 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kłopoty z pradem |
Autor |
Wiadomość |
WOgrod12345
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 1996 2,8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2015 Posty: 1 Skąd: Gdynia 81-411
|
Wysłany: 14-12-2015, 08:11 kłopoty z pradem
|
|
|
Przepraszam jestem tutaj pierwszy raz , wiec proszę o wyrozumiałość. Niedawno zakupiłem Pajero II long 2.8 TD wśród wielu usterek który pomału udaje mi się opanować jedna mnie totalnie przerasta. Przerasta też elektryka który sie poddał. Pali się bezpiecznik i nie działa prawa tylna pozycja, podświetlanie tablicy (choć mam wrażenie że kiedyś przy tym palącym bezpieczniku działała) i podświetlanie zegarów. Sprawdziłem kostkę pod zbiorniczkiem - jest ok, przewody idące na tył - są ok , elektryk sprawdził przełączniki zespolone - są "ponoć " ok. Co ciekawe kiedy włączę stacyjkę następnie światła i wtedy włożę bezpiecznik to się nie
przepala za to dodatkowo pali sie prawy tylni migacz. Proszę o pomoc bo już nie daje rady.... |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 14-12-2015, 22:22 Re: kłopoty z pradem
|
|
|
Zdejmij/odłącz wtyki od prawej tylnej pozycji, podświetlania tablicy, prawego tylnego migacza i zobacz, czy bezpiecznik pada. Jeśli tak - szukaj zwarcia w wiązce prowadząca na tył, jeśli nie - szukaj zwarcie w którejś z odłączonych lamp. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-12-2015, 17:37
|
|
|
I zmień elektryka
Jak nie pomoże co radził Georg ,
to pozostaje ci jedynie przestrzelić wiązkę omomierzem, najmniejsza skala, i co ma oporność powyżej 1 ohma jest podejrzane
Niestety to żmudna i czasochłonna robota
Przewody pękają w Miśku po 20 latach, sam znalazłem kilka w swoim przy okazji walki z ABS-em, niektóre są mostkowane w wiązce zaprasowanym zaciskiem więc radzę odwinąć izolację i sprawdzić jak już się za to zabierzesz
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|
|