Przesunięty przez: witek.w-wa 07-12-2007, 01:37 |
POMOCY!!!! Szukam Mitsubishi 300GT VR-4 lub Dodge StealthR/T |
Autor |
Wiadomość |
MARIANO69
Forumowicz Turbomaniak!!!

Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: JASIEŃ koło Żar
|
Wysłany: 05-04-2007, 21:19 POMOCY!!!! Szukam Mitsubishi 300GT VR-4 lub Dodge StealthR/T
|
|
|
Witam wszystkich miłośników 3000GT !!!
Prawdopodobnie temat który chcę poruszyć był nie jednokrotnie poruszany na tym forum
-wybaczcie ale dopiero się zarejestrowałem i narazie jeszcze nie ogarniam całego forum.
Mam dosyć poważny problem!!!
Od ponad półtora roku poszukuje dla siebie w przytomnym stanie Mitsubishi 3000GT VR-4
ewentualnie Dodge Stealth-a w wresji R/T
Te forum to chyba moja jedyna nadzieja!!!!
Zjeździłem już pół polski
- za każdym razem właściciel zapewniał że auto jest pierwsza klasa - "lalka" , "cukierek" itd.
i za każym razem po przyjeżdzie głęgoko się rozczarowałem
żeby nie powiedzieć wku...em!!!!
Ostatnio popłynełem na ponad 1000zł -podróż do Warszawy z lawetą po rzekomo idealnego Stealth-a
(tylko skrzynia miała być uszkodzona)
Okazało się że to "śmietnik" na kołach tak wytyrany że masakra!!!!
Ogólne znana prawidłowość że te auta opłaca się robić na tgz. ubezpieczenie
Bo firmy ubezpieczeniowe dobrze płacą za części do takich aut, i wiele osób to wykorzystuje i
kasuje te auta poczym reanimuje je na nowo tanim kosztem, żeby ponownie powtórzyć manewr
a potem w końcu trzeba takie auto sprzedać...
Miałem możliwość oglądania juz wielu takich aut - "jeżdzących szpachli"
Nie polecam kupić takiego na nieświadomce!!!
Nie potrzebuje rad co do kwestji technicznej czy na co zwracać uwage przy kupowaniu
Tylko w miare możliwości jakieś kontakty
Może któryś z klubowiczów będzie chciał się pozbyć takiego auta które by nie było "zmęczone"
Będe naprawde wdzięczny za jakieś namiary
Pozdrowionka dla wszystkich!!! |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2007, 18:04
|
|
|
tylko, Niemcy, powodzonka , u nas te co na sprzedaz to same trupy, jak sam zreszta zauwazyles |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
MARIANO69
Forumowicz Turbomaniak!!!

Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: JASIEŃ koło Żar
|
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2007, 19:28
|
|
|
nie przeplacasz, po prostu masz auto w dobrym stanie, a tak to ciagle bedziesz w nim grzebal, chyba ze lubisz, no i z czasemwyjdzie na to samo, tylko stracisz nerwy, ale to juz Twoja decyzja, ja tez szukalem kiedys w Polsce bez rezultatu. No i nie wiem czy zauwazyles polskie przebiegi, utarlo sie ze auto ma ok 100 tys km nie zaleznie czy ma 4, 8, 12, czy 15 lat |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
truespinmice
Mitsumaniak One of Austarion.com

Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-04-2007, 21:25
|
|
|
i ja bym chciał się podpiąć pod temat - sam miałem taki utworzyć niedługo
W moim przypadku chciałem się zapytać jak jest z 3000GT N/A ?
Wiadomo - najbardziej interesuje mnie VR4, ale patrząc na realia kupna , to zostaje mi tylko wersja SL oraz BASE. Z ukierunkowaniem na SL (24v).
Mam jedną turbine i rzadkie auto, będę miał dwie turbiny i jeszcze rzadsze auto, to już wogóle będę miał przewalone (plus jeszcze sprowadzenie z zagranicy)
Dlatego myśle nad N/A.
Prosiłbym o jakieś nakierowanie.
