Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Ograniczniki skoku zawieszenia - przód.
Autor Wiadomość
anonim1133 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD SWB '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2014
Posty: 14
Skąd: Legnica
  Wysłany: 07-12-2015, 09:25   [2.5 TD] Ograniczniki skoku zawieszenia - przód.

Auto mam podniesione z przodu na drążkach. Przy szybszej jeździe po wertepach, tudzież progach zwalniających słyszę jak coś w zawieszeniu dobija - w momencie kiedy jestem już za takim progiem, kiedy skok zawieszenia się zwiększa. Nawet podnosząc przód koła prawie w ogóle się nie ruszają, gdzie zanim podniosę tył to ładne kilka(naście?) centymetrów zawieszenia odbija, a potem dopiero koła odrywają się od ziemi.

Ograniczniki od dołu mam bardzo blisko wahacza. Czy one na prawdę są takie istotne?
Wiem, że w przypadku zawieszenia na sprężynach te by po prostu wypadły. Ale drążki są chyba przykręcone z obu stron?

Czy aby ten problem zlikwidować mogę je uciąć, czy trzeba przespawać? Czy trzeba kupić dłuższe amortyzatory (+2")?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 07-12-2015, 17:02   

Nie są istotne. Możesz je wywalić albo przespawać niżej. Jak rozerwiesz sworznie to najwyżej przyspawasz spowrotem.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-12-2015, 07:04   

Heilsberg napisał/a:
Nie są istotne. Możesz je wywalić albo przespawać niżej. Jak rozerwiesz sworznie to najwyżej przyspawasz spowrotem


Heilsberg
to było dobre , ale się ubawiłem :mrgreen:

Anonim
jak podniesiesz przód autka do góry, ale za ramę lub podeprzesz go lewarkiem pod belką poprzeczną przedniego zawieszenia, do momentu oderwania kół od gleby.....
To dopiero wtedy zobaczysz jaka siła drzemie w drążkach skrętnych i to jeszcze podkreconych
przy okazji zobaczysz w jakim stanie masz odboje, podejrzewam że fatalnym
Założę się że będą wyglądać jak rozdeptane krowie placki :badgrin:

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.