Mruga / miga N (neutral) i świeci błąd silnika |
Autor |
Wiadomość |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-11-2015, 12:47 Mruga / miga N (neutral) i świeci błąd silnika
|
|
|
Zaświecił mi się z rana błąd silnika a po włączeniu D mruga cały czas N. Co to za błędy i co można z nimi zrobić? Na szczęście auto jedzie normalnie, biegi zmienia, tryb ręczny też działa, nie jest nic słabsze ale trochę irytują te błędy, ktoś pomoże? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-11-2015, 14:07
|
|
|
zwarcie w pozycjonerze prawdopodobnie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-11-2015, 14:21
|
|
|
Czy można spróbować to skasować poprzez odłączenie aku? Czy diagnozowanie poprzez mruganie "check engine" opisywane tu na forum do P3 działa też w P4? |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30-11-2015, 14:39
|
|
|
Pajero IV to wg Wiki rocznik od 2006 do teraz.
O ile się nie mylę, to już trzeba auto podłączyć pod komputer.
I to by było chyba najlepsze rozwiązanie - migająca kontrolka CE może oznaczać jakąś niewartą uwagi pierdółkę (wtedy z czystym sumieniem skasujesz), ale też może być oznaką jakiejś awarii. Wiem, kosztuje to parę złotych, ale IMHO lepiej sprawdzić i mieć pewność. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-12-2015, 11:32
|
|
|
Po dłuższym postoju pogasło wszystko samo. Zastanawiam się czy pojawienie tych błędów miało związek z włączeniem zapłonu w trakcie gdy alarm działał bo zdarza mi się że kluczyk nie wyłącza alarmu a otwiera zamki i myślałem że stacyjką go rozbroję |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 01-12-2015, 12:33
|
|
|
ruks napisał/a: | Zastanawiam się czy pojawienie tych błędów miało związek z włączeniem zapłonu w trakcie gdy alarm działał (...) | ...raczej nie miało. Jednak, aby całkowicie to wykluczyć potrzeba wiedzy o "usadowieniu" alarmu w instalacji auta. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-12-2015, 12:45
|
|
|
Myślę że jest odcięcie zapłonu a te błędy pojawiły się właśnie bezpośrednio o tej sytuacji... |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
|