Na allegro (czyli PL) jest w sumie pareneście 3000GT/Stealth N/A , ale czy te wersje można kupić w PL ?? Mówicie (przeczytałem każde posty ), że zajechane itp itd, ale czy można liczyć na jakieś słowa otuchy w przypadku SL??
ps. jeżeli arrow lub witek jesteście chętni do odpowiadania na moje pytania (a mam ich dużo ) to możemy pisać tu , czy wolicie via PM, gg , mail...? |
_________________ Starion Klub Polska
 |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2007, 22:31
|
|
|
te autka sa ciezkie, wiec nie obrazajac wlascicieli SL 24v, 100 koni roznicy to duzo, inaczej to autko nie jezdzi. Sam mysle o minimalnym podniesieniu mocy do 400 KM |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
MARIANO69
Forumowicz Turbomaniak!!!

Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: JASIEŃ koło Żar
|
Wysłany: 07-04-2007, 10:32
|
|
|
witam!!!!!!
Masz racje Witek!!!
i większość pisze że auto było używane sezonowo sporadycznie i dotego jako drugie w rodzinie
Praktycznie podany przebieg auta nie odzwierciedla nigdy jego stanu
ale właściciele twardo twierdzą że taki właśnie przebieg jest
To równiez zgadzam się z Witkiem że (bez obrazy dla właścicieli SL-i )
tam nie ma zabardo czym jechać jeżeli chodzi o odejście (przyśpieszenie)
SL waży nie wiele mniej od VR-a a jadnak różnica w koniach jest znacz
Jeżeli
Pozatym po kupnie takiego modelu zawsze pozostaje świadomość że jest w tej kaście mocniejszy silnik
I po jakimś czasie użytkowania auta
(oczywiście jeżeli ktoś oczekuje od niego jakiejś dawki adrenaliny)
jest tej mocy już troche mało...
Wiem bo latałem Suprą Mk3 3 litry wolnossącą, automat kilka lat a po pół roku zaczołem żałować że nie kupiłem tej z turbiną 240KM całkiem inny moment, manual.
Natomiast nie radził bym Witkowi podkręcać swojego VR-a
No chyba że masz wzmocnioną skrzynie biegów
bo ogólnie znaną bolączką VR-ów jest słaba skrzynia biegów
tj. nie jest ona relatywnie za bardzo wytrzymała do tej mocy silnika
WIEM WIEM NIE ODKRYWAM TU AMERYKI!!!
(wiem że w tych nowszych modelach już poczyniono pewne poprawki ale nie wiem czy to wystarczy żeby wytrzymała dodatkowe ponad 100 kucyków)
[ Dodano: 07-04-2007, 10:54 ]
Co do tematu kupna Miśka 3000GT VR-4 czy wogóle jakiego kolwiek 3000
to dostrzegam światełko w tunelu w postaci importu takiego auta ze stanów!!!
tylko jak zwylke jest znowu jakiś problem
Namnorzyło się firm które się tym zajmują
i w wikszości zastrzegają sobie one wpłate całości za auto które dopiero mają sporwadzic lub konkrernie sporego procentu z cany wystawionego auta w USA
Jakoś nie bardzo powierzył bym bądz co bądz nie małe pieniądze (przynajmniej dla mnie) na zakup takiego auta - firmie która może mieścić się w przyczepie kempingowej
(tego nie wiemy bo wszystkie formalności załatwia przez internet)
daje konkretne warunki sprowadzenia tylko po to żeby nagarnąć klientów.
Wiem że niektóre firmy podpisują umowy przedstępne potwierdzane przez notariusza
ale co z tego jak właściciel znika po czasie gdzieś np na Majorce...
I moje pytanie...
czy ktoś ma taką sprawdzoną firme która sprowadzała mu jakieś auto ze stanów
konkretną firme godną polecenia i zaufania
był bym wdzięczny za kontakt i jakiś minimalny opis procedur jakie w niej obowiązują.
