2.0 DID błędy nie do skasowania |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2015, 01:56
|
|
|
Grzesiek1193 napisał/a: | w których wiązkach szukać koledzy? |
http://mmc-autoelectric.org.ua/mmc-service-manuals - tu znajdziesz schematy.
Życzę cierpliwości. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Grzesiek1193
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 01-11-2015, 17:29
|
|
|
dziękuje
Mam jeszcze problem z silnikiem tzn zapala i gaśnie jak długo postoi/ jest zimny. Zmieniłem uszczelniacze na pompowtryskach, świece żarowe bo 3 spalone byłe, nic to nie dało. Rano zapala i gaśnie z 8 razy niekiedy zanim zacznie pracować na wolnych obrotach. Miał ktoś podobne problemy? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2015, 10:12
|
|
|
Masz go czym diagnozować? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Grzesiek1193
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 03-11-2015, 20:09
|
|
|
Tak. Auto-com zero błędów, czasem za duży przepływ spalin w układzie egr.
Pompa wstępna sprawna, dziwne ciśnienie na pompie tandemowej. Na weekendzie postaram sie podnieść dawkę paliwa przy rozruchu.
A przy okazji rozwiązałem problem z elektroniką, jakiś fachowiec pomylił kostki tzn, kostkę która powinna być wpięta w sterowniku etcas podpiął do listwy łączącej wiązki elektryczne liczników drziwi i silnika, i odwrotnie. kostki były identyczne i pasowały w obydwa miejsca
efekt: czujniki drzwi działają, światełka wewnątrz także, moduł 4wd, napęd, tempomat, poduszki zgasły, otwieranie bagażnika, centralny zamek i pewnie wiele innych funkcji
Może kogoś naprowadzi moja męka z instalacją, a przyznam że już myślałem ją zmienić.
dodam link ciśnienia na pompie tandemowej:
https://youtu.be/pDwTUQwybw4 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-11-2015, 09:43
|
|
|
Grzesiek1193 napisał/a: | czasem za duży przepływ spalin w układzie egr. |
Zrób test EGR - zadaj mu % otwarcia i popatrz na realne vs oczekiwane. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 05-11-2015, 11:24
|
|
|
Grzesiek1193 napisał/a: | jakiś fachowiec pomylił kostki tzn, kostkę która powinna być wpięta w sterowniku etcas podpiął do listwy łączącej wiązki elektryczne liczników drziwi i silnika, i odwrotnie. kostki były identyczne i pasowały w obydwa miejsca |
Hmm... dwa identyczne gniazda w zasięgu dwóch identycznych wtyków - to byłby szczególny przypadek made in Japan.
Możesz wrzucić jakieś zdjęcie? |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Grzesiek1193
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 16-11-2015, 20:17
|
|
|
zdjęcie kostek
http://zapodaj.net/d9e5af877c041.jpg.html
Egr zaślepiony, rozpylacze pompowtryskiwaczy nowe, pompa tandemowa podkręcona na ciśnienie 0.5 MPa na biegu jałowym.
Efektów brak, samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować, mało tego jak się zagrzeje po wciśnięciu gazu w podłogę potrafi zgasnąć, jak się dodaje powoli to wkręca się dobrze. Błędów w komputerze brak. Ma ktoś jakieś pomysły? |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 16-11-2015, 21:13
|
|
|
Grzesiek1193 napisał/a: | zdjęcie kostek
http://zapodaj.net/d9e5af877c041.jpg.html
Egr zaślepiony, rozpylacze pompowtryskiwaczy nowe, pompa tandemowa podkręcona na ciśnienie 0.5 MPa na biegu jałowym.
Efektów brak, samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować, mało tego jak się zagrzeje po wciśnięciu gazu w podłogę potrafi zgasnąć, jak się dodaje powoli to wkręca się dobrze. Błędów w komputerze brak. Ma ktoś jakieś pomysły? |
Dziurawa rura (albo nieszczelność) turbo - intercooler? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 16-11-2015, 22:32
|
|
|
Grzesiek1193 napisał/a: | samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować |
Sprawdź/porównaj wartości z ECT na zimnym i rozgrzanym. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Grzesiek1193
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 18-11-2015, 20:45
|
|
|
Rura/ nieszczelność raczej odpada, po zdjęciu rury przy kolektorze ssącym efekt taki sam.
Georg mógłbyś rozwinąć myśl "wartości z ECT" nie bardzo się orientuje o co chodzi. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 18-11-2015, 21:19
|
|
|
ECT - Engine Coolant Temperature
Sprawdź/porównaj ze specyfikacją (chyba gdzieś była na forum) wartości:
- napięcia na czujniku z zapiętą wtyczką i przy włączonym zapłonie
- rezystancji na czujniku z wypiętą wtyczką |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Grzesiek1193
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 13 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 19-11-2015, 11:12
|
|
|
Dobrze rozumiem. Chodzi o czujnik temperatury ten 2 pinowy w termostacie tak? Wymienialem go. Ale sprawdze rezystancje i napięcie. |
|
|
|
 |
|