Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3G 00-04 ] kontrolka aku i brake
Autor Wiadomość
krzyzak1710 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse IIIG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 11
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 13-12-2015, 16:30   [3G 00-04 ] kontrolka aku i brake

witam. podczas jazdy przy niskich prędkościach zaświeca się, gaśnie, zaświeca i tak w kółko (równocześnie) kontrolka ładowania i brake w eclipse 3g 2.4 2003r .
jaka tego przyczyna może być?
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 14-12-2015, 17:30   

Witam miałem identyczny problem tylko że mi się do tego zapalała jeszcze SRS winą było to że skończył się regulator napięcia i dawał do 17,8V więc na początek sprawdź to :)
 
 
 
krzyzak1710 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse IIIG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 11
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 15-12-2015, 09:52   

u mnie napięcie jest 13,9V. Przy gazowaniu skacze do 14,2V więc z tego co wiem jest dobre.
 
 
mlynarski_t 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 3g spyder
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 8
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 25-12-2015, 11:49   

spotkałem się z czymś takim w vw problem z brakiem styku w kostce zegarów czujniki zasilane + potrafią dostarczyć zasilanie do zegarów a zasilane - mase zobacz jakie masz zasilanie czujników bo możę być zakorodowane oczko masy albo rozgięty pin w kostce
sprawdż co sie dzieje po odpięciu czujnika w zbiorniczku płynu, dźwigni ręcznego, ew zrub w nich zwarcie żeby zobaczyć czy zaświeci się jedna czy obie. nie odpalaj auta z odłączoną kostką alternatora w zależności od regulatora ładowania można uszkodzić alternator jak i całą elektryke w aucie jeśli regulator nie będzie działał poprawnie a alternator się wzbudzi. w jedno przewodowych regulatorach można sprawdzić kontrolke robiąc zwarcie do masy bo wzbudzenie odbywa się za pomocą żarówki 5w
 
 
krzyzak1710 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse IIIG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 11
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 28-12-2015, 10:14   

wymieniłem regulator napięcia wraz z mostkiem i wszystko wróciło do normy. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.