Dzięki!!! i pozdrowionka dla wszystkich!!! |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-04-2007, 11:52
|
|
|
MARIANO69 napisał/a: |
Natomiast nie radził bym Witkowi podkręcać swojego VR-a
No chyba że masz wzmocnioną skrzynie biegów
.... |
dlatego zmiana mocy bedzie tylko kosmetyczna o 20%. Do 400 KM skrzynia jest OK
szkoda, ze tylko po kilku miesiacach znowu jej bedzie brakowac . ale przynajmniej troszke wyrowna to roznice w ciezarze w stosuku do innych autek sportowych.
A co do importu z USA to jak nie masz znajomego co by tobie osobiscie sprowadzil i wyszukal to bym odpuscil temat. przeciez tymi autkami nie jezdzilo sie do kosciola.
ciekawostka jest tez to, ze na rynku niemieckim, egzemplarze o malych przebiegach nie traca na wartosci z uplywem lat. Na rynek niemiecki wyprodukowano tylko 500 sztuk i robiono je o rok dluzej niz w USA, nie wprowadzono tylko drobnych zmian stylistycznych jak to zrobiono w 99 w USA.
A dobrze utrzymane i na czas serwisowane autko, odwdzicza sie swoja bez awaryjnoscia
Hmm pamietam jak w jednej autoryzowanej stacji wymieniano mi klocki i 4 tloczkowe zaciski potraktowano czyms w stylu loma aby je schowac.....az strach pomyslec jak podchodzono do tych autek 5 czy 10 lat temu w naszym kraju...:( |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-04-2007, 21:28
|
|
|
Jezeli chodzi o sprowadzanie samochodów to ja firme która by chciała najpierw kaske a później towar omijał bym z baaardzo daleka. Jeżeli jest to profesjonalna firma która się tym zajmuje to po 1. ma kapitał na to żeby zainwestowac w kupno takiego samochodu i sporwadzenie go do kraju, po 2 jeżeli faktycznie sciagają samochody tak jak to wiekszość mówi w stanie "igła" to nawet jeżeli potencjalny kupiec go nie kupi to i tak szybko znajdzie się na niego inny. Do tej pory spotkałem się tylko z jedną taką firmą (ściagali samochody z europy - żadnych zaliczek nie chcieli) i faktycznie po sprowadzeniu samochody stoją u nich 2-3 dni i są sprzedawane. Rozmawiałem z nimi w sprawie Avanca ale niestety szybciej kupiłem Mondeo niż oni znaleźli w dobrym stanie i z wyposażeniem jakie mnie interesowało. Jak odnajde gdzieś kontakt to mogę wrzucić na forum (nie obiecuje bo to było juz jakiś czas temu) |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
MARIANO69
Forumowicz Turbomaniak!!!

Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: JASIEŃ koło Żar
|
Wysłany: 08-04-2007, 14:30
|
|
|
...no i taka firma by mi odpowiadała całkowicie..!!!
zero ryzyka!!!
Jeżeli mógł byś odkopać ten kontakt i podać go na forum- to było by super!!!
Możliwe że inni klubowicze skorzystają iprzy ściaganiu innych aut
(choć wydaje mi się że z kupieniem z pozostałych modeli Miśków nie ma takich problemów jak właśnie z 3000 GT)
Natomiast Maćkowi był bym wdzięczny jeżeli faktycznie nie sprawiło by mu to kłopotu i mógł by podlecieć do tego komisu o oblukać tego STEALTH-a, machnąć jakieś foto, itd.
To i ja kiedy będzie taka potrzeba w przyszłości, odwdzięcze się i moge tu na terenie woj. byłego Zielonogórskiego posprawdzać jakieś tematy Tobie.
Tylko podstawowa rzecz jeżeli ten Stealth nie będzie w wersji R/T (Twin Turbo)
tylko wolno ssący to nie ma tematu dla mnie, i można śmiało go odpuścić.
Z góry dziękówka za fatyge!!!
