Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CZerwony Turbomivec
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-05-2015, 12:23   

O kurcze jest moc. Przypomnij mi wage auta ...

Mi cezetka nie lezy geomerycznie ale trzeba przyznac ze ta jest ciekawa. :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 06-05-2015, 14:09   

Ross według dowodu 1145 kg masy ;)
 
 
Dan 78 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 20
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 07-05-2015, 16:31   

210,7 KM i 291 Nm

Tovija czy to jest bezpieczne dla tego motorku i sprzęgła ? prawie 300 niutków z 1,5 ...

I jak z właściwościami jezdnymi, przecież to już nie jest samochód, to rakieta :shock:

pozdr
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 07-05-2015, 18:25   

Zaskoczę Cię, ten silnik wytrzymuje bez kucia i modów nawet 270 hp i 410 Nm :mrgreen: Jeździ od paru lat takie czT w Łodzi i uwaga... na seryjnym sprzęgle ! :biggrin:

No właśnie ze względu na to, że to FWD nie ma sensu więcej nic dłubać. Ale też i osiągi na 210 hp i 291 Nm są na prawdę niesamowite, nie widzę najmniejszej potrzeby ich dźwigania. Gdyby to miało skrzydła szło by tym latać :D
Na suchym na 1 biegu pomaga na szczęście kontrola trakcji, potem daje rade bez buksowania - geunt to dobre opony na przodzie i można jeździć małym evo sprawnie i bardzo szybko :D
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 07-05-2015, 20:14   



Szacun, niezła maszynka! Nagraj jakiegoś onboarda :twisted:
Z ciekawości, ile Ci spala?
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 08-05-2015, 08:36   

Dzieki ;)
Spala tyle samo co przed remapem jeżeli chodzi o jazdę bez pałowania tj około 7 litrów w trybie 50/50 miasto i trasa :)
 
 
Dan 78 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 20
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 08-05-2015, 09:14   

Czyli tyle samo co moje 90 KM, 137 Nm....jak żyć :wink:
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 10-05-2015, 23:08   

Co do masy byłem na wadze elekto i z 1/3 baku paliwa oraz koła letnie 17" waga 1130 kg :wink: kurcze też mocno myślę nad mapką ale tak max 190 źrebaków :wink:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 17-08-2015, 17:56   

"Nadejszła wiekopomna chwiła" ... po ponad roku od zakupu auta biorę się w końcu za wymianę rozrządu... ;)


 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 24-11-2015, 09:20   

Podczas wymiany rozrządu okazało się, że uszczelka pokrywy zaworów się poci.
Musiała się pocić, gdyż połowa śrub była... niedokręcona :mrgreen:
Oczywiście uszczelka została wymieniona.

Po zdjęciu pokrywy ukazał się piękny widok skąpanych w oleju zaworów i wałków rozrządu :)




Korzystając z chwilowego braku deszczu wziąłem się za mycie letnich kół.

Obraz zastany po całym sezonie:


Profi stanowisko do mycia i pierwsze koło:

Po umyciu:


I przetarciu mikrofibrą:



Urywający dupę wiatr szybko wysuszył namoczone opony i resztki wody na alusach więc koła stoją sobie w kolejce do pakowania:


Do worków i czekać na wiosnę


I Colesław przygotowany do kolejnej zimy:



No i tradycyjnie:

http://www.youtube.com/watch?v=ud-PTRAYMbw
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2015, 12:39   

Tyle inwestycji w tem samochód, dopieszczania itd. a na zime zwykłe stalówki. Bleee, chociaż jakieś malowanko lub kołpaczek :]
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 24-11-2015, 15:03   

Nie stać mnie na takie luksusy, żeby na zimę zakładać alusy ;)
Mody robiłem najtaniej jak się dało a póki co jedyną większą inwestycją w samochód był... rozrząd, czyli w sumie eksploatacja :mrgreen:
Samochód jezdzi bezawaryjnie, bez inwestowania hajsu w naprawy. Jedyne co musze ogarnąć jeszcze w tym toku to zrobic szlif kolektora wydechowego bo się troszku wykrzywił (ciastolina) i poskladac wszystko na nowych uszczelkach.
Reasumując po półtorej roku upalania wymieniłem:
-uszczelkę kolektora (po zakupie, myslalem ze to ona jest winna okapcania glowicy przy kanale wydechowym 4 cylindra, ale okazuje sie ze to wina krzywego kolektora)
-łożysko koła tylnego (po zakupie, buczało fest)
-wyswietlacz komputera pokladowego (bolączka w tym genie Coltów)
-rozrząd
-uszczelkę pokrywy zaworów (tutaj jak się okazało wina nie leżała po stronie uszczelki a nie dokręconej pokrywy zaworów)

Ogarnę tylko kolektor co by 100% spalin napędzało wirnik turbinki i ŁUTUTUTU PSZ...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-11-2015, 15:27   

Tovija napisał/a:
-łożysko koła tylnego (po zakupie, buczało fest)
Jaki to auto ma przebieg? Co te japońce teraz za łożyska montują...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-11-2015, 18:08   

Hugo napisał/a:
Co te japońce teraz za łożyska montują...

teraz? :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-11-2015, 19:27   

Teraz. Przecież w starych japończykach nie ma z nimi żadnego problemu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.