Amortyzatory + sprężyny PII long 2.5 TD |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-11-2015, 12:37
|
|
|
Mighn napisał/a: | No dobrze, szukałem w serwisówce, szukałem pod autem i nie mogę wykminić jak się ustawia zbieżność pionową po lifcie przodu... | daj zarobić specjalistycznemu warsztatowi Kąt wyprzedzenia reguluje się np podkładkami na wahaczu->> masz takie podkładki ??? |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-11-2015, 13:01
|
|
|
Oj ja dam zarobić akurat przy tym, tylko że jestem z tych "lubiewiedzących" natomiast co do mania części... zawsze można nabyć... Ale że muszę wymienić wszystkie przewody hamulcowe (i giętkie i sztywne)- a tego sam już nie zrobię na pewno, to będę chciał się w kasie zmieścić jakoś tak, żeby przy okazji już amorki i sprężyny wymienić w hurcie... i mam nadzieje że ekipa z offserwis4x4.pl zrobi to dobrze, o pierwszy raz im auto do zrobienia daje. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 20-11-2015, 16:44
|
|
|
Podkładkami reguluje się kąt pochylenia koła. Kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy się w Pajero nie ustawia. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-11-2015, 16:57
|
|
|
Ale przy lifcie przednich zawiasów trzeba kont pochylenia zmienić, bo inaczej bierze koła "pod auto"... o ile dobrze poamiętam |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 20-11-2015, 17:16
|
|
|
Zgadza się. Ale w tym wypadku wyjmuje się podkładki a nie dodaje co czyni operację prostszą bo nie trzeba szukać podkładek. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-11-2015, 18:23
|
|
|
Czyli jak zbraknie podkładek, to zostaje przespawanie mocowania wahacza?? (hmm chyba to już zaczyna byś robienie zmota...). Tak czy siak, wyjątkowo będę dawać autko do mechaników, i niech oni się tym zamartwiała jak sobie policzyłem ile zapieczonych śrub będzie pewnie do ścięcia flexem, to stwierdziłem Pas! szczególnie że nie mam ani podnośnika ani kanału, a na hi-lifcie i cegłach tego robić nie będę :/ |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 20-11-2015, 21:24
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Podkładkami reguluje się kąt pochylenia koła. | no jasne masz rację co mi do łba przyszło z tym kątem wyprzedzenia Heilsberg napisał/a: | wyjmuje się podkładki a nie dodaje | u mnie wyjęli i założyli inne |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-11-2015, 13:30
|
|
|
Pewnie zamienili na inną (mniejszą) grubość podkładki po prostu. |
|
|
|
 |
dawidnet1
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2015 Posty: 4 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 22-11-2015, 00:37
|
|
|
U-96 jak się spisują te oponki co masz w terenie? Dają radę, czy na błotku im trochę brakuje? |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-11-2015, 11:59
|
|
|
Tak na oko, bardziej do Rock crawlingu one są niż na błoto.... |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-11-2015, 20:23
|
|
|
Mighn napisał/a: | Pewnie zamienili na inną (mniejszą) grubość podkładki po prostu. |
Mighen
Pojedź po prostu na dobrą stację diagnostyczną gdzie ludzie mają pojęcie o ustawianiu geometrii i zrobią ci to bez problemu.
Podkładki też mają już gotowe, o różnej grubości, rozcięte i zrobią to za ciebie i to raz a dobrze
Nie tylko Pajero ma taki typ regulacji , terrano też tak ma i kilka busów np. Iveco.
dawidnet1 napisał/a: | U-96 jak się spisują te oponki co masz w terenie? Dają radę, czy na błotku im trochę brakuje? |
Sprawują się bardzo dobrze , to jest opona uniwersalna ale przewidziana również na błoto i śnieg, bardzo dobrze się oczyszcza, przebija wszystkie AT-ki jakie są na rynku, porównywalna z trakcją w błocie z BF KM2, + ma lepsze wzmocnienia boczne co przekłada się na lepszą trakcję w koleinach i na niskim ciśnieniu. Na mokrym asfalcie również jest OK
Nie ma lepszej opony uniwersalnej zima/ lato
Zresztą radzę poczytać co niej piszą ludzie w necie i na forach
Mighn napisał/a: | Tak na oko, bardziej do Rock crawlingu one są niż na błoto.... |
Nie, do RC są inne oponki typowe MT-ki z miękkich mieszanek, to jest uniwersalna opona
Co jeszcze ważne - jest cicha
http://www.goodyear.eu/pl...ngler-duratrac/ |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|