Pozdrawiam!!!! |
|
|
|
 |
SLAYE [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 20:58 Re: POMOCY!!!! Szukam Mitsubishi 300GT VR-4 lub Dodge Stealt
|
|
|
Dodge Stealth TO NIE TO SAMO CO 3000 GT
ODRADZAM CI TA WERSJE ORAZ WERSJE 3000GT MODEL US
W POLSCE NIE ZNAJDZIESZ PORZADNEGO 3000 GT
NAWET W NIEMCZECH JEST TRUDNO KUPIC W DOBRYM STANIE
JA MAM MOJEGO NA SPRZEDARZ W STANIE IDEALNYM ZA 20 TYS EUR
ROK 1996 76 TYS KM NA FRANCUSKICH NUMERACH
http://cgi.ebay.fr/MITSUB...1QQcmdZViewItem
GDYBYS CHCIAL WIEKSZE ZDJECIA PROSZE O KONTAKT
ZYCZE POWODZENIA W SZUKANIU
MARIANO69 napisał/a: | Witam wszystkich miłośników 3000GT !!!
Prawdopodobnie temat który chcę poruszyć był nie jednokrotnie poruszany na tym forum
-wybaczcie ale dopiero się zarejestrowałem i narazie jeszcze nie ogarniam całego forum.
Mam dosyć poważny problem!!!
Od ponad półtora roku poszukuje dla siebie w przytomnym stanie Mitsubishi 3000GT VR-4
ewentualnie -a w wresji R/T
Te forum to chyba moja jedyna nadzieja!!!!
Zjeździłem już pół polski
- za każdym razem właściciel zapewniał że auto jest pierwsza klasa - "lalka" , "cukierek" itd.
i za każym razem po przyjeżdzie głęgoko się rozczarowałem
żeby nie powiedzieć wku...em!!!!
Ostatnio popłynełem na ponad 1000zł -podróż do Warszawy z lawetą po rzekomo idealnego Stealth-a
(tylko skrzynia miała być uszkodzona)
Okazało się że to "śmietnik" na kołach tak wytyrany że masakra!!!!
Ogólne znana prawidłowość że te auta opłaca się robić na tgz. ubezpieczenie
Bo firmy ubezpieczeniowe dobrze płacą za części do takich aut, i wiele osób to wykorzystuje i
kasuje te auta poczym reanimuje je na nowo tanim kosztem, żeby ponownie powtórzyć manewr
a potem w końcu trzeba takie auto sprzedać...
Miałem możliwość oglądania juz wielu takich aut - "jeżdzących szpachli"
Nie polecam kupić takiego na nieświadomce!!!
Nie potrzebuje rad co do kwestji technicznej czy na co zwracać uwage przy kupowaniu
Tylko w miare możliwości jakieś kontakty
Może któryś z klubowiczów będzie chciał się pozbyć takiego auta które by nie było "zmęczone"
Będe naprawde wdzięczny za jakieś namiary
Pozdrowionka dla wszystkich!!! |
[ Dodano: 11-04-2007, 21:00 ]
Dodge Stealth TO NIE TO SAMO CO 3000 GT
ODRADZAM CI TA WERSJE ORAZ WERSJE 3000GT MODEL US
W POLSCE NIE ZNAJDZIESZ PORZADNEGO 3000 GT
NAWET W NIEMCZECH JEST TRUDNO KUPIC W DOBRYM STANIE
JA MAM MOJEGO NA SPRZEDARZ W STANIE IDEALNYM ZA 20 TYS EUR
ROK 1996 76 TYS KM NA FRANCUSKICH NUMERACH
http://cgi.ebay.fr/MITSUB...1QQcmdZViewItem
GDYBYS CHCIAL WIEKSZE ZDJECIA PROSZE O KONTAKT
ZYCZE POWODZENIA W SZUKANIU |
|
|
|
 |
MARIANO69
Forumowicz Turbomaniak!!!

Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: JASIEŃ koło Żar
|
Wysłany: 12-04-2007, 00:47
|
|
|
Hehe!!!
wiem że 3000 GT i STEALTH to nie to samo!!!
wiem również iż twierdzą że modele składane w USA są bardziej awaryjne - bo niby są składane mniej dokładnie...
