Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 2.0 16v moc na wysokich obrotach
Autor Wiadomość
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 08-12-2015, 19:00   Lancer 2.0 16v moc na wysokich obrotach

Witam. Czy u was w Lancerach z 2.0 135KM samochód ma moc do około 6tysięcy obr/min a później już tylko nabiera obrotów i czuć że słabiej przyśpiesza? Skoro odcięcie ma przy 7,5tys to chyba do końca powinien się kręcić. Jest jakiś sposób żeby mu pozwolić kręcić się do końca lub chociaż minimalnie wyżej? (jakiś luźniejszy wydech lub wdech stożek itd)? Przy 200KM/h ma akurat 6tys obrotów, czuje się że dałby rade więcej ale już powyżej 6tys nie ma mocy...głupie audi a4 1.8 125KM powyżej 190 zaczeło mnie wyprzedzać...
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 807
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 08-12-2015, 22:32   

Może właśnie dlatego szybkość maksymalna to 204 km/h
Nie zapomniaj, że opór powietrza zwiększa się wraz z kwadratem szybkości!!! w żadnym przypadku nie zwiększa się liniowo. Po normalnemu, znaczy to, że przy 200 km/h, opór powietrza jest bardzo duuuży, więc się nie dziw, że silnik nie wyrabia.
 
 
Iwonka 
Forumowicz

Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 10 Maj 2008
Posty: 183
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-12-2015, 07:27   

jeszcze pytanie jak jest na nizszych biegach np. 2-3, bo jesli podobnie jak na 5 to jest cos nie tak

pozdr
Alex
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 807
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 09-12-2015, 11:43   

Głupie a4 ma 20 zaworów w silniku :-) W tamtym roku jechałem BMW seri 3, 2,0, 150 km. Było tak, że do 180 było fajnie, potem już ledwo co do 200, przy 200 dostaliśmy w tyłek od forda c maxa w dieslu. Jednak jeśli chodzi o odczucia wkręcania się lancera 2,0, to też uważam, że średnio lubi wysokie obroty. Wcześniej miałem carismę SOHC 1,6 i ona uwielbiała się kręcić.
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 19-12-2015, 19:19   

Może za słaby parownik do LPG? Na benzynie jest tak samo?
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 807
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 20-12-2015, 22:16   

U mnie na lpg jest tak samo. Nie mówię, że nie jedzie mi lancer, ale carismę kręciłem do czerwonego pola a lancera nie kręcę. Lancer jedzie oczywiście lepiej niż cari. Chodziło mi bardziej o to, że carisma na czerwonym polu ciągle się "cieszyła" a lancer mówi "daj wreszcie wyższy..."
Ale to może tylko moje odczucia.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 21-12-2015, 00:15   

kamel1015, remi, zbastujcie z tymi opowieściami, bo nie kojarzę, żeby na Podlasiu lub okolicach Wałbrzycha było gdzie jeździć z podawanymi prędkościami.

Co do pytania... Podstawy!
Zerknijcie na przebieg mocy w swoich silnikach i od razu wszystko będzie jasne.

Fakt, że jest "Sport" w dopisku do modelu nie świadczy, że auto staje się WRC-em... a mając podtlenek LPG raczej się nie ścigajcie - to troche obciachowe.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 22-12-2015, 07:36   

Max moment jest chyba przy 4500rrp, powyżej tej wartości lepiej nie będzie.
_________________

 
 
 
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 22-12-2015, 21:56   

Oczywiście że na benzynie go testowałem, bo na gazie za każdym razem powyżej 6tys mi przerzuca automatycznie na benzynę ale to nie ważne.
Ostatnio zmieniony przez kamel1015 23-12-2015, 10:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 807
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 27-12-2015, 02:25   

Mkm... Nie chodzi o to gdzie jeździmy, ale o to jak auto się wkręca. Cari kręciłem przy starcie do czerwonego pola i ona fajnie szła, lancera nie kręcę, bo mam takie moje prywatne odczucia, że on za tym nie przepada, to tyle. Nigdzie nie pisałem, że jadąc w okolicach Wałbrzycha kręciłem cari do czerwonego pola na 4 czy 5 biegu, jednak na 2 i 3 robiłem to dosyć często. Co do dopisku "sport" to nawet na niego nie.zwracam uwagi, dla wiadomości dodam, że miałem cari 1,6 która miała tylko 90 km.
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 02-01-2016, 12:53   

Wychodzi na to że kombi CB4W z silnikiem 1,6 zbiera się podobnie jak CS0 z silnikiem 2,0.
Jak ktoś jeżdził obydwoma modelami niech się wypowie jaka jest różnica w dynamice.
 
 
znakorla 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 7
Skąd: Siedlce
Wysłany: 02-01-2016, 16:29   wczoraj tesowane

Lancer 2.0 135km ma 7500-7600.testowane wczoraj. moc jest do 6500, pozniej to katowanie silika,
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-01-2016, 18:35   

CB4W_00 napisał/a:
Wychodzi na to że kombi CB4W z silnikiem 1,6 zbiera się podobnie jak CS0 z silnikiem 2,0.

1,6 w CB4W ma 113 KM, ale sam CB4W waży 1035 kg. 2,0 w CS9O ma 135 KM ale waga to już 1270 kg!
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 02-01-2016, 20:35   

Czyli proporcje waga moc podobne.
Zastanawia mnie ten 2.0 bo ma dwa wałki odcięcie przy wyższych obrotach, teoretycznie bardzo powinien lubieć kręcenie do czerwonego pola.
Teść ma outlandera z silnikiem 2.0 i kiedyś jeździł space wagonem 2.0. Jak spytałem go który silnik lepiej wkręcał się na obroty to powiedział że ten ze space wagona, mówi że reakcja na gaz była dużo lepsza.

Chciałbym kupić kiedyś tego lancera 2.0 w kombi ale wychodzi na to że jeździ podobnie a spali więcej.

[ Dodano: 02-01-2016, 21:19 ]
-> kamel1015
Zerknij na ten film https://www.youtube.com/watch?v=2q-IoRuTMkI
Może warto posprawdzać filtry, świece kable etc.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 03-01-2016, 14:32   

CB4W_00, każdy seryjny silnik ustawia się tak, żeby maksymalny moment obrotowy był poniżej "czerwonego pola", tak aby każdy kierowca mógł sobie z niego korzystać.
Wyobrażasz sobie co by było gdyby max moment był przy odcince?

Oprócz tego moment rośnie i spada stopniowo, więc od "maxa" do odcinki jeszcze masz moc - już nie maksymalną, ale jeszcze sie rozpędzisz :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.