11-2015, 09:43   

Grzesiek1193 napisał/a:
czasem za duży przepływ spalin w układzie egr.

Zrób test EGR - zadaj mu % otwarcia i popatrz na realne vs oczekiwane.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 05-11-2015, 11:24   

Grzesiek1193 napisał/a:
jakiś fachowiec pomylił kostki tzn, kostkę która powinna być wpięta w sterowniku etcas podpiął do listwy łączącej wiązki elektryczne liczników drziwi i silnika, i odwrotnie. kostki były identyczne i pasowały w obydwa miejsca :D

Hmm... dwa identyczne gniazda w zasięgu dwóch identycznych wtyków - to byłby szczególny przypadek made in Japan.
Możesz wrzucić jakieś zdjęcie?
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 16-11-2015, 20:17   

zdjęcie kostek
http://zapodaj.net/d9e5af877c041.jpg.html

Egr zaślepiony, rozpylacze pompowtryskiwaczy nowe, pompa tandemowa podkręcona na ciśnienie 0.5 MPa na biegu jałowym.
Efektów brak, samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować, mało tego jak się zagrzeje po wciśnięciu gazu w podłogę potrafi zgasnąć, jak się dodaje powoli to wkręca się dobrze. Błędów w komputerze brak. Ma ktoś jakieś pomysły?
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 16-11-2015, 21:13   

Grzesiek1193 napisał/a:
zdjęcie kostek
http://zapodaj.net/d9e5af877c041.jpg.html

Egr zaślepiony, rozpylacze pompowtryskiwaczy nowe, pompa tandemowa podkręcona na ciśnienie 0.5 MPa na biegu jałowym.
Efektów brak, samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować, mało tego jak się zagrzeje po wciśnięciu gazu w podłogę potrafi zgasnąć, jak się dodaje powoli to wkręca się dobrze. Błędów w komputerze brak. Ma ktoś jakieś pomysły?


Dziurawa rura (albo nieszczelność) turbo - intercooler?
_________________
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 16-11-2015, 22:32   

Grzesiek1193 napisał/a:
samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować

Sprawdź/porównaj wartości z ECT na zimnym i rozgrzanym.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 18-11-2015, 20:45   

Rura/ nieszczelność raczej odpada, po zdjęciu rury przy kolektorze ssącym efekt taki sam.
Georg mógłbyś rozwinąć myśl "wartości z ECT" nie bardzo się orientuje o co chodzi.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 18-11-2015, 21:19   

ECT - Engine Coolant Temperature :wink:
Sprawdź/porównaj ze specyfikacją (chyba gdzieś była na forum) wartości:
- napięcia na czujniku z zapiętą wtyczką i przy włączonym zapłonie
- rezystancji na czujniku z wypiętą wtyczką
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Grzesiek1193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 19-11-2015, 11:12   

Dobrze rozumiem. Chodzi o czujnik temperatury ten 2 pinowy w termostacie tak? Wymienialem go. Ale sprawdze rezystancje i napięcie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.