Ale ale tutaj bardziej chodzi o styl, sylwetke, frajde z jazdy i adrenaline (dlatego VR -4)
Chodzi mi przedewszystkim żeby auto miało oryginalny lakier
a nie malowane całe - wtedy nie wiadomo co siedzi pod tą farbą
żeby było proste - nie naciągane po dzwonach i spawane z 3-ech aut
skrzynia i silnik żeby dawały rade (bo to w tym całym aucie jest najdroższe)
wiem bo mam stealth-a R/T na części
silnik sprzedałem za 6000zł
skrzynie z reduktorem za 5000zł
bez większych problemów...
JEŻELI TO JEST OK - TO RESZTE MOŻNA POWOLI DOPRACOWAĆ!!!!
20tys euro to dla mnie zbyt wiele, i nawet jeżeli posiadał bym taką gotówke przeznaczoną na zakup auta to wtedy nie było by to napewno 3000GT
Ale dzięki za propozycje!!!
76 tys przebiegu to faktycznie musi być "cukierek"
Ja zamierzam przeznaczyć na zakup coś koło 6500 euro
Ale powoli zaczynam wątpić że wogóle coś w tych pieniądzach znajde.
No napewno chciał bym starszy model (ten z otwieranymi oczami) do 1994
Pozdrawiam!!! |
|
|
|
 |
SLAYE [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2007, 18:25
|
|
|
MARIANO69 napisał/a: | Hehe!!!
wiem że 3000 GT i STEALTH to nie to samo!!!
wiem również iż twierdzą że modele składane w USA są bardziej awaryjne - bo niby są składane mniej dokładnie...
Ale ale tutaj bardziej chodzi o styl, sylwetke, frajde z jazdy i adrenaline (dlatego VR -4)
Chodzi mi przedewszystkim żeby auto miało oryginalny lakier
a nie malowane całe - wtedy nie wiadomo co siedzi pod tą farbą
żeby było proste - nie naciągane po dzwonach i spawane z 3-ech aut
skrzynia i silnik żeby dawały rade (bo to w tym całym aucie jest najdroższe)
wiem bo mam stealth-a R/T na części
silnik sprzedałem za 6000zł
skrzynie z reduktorem za 5000zł
bez większych problemów...
JEŻELI TO JEST OK - TO RESZTE MOŻNA POWOLI DOPRACOWAĆ!!!!
20tys euro to dla mnie zbyt wiele, i nawet jeżeli posiadał bym taką gotówke przeznaczoną na zakup auta to wtedy nie było by to napewno 3000GT
Ale dzięki za propozycje!!!
76 tys przebiegu to faktycznie musi być "cukierek"
Ja zamierzam przeznaczyć na zakup coś koło 6500 euro
Ale powoli zaczynam wątpić że wogóle coś w tych pieniądzach znajde.
No napewno chciał bym starszy model (ten z otwieranymi oczami) do 1994
Pozdrawiam!!! |
ZA 6500 EU TO NAPEWNO NIE ZNAJDZIESZ NIC DOBREGO WSZYSTKO WYTLUCZONE NAWET W NIEMCZECH |
|
|
|
 |
ADAMGT [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2007, 23:31
|
|
|
kilka informacji komplet opon na lato min.3 tys ,komplet felg i opony zimowe min.7tys,komplet amortyzatorów 6tys. ,dwie podpory wału 1.6tys,plus rozrząd piasty tuleje metalowo gumowe ,tarcze , wydech,z zamieników wszysko razem min 6tys.Sumując ok.24tys.zł,to tylko częsci eksploatacyjne oczywiście nowe.Więc na twoje oczekiwanie że ktoś sprzeda samochód nawet średnio zadbany za6.5tys.euro,to o50% za mało.A z tym lakierem ,to jest japończyk więc wielu wlaścicieli chcąc zabezpieczyć przed korozją konserwuje i maluje ,od np.15 letniego 3000gt, jak nie poprzedni właściciel ,to ty będziesz musiał to zrobić.Moim skromnym zdaniem lepiej preznaczyć większą gotówkę i kupić młodszy rocznik to będziesz zadowolony. |
|
|
|
 |
|